Jorge Lorenzo je baš odlučio da mešetarenjem zatalasa duhove oko svoje budućnosti. Sada se nudi Petonas Yamaha timu
Da li Lorezo zaista želi da ode pre vremena iz Honde, ili svojim trenutnim poslodavcima šalje poruke koje samo on shvata dok se oporavlja od povrede, ili utire put svojoj budućnosti u Moto GP-u? Verovatno od svega po malo. Činjenica je da trostruki šampiona sveta na Hondi, do sada, nije uradio ništa vredno pomena. Istovremeno, sve oko sebe nervira izjavama da on nije samo sjajan vozač nego šampion, mada to baš i ne pokazuje. Pri tom je vrlo aktivan na društvenim mrežama sa svog, više odmora, nego oporavaka.
Sve bi to nekako i prolazilo da Moto GP nije ozbiljan biznis, i da nema ozbiljan ugovor sa Hondom. Samo što se pojavila priča da bi mogao već koliko naredne godine da se vrati na Ducati, ali ne fabrički nego satelitski, pojavila se nova priča – Jorge Lorenzo se nudi Petronas Yamaha timu, doduše za 2021., što znači po isteku ugovora sa Hondom. To znači da je neko možda podigao prst i Lorenza podsetio da se neispunjenje ugovora sa Hondom skupo plaća.
Lorenzov šef u Hondi Alberto Puig, izjavio je da ne zna ništa o planovima Lorenza, ali da se ugovori potpisuju zato da bi bili ispunjeni. Neslužbeno, nestrpljenje u HRC-u postaje evidentno, a japanski proizvođač zahteva jasan odgovor od Lorenza o njegovim kratkoročnim planovima.
Lorenzov agent, Albert Valera, kaže da nema nikakvog “razvoja” odnosno događanja po pitanju aktuelnog ugovora sa Hondom i njegovog ispunjenja, ali da je ostanak u ovom timu nakon 2020. komplikovan.
I dok je jedan mogući put, ako ga HRC oslobodi ugovora, Pramac Ducati u 2020. i pogled u povratak na fabrički Ducati, Lorenzo i njegovi menadžeri očigledno traže i alternativni put koji bi vodio do povratka u sedište Yamahe, na kojoj je ostvario i svoje najbolje rezultate. Kada mu je za ovu sezonu ponuđeno mesto u timu SIC i sedište na Yamahi, Lorezo je to odbio, a sada pokazuje interes za isto mesto.
Samo, Španac već tri godine nije na M1, i taj motocikl ima malo veze sa onim na koji je godinama navikao, a imaće još manje 2021., kada bi eventualno mogao da sednje na njega. Lorenzo ima 32 godine, i evidentno još par sezona pred sobom, samo, očigledno je već svima dosadio sa svojim teškim karakterom, pa treći put može postati čak i ostanak bez ikakvog angažmana, ako nastavi sa svojim mešetarenjem, koje nije potkrepljeno vrhunskim rezultatima. A postoji i druga strana ove sage, a počinje od prvog čoveka Ducatija. Nezvanično, cela konstrukcija po kojoj bi se Lorenzo mogao vratiti na Ducati, doduše indirektnim putem, počela je od Gigia Dall’Igne. Naime, prošle godine je konačnu odluku o otkazu Lorenzu doneo Claudio Domenicali CEO Ducatija, a postoji teorija da je Dall’Igna ubedio Domenicalia da bi bilo dobro vratiti Lorenza u fabrički tim, ali su oba sedišta zauzeta za 2020. I u Moto GP-u ima mnogo zakulisnih radnji, pa se ne treba jako iznenaditi ako Ducati isporuku dva motora aktuelne evolucije Pramacu uslovi i sedištem za Lorenza, koji bi u satelitskom timu sačekao da isteknu ugovori Doviziosu i Petrucciju, i za 2021. (a možda i ranije) oslobodi se mesto za Lorenza. Ako je ovaj scenario istinit, u svakom slučaju bio bi priznavanje greške i svojevrsno izvinjenje Lorenzu za otkaz koji je dobio 2018.
Show Comments