Na salonu u Tokiju, Honda je prokazala osveženi Type R, sa malim kozmetičkim izmenama, ali ponekom mehaničkom novinom
Honda je osvežila svoj Civic za 2020. pa je razumljivo i da je nasnažnija Type R verzija prošla kroz isti tretman, a upravo je prikazana na salonu u Tokiju. Od spolja vidljivih izmena gril hladnjaka je nešto veći i omogućava bolje hlađenje i dovod vazduha do motora, za Civic Type R dodata je i ekskluzivna Boost Blue boja.
Ipak, među važnije novine spadaju novi dvodelni kočioni diskovi koji idu u paketu sa novim kočionim pločicama, a sve u cilju veće zaustavne sile i dodatnog smanjivanja „fade“-a tokom kočenja pri velikim brzinama.
Tačke oslanjanja zadnjeg multilinka su sada kuće a u Hondi su poradili i na trimu ogibljenja, kako ni Civic Type R bio udobniji u normalnoj opuštenoj vožnji pri malim brzinama. Takođe, uz smanjenje frikcije na sistemu upravljanja, Honda tvrdi da vozač sada ima bolji osećaj na upravljaču.
Motor nije doživeo nikakve izmene, i dalje ima 306 KS i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta, šestostepeni manuelni menjač i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, a vozač može da bira između tri moda vožnje Comfort, Sport i R+ i sam sebi prilagodi odziv na gas, tvrdoću ogibljenja i direktnost upravljanja.
Show Comments