fbpx

Ferrari nije proveravao Leclercovu levu poluosovinu

Charles Leclerc nije startovao na trci Formule 1 u Monaku zbog kvara na poluosovini koja nije bila oštećena prilikom udarca u kvalifikacijama

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Charles Leclerc se nije pojavio na svojoj pol poziciji na startu trke Formule 1 za Veliku nagradu Monaka zbog kvara na Ferrariju koji je otkriven pola sata pre starta trke, u formacijskom krugu. Međutim, nakon što je objavljeno da je problem prouzrokovala leva poluosovina, koja nije pretrpela udarac u incidentu koji je Leclerc imao u kvalifikacijama, postavlja se pitanje šta se zapravo dogodilo.
Tim Ferrari i Matia Binotto ne daju jasan odgovor, obzirom da ga trenutno izgleda ni nemaju. Nakon snažnog udaraca u zaštitnu ogradu u poslednjem krugu kvalifikacija, Leclercov bolid je oštećen, i odmah se kao mogućnost pojavilo oštećenje menjača. U slučaju da je menjač zamenjen, Leclerc bi bio kažnjen pomeranje pet startnih mesta unazad. Binotto kaže da je tim je detaljno pregledao menjač i zaključio da nema oštećenja, a na bolidu zamenio sve neophodno sa desne strane, koja je doživela udarac. Međutim, problem koji se pojavio na Ferrariju Leclerca nema veze sa desnom stranom automobila, i prema onome što je tim objavio, došlo je do problema sa levom poluosovinom, odnosno njenim delom u glavčini zadnjeg levog točka. Binotto je izjavio da su menjač i desna udarena strana detaljno pregledani i reparirani, ali da levu stranu niko nije kontrolisao pošto nije bila oštećena, kao i da trenutno ne zna šta se dogodilo, a da tim mora da utvrdi šta je izazvalo problem.

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Ipak, po Ferrari postoje i dobre vesti nakon trke u maloj Kneževini. Pored odličnog rezultata Carlosa Sainza, koji je odvezao trku bez ijedne greške i potpuno zasluženo osvojio drugo mesto nakon odustajanja Valtterija Bottasa sa druge pozicije, Ferrari može da se raduje i timskom duhu koji je konačno zavladao unutar tima.

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Iako definitivno duboko razočaran što nije startovao i najverovatnije propustio ne samo da završi svoju prvu trku kod kuće, nego možda čak i pobedi, Leclerc je učestvovao u proslavi Sainza i celog tima i pokazao evidentno visok sportski duh, a pored toga, praktično u svim slobodnim treninzima, a i trci, Ferrari je bio brz i konkurentan, što bi moglo biti svetlo na kraju tunela posle prošlogodišnje očajne sezone za italijanski tim.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Toyota i Suzuki pripremaju malog sportistu?

Toyota i Suzuki pripremaju malog, laganog sportistu sa 1.0 motorom smeštenim u sredini? Toyota ...

Toyotin APM za transport na Olimpijadi 2020.

Posebno razvijenim električnim vozilom za unapređenje mobilnosti, Toyota podržava Tokyo 2020 APM će ponuditi ...

Prikazan je Alpine A424 Beta LMDh prototip

Prikazan je Alpine A424 Beta LMDh prototip kojim će se Renaultova sportska marka takmičiti ...

Kia namerava da preoblikuje mobilnost u Evropi

Na posebnom događaju »Kia Brand Summit« Kia je predstavila model EV9 i prikazala inovacija ...

Dacijino tajno oružje protiv ogrebotina

Novi Dacia Sandero Stepway i novi Dacia Duster sada mogu da se pohvale zaštitom ...

Insignia GSi 60 “konja” slabija i 12 sekundi brža

Volker Strycek , jedan od vodećih eksperata za stazu Nürburgring, ali i  Opelov direktor ...