Charles Leclerc nije startovao na trci Formule 1 u Monaku zbog kvara na poluosovini koja nije bila oštećena prilikom udarca u kvalifikacijama
Charles Leclerc se nije pojavio na svojoj pol poziciji na startu trke Formule 1 za Veliku nagradu Monaka zbog kvara na Ferrariju koji je otkriven pola sata pre starta trke, u formacijskom krugu. Međutim, nakon što je objavljeno da je problem prouzrokovala leva poluosovina, koja nije pretrpela udarac u incidentu koji je Leclerc imao u kvalifikacijama, postavlja se pitanje šta se zapravo dogodilo.
Tim Ferrari i Matia Binotto ne daju jasan odgovor, obzirom da ga trenutno izgleda ni nemaju. Nakon snažnog udaraca u zaštitnu ogradu u poslednjem krugu kvalifikacija, Leclercov bolid je oštećen, i odmah se kao mogućnost pojavilo oštećenje menjača. U slučaju da je menjač zamenjen, Leclerc bi bio kažnjen pomeranje pet startnih mesta unazad. Binotto kaže da je tim je detaljno pregledao menjač i zaključio da nema oštećenja, a na bolidu zamenio sve neophodno sa desne strane, koja je doživela udarac. Međutim, problem koji se pojavio na Ferrariju Leclerca nema veze sa desnom stranom automobila, i prema onome što je tim objavio, došlo je do problema sa levom poluosovinom, odnosno njenim delom u glavčini zadnjeg levog točka. Binotto je izjavio da su menjač i desna udarena strana detaljno pregledani i reparirani, ali da levu stranu niko nije kontrolisao pošto nije bila oštećena, kao i da trenutno ne zna šta se dogodilo, a da tim mora da utvrdi šta je izazvalo problem.
Ipak, po Ferrari postoje i dobre vesti nakon trke u maloj Kneževini. Pored odličnog rezultata Carlosa Sainza, koji je odvezao trku bez ijedne greške i potpuno zasluženo osvojio drugo mesto nakon odustajanja Valtterija Bottasa sa druge pozicije, Ferrari može da se raduje i timskom duhu koji je konačno zavladao unutar tima.
Iako definitivno duboko razočaran što nije startovao i najverovatnije propustio ne samo da završi svoju prvu trku kod kuće, nego možda čak i pobedi, Leclerc je učestvovao u proslavi Sainza i celog tima i pokazao evidentno visok sportski duh, a pored toga, praktično u svim slobodnim treninzima, a i trci, Ferrari je bio brz i konkurentan, što bi moglo biti svetlo na kraju tunela posle prošlogodišnje očajne sezone za italijanski tim.
Show Comments