fbpx

BMW Serije 1 će živeti samo 5 godina

Ako su tačne spekulacije koje se mogu čuti iz Minhena, aktuelna (nova) Serija 1 živeće samo pet godina, a nakon toga sledi nešto sasvim drugačje

Ako je potvrde spekulacije koje stižu iz Minhena, novi BMW Serije 1 živeće pet umesto sedam godina, bez tradicionalnog “Facelifta”, a naslediće ga potpuno električni model. Ako je ova vest tačna, a počela je da kruži u dobro obaveštenim krugovima bliskim fabrici, izvesni potezi Bvaraca postaće jasniji. Napuštanjem zadnjeg pogona, BMW je okrenuo leđa tradicionalistima i svima onima koji su ovu marku poštovali (i kupovali) upravo zbog ove osobenosti, uprkos nedostacima koje je stvarala. Sa druge strane, uz nešto bolju funkcionalnost, BMW će pridobiti drugu populaciju kupaca, koje ne zanima gde se nalazi pogon, ali cene ponudu prostora. Krajnji bilans pokazaće kojih je bilo više, mada ne treba sumnjati da će se, ovakva ili onakva, Serija 1 dobro prodavati, iako je jasno da je nastala uz maksimalnu štednju, preuzimanjem dobro poznate platforme i procesa proizvodnje.
Spekulacije koje se mogu ćuti tvrde da će nova Serija 1 imati kratak životni vek – pet godina. Do sada uobičajeni životni ciklus je bo sedam godina, uz osvežavanje (tzv. Facelift) nakon tri godine. Navodno, Serija 1 će biti osvežavana “u hodu”, bez formalnog “Facelifta”, a na kraju životnog veka biće ugašena kao model, a naslediće je električni model smešten u kompaktni C segment kojem Serija 1 pripada.
Ono što je sigurno, F40 generacija Serije 1 promenom platforme sposobna je da doživi konverziju u hibrid ili plug-in hibrid, a da li će se u narednih pet godina zaista dogoditi potpuni prelazak na EV i gašenje ovog modela kakvog trenutno vidimo, saznaćemo zapravo već za dve do tri godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Dakar Reli 2022 – nakon 8,099 kilometara završen je maraton

Nakon 8,099 kilometara završen je Dakar Reli koji tradicionalno otvara sezonu auto i moto ...

Dok drugi grcaju Tesla nema problem sa mikročipovima

Dok proizvođači automobila šrom sveta muče muku sa mikročipovima, Tesla je našao rešenje brže ...

Sintetika ili HC?

Da li postoji razlika između sintetičkog motornog ulja i motornog ulja pod oznakom HC? ...

Dosadni Monako postao drag Ricciardu

Jedna od dosadnijih ikada viđenih trka u Monaku, Ricciardu je donela više zabave nego ...

Nissan će praviti električni Juke i Kashqai

Nissan će praviti električni Juke i Kashqai u svom pogonu u Sunderlandu u Engleskoj ...

Opel Grandland X predstavljen u Srbiji

Opel je ekskluzivno u Beogradu predpremijerno predstavio novi SUV Grandland X. Retko se događa, ...