Službeno je – stiže VW T-Roc Cabriolet

Možda je i zvučalo kao šala dok je bilo nezvanično, ali VW u svoju ponudu dodaje jedan “fun-car”-T-Roc Cabriolet

Foto: Volkswagen

Kabriolet SUV sigurno nije najpraktičnije i najdefinisanije vozilo na svetu, ali može biti simpatično, i dobiti ulogu, recimo, trećeg automobila u kući, ili rent a car vozila uz mediteransku obalu. Koliko je tržište za kabrio SUV diskutabilno je, ali obzirom da su gotovo svi povukli kabriolete i twin topove iz proizvodnje, ono što je VW ozvaničio može biti zanimljivo.

Foto: Volkswagen

Volkswagen je potvrdio da će na salonu u Frankfurtu za nekoliko nedelja predstaviti T-Roc Cabriolet, inkarnaciju onoga što su pokušali Nissan Murano CrossCabriolet i Land Rover Evoque Conevertible. Koliko će uspeti i koliko će opstati videćemo, ali ono što su SUV i crossover kao segment globalno postigli, svako predviđanje čini besmislenim.

Foto: Volkswagen

VW T-Roc Cabriolet nije baš T-Roc bez krova. Platforma jeste preuzeta od kompaktnog crossovera, ali sa proširenim tragom točkova, a uz izmenjene proporcije zbog platnenog krova, Cabriolet čak ni ne podseća na svoju osnovu. A ima i dvoja vrata, da se ne zaboravi. Krov je platneni, elektro pomični, i to vrlo brz. Fabrika navodi da je za spuštanje ili podizanje potrebno samo devet sekunda, a da se te operacije mogu izvesti do brzine od 30 km/h. Iako krov negde mora da se smesti kada je spušten, a i čitava mehanika i pogon za njegovo funkcionisanje T-Roc Cabriolet i dalje ima, relativno, upotrebljivu zapreminu prtljažnika od 283 litre.

Foto: Volkswagen

Pored dva osnovna nivoa opreme Style i R-Line koji u mnogome definišu i njegov izgled, VW će ponuditi samo dva motora i isključivo pogon na prednjim točkovima. Slabija opcija je 1.0 trocilindarski TSI od 115 KS, a snažnija 1.5 litarski turbo četvorocilindraš sa 148 KS. Opcioni su menjači, šetostepeni manuelni je standardni, dok je sedmostepeni DSG opcija, ali samo za četvorocilindraš.

Foto: Volkswagen

Iako je “zabavni” automobil po mnogo osnova, tehnologije mu neće nedostajati. T-Roc Cabriolet ima većinu vozačkih bezbednosnih asistencija, uključujući i automatsko kočenje pri malim brzinama, Beats obezbeđuje odličan audio sistem, a infotejment koristi najnoviju evoluciju softvera i 8.0” centralni ekran, dok su podaci o vožnji prikazani na 11.7” ekranu koji je preuzeo ulogu instrument table.
T-Roc Cabriolet na tržište stiže na proleće 2020., a fabrika za sada nije ni okvirno najavila cene.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kia Stonic počinje sa prodajom u Srbiji

Dugo najavljivani i očekivani kompaktni crossover iz Kije stigao je u Srbiju i njegova ...

IIHS objavio listu 15 najsigurnijih automobila

Američki IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) je objavio listu najsigurnijih automobila za 2018. ...

BMW i8 Roadster od januara u prodaji

Niko nije očekivao revoluciju od BMW i8 Roadster, samo da bude konačno i zvanično ...

Infiniti će proslaviti 30. rođendan u Detroitu novim EV konceptom

Infiniti će proslaviti svoj 30. rođendan u januaru predstavljanjem potpuno električnog SUV koncepta na ...

BMW Serije 1, nov, ali, stvarno nov

BMW je predstavio novu Seriju 1, koja je za razliku od često nazivanih “novih” ...

Svećica sreću kvari

Lewis Hamilton je relativno lako došao do 61. pobede u karijeri, a najverovatnije i ...