Novi Land Rover Defender zvanično predstavljen

Land Rover je na Salonu automobila u Frankfurtu zvanično predstavio novi Defender

Foto: LR

Novi Land Rover Defender baziran je na evoluciji D7 platforme koja se može u modelima Discovery i Range Rover Sport. Imenovana D7x, platforma je razvijena da se suprotstavi surovim uslovima kroz koje Defender često prolazi. Zahvaljujući konstrukciji izrađenoj od aluminijuma, najlakša varijanta Defendera teška je 2.185 kg.

Foto: LR

Tokom razvoja Defendera, Land Rover je testirao novi SUV u vrelim i prašnjavim uslovima pustinje Bliskog istoka tokom leta, kao i u uslovima ekstremne hladnoće Polarnog kruga tokom zime. U poređenju sa svojim prethodnikom, novi Defender karakteriše nezavisno oslanjanje kako napred, tako i pozadi. Ovo bi trebalo da znači mnogo veći komfor na uređenim putevima.

Foto: LR

Dve veličine Defendera će biti dostupne za početak prodaje: trovratna varijanta sa kratkim međuosovinskim rastojanjem pod oznakom Defender 90, i duža petovratna verzija pod oznakom Defender 110. Defender 130 sa produženim međuosovinskim rastojanjem i do osam sedišta se očekuje krajem sledeće godine. Ipak, porodice sa puno članova ne moraju da čekaju lansiranje Defendera 130, jer Defender 90 može da se poruči da šest sedišta, a Defender 110 sa 5+2 sedišta.

Foto: LR

Novi Defender će biti dostupan sa dva turbodizel motora, od kojih je jedan 2.0 litarska jedinica sa 237 KS i 430 Nm obrtnog momenta. Od benzinaca će moći da se bira između 2.0 litarskog turbo četvorocilindraša sa 296 KS i 400 Nm i 3.0 litarskog rednog šestocilindraša u kombinaciji sa elektromotorom i litijum jonskom baterijom ukupne snage od oko 400 KS. Svaki agregat je povezan sa osmostepenim automatskim menjačem koji šalje snagu na sva četiri točka. Radi boljih off-road sposobnosti, Defender nudi oko 20 mm veći klirens od tla u poređenju sa ostalim Land Rover SUV modelima, te iznosi 29 cm.

Foto: LR

Land Rover Defender takođe dolazi sa novom prilagodljivom verzijom Terrain Response vozačke asistencije tokom off-roadinga, za koju proizvođač tvrdi da omogućava vozačima da fino podese sistem kako bi bio prilagođen terenu i uslovima na putu.

Foto: LR

Ono gde se novi Defender jako razlikuje od prethodnika jeste enterijer koji karakteriše poslednja verzija LR infotejment tehnologije. Uz 10 inčni infotejment ekran, vlasnici Defendera će moći da uživaju u 12.3 inčnoj digitalnoj instrument tabli, mnoštvu elektronskih asistencija, kao i head-up displeju.

Foto: LR

Land Rover Defender će se proizvoditi u fabrici u gradu Nitra u Slovačkoj, a ne u Defenderovom tradicionalnom domu u Velikoj Britaniji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Timovi i vozači Formule 1

  TIM VOZAČI Felipe Massa Lance Stroll Carlos Sainz Daniil Kvyat Joylon Palmer Nico ...

Bruiser Honcho je spoj retro i modernog

Bruiser Conversions je predstavio svoju poslednju kreaciju baziranu na Jeep Wrangleru pod imenom Honcho ...

Da li je Grand Tour završio karijeru?

Da li je Grand Tour završio karijeru? Juče su se pojavile nezvanične informacije, Clarkson ...

Volvo V60 javno i zvanično

Pred službenu premijeru u Ženevi, Volvo je otkrio novi V60 i još novije vesti ...

Po Musku nas očekuje povratak u budućnost

Elon Musk je na Twitteru otkrio da će budući Tesla automobili podsećati na K.I.T.T. ...

Renault 4L Plein Air, ko kaže da neće biti “Četvorke”?

Renault je na 4L International festivalu predstavio e-Plein Air, službeno elektrifikovanu reminescenciju “Četvorke”, a ...