fbpx

Počela prodaja Renault Captura u Srbiji

U Srbiji je počela prodaja nove generacije Renault Captura, znatno veće i tehnološki naprednije od prvog izdanja

Ovaj pionir u segmentu gradskih SUV-a od svog predstavljanja 2013. je prodat u 1,5 miliona primeraka u više od 90 zemalja. Ubrzo je postao najprodavanije vozilo u svojoj klasi u Francuskoj i u Evropi. Ovaj status je učvrstio prošle godine sa ukupno 67.000 prodatih primeraka u Francuskoj i 215.000 u Evropi.
Zahvaljujući međunarodnoj prepoznatosti, Captur se sada može smatrati pravim svetskim proizvodom. Osim što se već prodaje na svakom kontinentu, od sada će se novi Captur proizvoditi i u Kini, strateški važnoj regiji ove grupe. Od sada je na svakom tržištu poznat pod istim imenom, uključujući i Južnu Koreju gde se prodaje pod okriljem marke Renault.
Tehnološke karakteristike novog Captura zasnivaju se na tri principa mobilnosti budućnosti, predstavljenih u strateškom planu:
– Električna energija – do kraja plana „Drive the future“ Grupa Renault će u svojoj paleti nuditi 12 modela na električni pogon. Novi Captur će biti prvi Renaultov model pokretan plug-in hibridnim motorom E-TECH Plug-in, razvijenim u saradnji sa Alijansom.
– Povezanost – do kraja plana sva vozila prisutna na Renaultovim ključnim tržištima će biti 100% povezana. Novi Captur te napore najbolje pokazuje svojim povezanim multimedijalnim sistemom i ekosistemom Renault Easy Connect.
– Autonomija – do kraja plana grupa Renault će na tržište staviti 15 modela opremljenih tehnologijom za autonomnu vožnju. Novi Captur će biti pionir koji će uvesti ove tehnologije. Captur i Clio će učiniti  da sistemi za pomoć u vožnji koji dovode i do autonomne vožnje  budu dostupni širokom krugu kupaca
Dizajn karoserije se odlikuje još modernijim, upečatljivijim i izražajnijim linijama dok istovremeno zadržava senzualnost francuskog dizajna koji je za Renault od izuzetne važnosti. Novi Captur je 11 cm duži (4,23 m) i vizuelno je naglašen zahvaljujući 18-inčnim naplatcima (u zavisnosti od verzije) i  2 cm većem međuosovinskom razmaku (2,63 m).

Obnovljeni izgled, serijski ugrađena prednja i zadnja full LED svetla sa svetlosnim potpisom u obliku slova C, dostupna već u osnovnoj verzije, uža zadnja svetla kao i hromirani ukrasni umetci u potpunosti doprinose boljem utisku kvaliteta.
Revolucija u unutrašnjosti koja se sa novog Clija nastavila i na novi Captur predstavlja značajan pomak u klasi. Postojeći pametni kokpit sada je blago ukošen prema vozaču i uključuje najnoviju lebdeću konzolu. Opremljena je najnovijim tehnologijama i najširim ekranima u klasi i pruža izuzetno savremena ergonomska rešenja za još bolje iskustvo u vožnji.
Ali nije samo vozačev položaj revolucionaran. Poboljšan kvalitet i udobnost putničkog prostora je dostojan vozila više klase. Vrhunski materijali, mekani pokrovi upravljačke ploče, obloge vrata, obrubi središnje konzole, pažljivo izvedena završna obrada i novi dizajn sedišta – poboljšanja su primetna baš u svemu!
Multimedijalni ekran
Ključni deo pametnog kokpita je 9,3-inčni ekran multimedijalnog sistema (dva puta je veći od 7-inčne verzije) koji je ujedno i najveći u klasi. Blago zakrivljen, uspravni ekran pruža moderan izgled putničkom prostoru i osigurava lakšu čitljivost. Osim što je okrenut prema vozaču, ekran uključuje novi povezani sistem Renault EASY LINK i putem njega je moguće jednostavno pristupiti svim multimedijalnim funkcijama i navigaciji, postavkama sistema MULTI-SENSE kao i sistemima za pomoć u vožnji.
Digitalna instrument tabla
Kao i novi Clio, novi Captur se može pohvaliti digitalnim ekranom instrument table. Ovaj ekran u boji dostupan je u verzijama od 7 i 10,2 inča i na vrlo intuitivan način personalizuje iskustvo vožnje. Verzija od 10,2 inča uključuje i GPS navigaciju na ekranu. Dva ekrana dijagonale 9,3 odnosno 10,2 inča, su najveći ekrani u klasi novog Captura.
Novi Captur je otišao  korak napred i kada je u pitanju široka ponuda obnovljenih benzinskih i dizel motora. U kombinaciji sa 5-stepenim i 6-stepenim ručnim menjačem ili 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukom spojnicom, ovi motori se odlikuju još većim rasponom snage: od 100 do 155 KS za benzinske a od 95 do 115 KS za dizel motore. Ovi motori najnovije generacije su opremljeni najsavremenijom tehnologijom kako bi bili u skladu sa normama o emisiji štetnih gasova koje su na snazi i omogućili manju potrošnju goriva i niže nivoe štetnih emisija. Od 2020. ponuda motora novog Captura će biti obogaćena plug-in hibridnim motorom naziva E-TECH Plug-in. Novi Captur će, zahvaljujući širokoj mreži svojih kupaca, značajno doprineti širenju plug-in hibridne tehnologije dostupne svima.
Cene novog Captura su u Rasponu od 15.190 za TCe 100 u Life paket opremi, preko 18.190 za do sada najtraženiju verziju sa 100 KS u Intens oprem, pa sve do 25.090 evra za vrhunski opremljen model sa 1.5 dizel motorom i EDC menjačem. Za start prodaje, na sve ove cene trenutno važi popust od 1.000 evra, kao i poklon četiri zimska pneumatika.
Novi Renault Captur uskoro stiže na test u redakciju Dmotion.rs, a nakon prve vožnje, utisci o novom Capturu su pozitivni. Ponuda prostora je osetno unapređena, kao i zvučna izolacija i ergonomija vozačke pozicije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljeno posebno izdanje Nissan Juke-a

Nissan se udružio sa studijem Warner Bros. Pictures kako bi promovisao posebne performanse JUKE-a ...

Lamborghini predstavio svoj LMDh prototip

Lamborghini se priključio proizvođačima koji su predstavili svoje LMDh bolide za trke izdržljivosti a ...

I Škoda Rapid ulazi u visoko društvo

Škoda će u Pariz predstaviti novi Rapid, ali umesto “budžetnog” fastbacka, Rapid ide u ...

Tesla opoziva 53,822 automobila zbog softvera

Tesla opoziva FSD Beta softver koji omogućava automobilu da sam prođe pored stop znaka ...

Toyota i zvanično predstavila novi sportski kupe GR86

Nestrpljivo očekivani, potpuno novi GR86 imao je svoj globalni debi na zajedničkoj online promociji ...

Škoda među supersportistima!?

Prvobitno zamišljen kao sportski koncept i prototip za model ŠKODA 110 SUPER SPORT, automobil ...