fbpx

Audi ukida sve dugmiće i prekidače u kabini?

Navikli smo da je Audi tehnološki progresivan, pa najnovije informacije i ne čude previše – neće više biti nijednog prekidača u kabini

Foto: Audi

Audi je odavno tehnološki progresivan, a po svemu sudeći tako će i ostati. Postavka kabine sa tri ekrana već je neko vreme stvarnost od modela A6 pa naviše, ali, prema najavama koje se čuju iz Ingolštada, čak i ono malo prekidača i dugmića koji su preživeli, otićiće u istoriju.
Razumljivo, nove tehnologije koje se svakodnevno uvode u automobile sa jedne strane zahtevaju, a sa druge i omogućavaju drugačiju kontrolu nad podacima i komandama u vozilu, pa je klasičnih prekidača i dugmića sve manje.

Foto: Audi

Međutim, prema šefu dizajna Audija Marcu Lichteu, i ovo malo preostalih dugmića otićiće u istoriju. Šta više, ni impresivna konfiguracija sa tri ekrana koju Audi trenutno koristi neće još dugo živeti. Lichte je za Motor Authority izjavio da želi potpuno da se oslobodi mehaničkih komandi. Ako se to ostvari, a nema razloga ne verovati Lichteu, nove generacije Audija stizaće smanjenim ekranima instrumenata, čiji posao će preuzeti HUD sa projekcijama na vetrobranskom staklu, koji će koristiti ono što trenutno zovemo pojačana realnost. Trenutno aktuelna dva ekrana u centralnom delu pretvoriće se u jedan veliki panel osetljiv na dodir. Sa druge strane, Lichte je svestan da nisu baš svi oduševljeni “pipkanjem” ekrana i preferiraju klasične mehaničke komande, mada ih Audi modeli već sada imaju malo (barem muzika može da se pojača ili utiša “dugmetom), pa će prelazak na novu generaciju kokpita ipak ići putem evolucija aktuelnih, a ne revolucije preko noći.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Lewis Hamilton pokazao klasu u kvalifikacijama Formule 1

Ne veruj Mercedesu kad najviše kuka – Lewis Hamilton se juče žalio na automobil, ...

Šta se to “krčka” u Mercedes-AMG kuhinji?

Za sada samo znamo da se nešto “krčka” u Mercedes-AMG kuhinji i da je ...

Renault Captur 130 TCe – najbolje za kraj

Uz novi motor, Renault Captur je zanimljiv izbor baš zbog toga što uskoro stiže ...

Kia Stinger će postati EV da bi preživela?

Ambiciozna Kia Stinger, koja je marku trebala podići u stvarno visoko društvo mogla bi ...

Saleen S7 se ponovo vratio, ovog puta sa 1.500 KS

Jiangsu Secco Automobile Technology Corporation, koja nadgleda lansiranje Saleena u Kini, je najavila da ...

Od GT Concepta do serijskog AMG-a sa 800 KS

Na salonu u Ženevi Mercedes je predstavio AMG GT Concept, luksuznu i brzu kupe ...