fbpx

Počela prodaja Renault Captura u Srbiji

U Srbiji je počela prodaja nove generacije Renault Captura, znatno veće i tehnološki naprednije od prvog izdanja

Ovaj pionir u segmentu gradskih SUV-a od svog predstavljanja 2013. je prodat u 1,5 miliona primeraka u više od 90 zemalja. Ubrzo je postao najprodavanije vozilo u svojoj klasi u Francuskoj i u Evropi. Ovaj status je učvrstio prošle godine sa ukupno 67.000 prodatih primeraka u Francuskoj i 215.000 u Evropi.
Zahvaljujući međunarodnoj prepoznatosti, Captur se sada može smatrati pravim svetskim proizvodom. Osim što se već prodaje na svakom kontinentu, od sada će se novi Captur proizvoditi i u Kini, strateški važnoj regiji ove grupe. Od sada je na svakom tržištu poznat pod istim imenom, uključujući i Južnu Koreju gde se prodaje pod okriljem marke Renault.
Tehnološke karakteristike novog Captura zasnivaju se na tri principa mobilnosti budućnosti, predstavljenih u strateškom planu:
– Električna energija – do kraja plana „Drive the future“ Grupa Renault će u svojoj paleti nuditi 12 modela na električni pogon. Novi Captur će biti prvi Renaultov model pokretan plug-in hibridnim motorom E-TECH Plug-in, razvijenim u saradnji sa Alijansom.
– Povezanost – do kraja plana sva vozila prisutna na Renaultovim ključnim tržištima će biti 100% povezana. Novi Captur te napore najbolje pokazuje svojim povezanim multimedijalnim sistemom i ekosistemom Renault Easy Connect.
– Autonomija – do kraja plana grupa Renault će na tržište staviti 15 modela opremljenih tehnologijom za autonomnu vožnju. Novi Captur će biti pionir koji će uvesti ove tehnologije. Captur i Clio će učiniti  da sistemi za pomoć u vožnji koji dovode i do autonomne vožnje  budu dostupni širokom krugu kupaca
Dizajn karoserije se odlikuje još modernijim, upečatljivijim i izražajnijim linijama dok istovremeno zadržava senzualnost francuskog dizajna koji je za Renault od izuzetne važnosti. Novi Captur je 11 cm duži (4,23 m) i vizuelno je naglašen zahvaljujući 18-inčnim naplatcima (u zavisnosti od verzije) i  2 cm većem međuosovinskom razmaku (2,63 m).

Obnovljeni izgled, serijski ugrađena prednja i zadnja full LED svetla sa svetlosnim potpisom u obliku slova C, dostupna već u osnovnoj verzije, uža zadnja svetla kao i hromirani ukrasni umetci u potpunosti doprinose boljem utisku kvaliteta.
Revolucija u unutrašnjosti koja se sa novog Clija nastavila i na novi Captur predstavlja značajan pomak u klasi. Postojeći pametni kokpit sada je blago ukošen prema vozaču i uključuje najnoviju lebdeću konzolu. Opremljena je najnovijim tehnologijama i najširim ekranima u klasi i pruža izuzetno savremena ergonomska rešenja za još bolje iskustvo u vožnji.
Ali nije samo vozačev položaj revolucionaran. Poboljšan kvalitet i udobnost putničkog prostora je dostojan vozila više klase. Vrhunski materijali, mekani pokrovi upravljačke ploče, obloge vrata, obrubi središnje konzole, pažljivo izvedena završna obrada i novi dizajn sedišta – poboljšanja su primetna baš u svemu!
Multimedijalni ekran
Ključni deo pametnog kokpita je 9,3-inčni ekran multimedijalnog sistema (dva puta je veći od 7-inčne verzije) koji je ujedno i najveći u klasi. Blago zakrivljen, uspravni ekran pruža moderan izgled putničkom prostoru i osigurava lakšu čitljivost. Osim što je okrenut prema vozaču, ekran uključuje novi povezani sistem Renault EASY LINK i putem njega je moguće jednostavno pristupiti svim multimedijalnim funkcijama i navigaciji, postavkama sistema MULTI-SENSE kao i sistemima za pomoć u vožnji.
Digitalna instrument tabla
Kao i novi Clio, novi Captur se može pohvaliti digitalnim ekranom instrument table. Ovaj ekran u boji dostupan je u verzijama od 7 i 10,2 inča i na vrlo intuitivan način personalizuje iskustvo vožnje. Verzija od 10,2 inča uključuje i GPS navigaciju na ekranu. Dva ekrana dijagonale 9,3 odnosno 10,2 inča, su najveći ekrani u klasi novog Captura.
Novi Captur je otišao  korak napred i kada je u pitanju široka ponuda obnovljenih benzinskih i dizel motora. U kombinaciji sa 5-stepenim i 6-stepenim ručnim menjačem ili 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukom spojnicom, ovi motori se odlikuju još većim rasponom snage: od 100 do 155 KS za benzinske a od 95 do 115 KS za dizel motore. Ovi motori najnovije generacije su opremljeni najsavremenijom tehnologijom kako bi bili u skladu sa normama o emisiji štetnih gasova koje su na snazi i omogućili manju potrošnju goriva i niže nivoe štetnih emisija. Od 2020. ponuda motora novog Captura će biti obogaćena plug-in hibridnim motorom naziva E-TECH Plug-in. Novi Captur će, zahvaljujući širokoj mreži svojih kupaca, značajno doprineti širenju plug-in hibridne tehnologije dostupne svima.
Cene novog Captura su u Rasponu od 15.190 za TCe 100 u Life paket opremi, preko 18.190 za do sada najtraženiju verziju sa 100 KS u Intens oprem, pa sve do 25.090 evra za vrhunski opremljen model sa 1.5 dizel motorom i EDC menjačem. Za start prodaje, na sve ove cene trenutno važi popust od 1.000 evra, kao i poklon četiri zimska pneumatika.
Novi Renault Captur uskoro stiže na test u redakciju Dmotion.rs, a nakon prve vožnje, utisci o novom Capturu su pozitivni. Ponuda prostora je osetno unapređena, kao i zvučna izolacija i ergonomija vozačke pozicije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Model Lynk&Co 01 predstavljen u Srbiji

Model Lynk&Co 01 predstavljen je u Srbiji, a biće dostupan model  vrlo blizak premijum ...

Da li Evropska Komisija definitivno gasi SUS motore?

Prema predlogu Evropske Komisije, do 2035 nivo dozvoljene emisije CO2 biće nula – da ...

Alfa Romeo slavi 100 godina simbola Quadrifoglio

Alfa Romeo je najavio zvaničan početak slavlja povodom stogodišnjice legendarnog simbola Quadrifoglio Alfa Romeo ...

BMW- uporedo povratak u Seriju 8 i na LeMan

BMW je objavio datum zvanične premijere nove Serije 8. Sasvim namerno, koincidira sa ovogodišnjom ...

Nissan Qashqai – da li je zasluženo bestseler?

Nissan Qashqai se pojavio pre 11 godina. Da li je bio rodonačelnik danas toliko ...

10 milioniti Ford Mustag “odgalopirao” sa proizvodne trake

Nakon 54. godina neprestane proizvodnje, 10 milioniti Ford Mustang je sišao sa proizvodne trake ...