Ferrari predstavio svoj F1 bolid za 2020

Ferrari je predstavio svoj novi SF1000 bolid Formule 1 i stare želje da se konačno dokopa titule nakon 12 godina

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Ferrari je u Romolo Valli Municipal pozorišti u Reggio Emilia, teatralno predstavio SF1000, svoj novi bolid Formule 1, uz koji se nada da će se nakon 12 godina ponovo dočepati šampionske titule. Iako se na prvi pogled ne vide veće razlike u odnosu na prošlogodišnji automobila, prema rečima šefa tima Mattie Binotta, SF1000 se može nazvati vrlo ekstremnim.

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Kako je Binotto rekao, obzirom da za sezonu Formule 1 2020 nije bilo izmena u pravilima, SF1000 je rešenjima doveden do ekstrema. „Sve je spakovano uže i preciznije, napravljene su izmene po pitanju menjača i oslanjanja, a kompletan automobil je napravljen tako da bude što je moguće vitkiji i aerodinamički maksimalno efikasan. Rešenja na oslanjanju donose veću fleksibilnost u prilagođavanju, svakoj stazi i svakom vozaču. Iako izgleda slično kao prošlogodišnji automobil, verujte mi, ovo je potpuno novi bolid“, kaže Binotto.

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

A Binotto i svi oko tima kažu isto što govore već 12 godina od kada su osvojili poslednju tiulu šmapiona Formule – ovo je šampionski automobil. Prolom godinom Ferrari ne može mnogo da se ponosi. Iako je na prvim testovima bio ubedljivo najbrži, ispostavilo se da je koncept bolida omogućavao ogromne maksimalne brzine, ali je bio veoma neefikasan kada je aerodinamikom trebalo obezbediti velike brzine u krivinama.

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Tim je napravio mnogo grešaka tokom sezone, isto kao što prva „violina“ tima Sebastian Vettel ničim nije opravdao svoj status, cenu i čnjenicu da je četvorostruki šampion. Šta više, do kolena ga je porazio mladi Charles Leclerc, novopridošlica u tim, koji je pored dve pobede za Ferrari doneo i sedam pol pozicija, ali koje se nisu materijalizovale u pobede. Da li je Ferrari nešto naučio iz svojih grešaka 2019. videćemo. Ambicije su neskrivene, samo da li su bolid i tim spremni za njihovo ostvarenje ostaje pitanje, na koje će dati glavni konkurenti Mercedes-AMG i Red Bull, koji nisu ništa manje ambiciozni. Sledeći na redu za predstavljanje svojih bolida su Red Bull i Renault, koji čekaju poslednji trenutak. Red Bull će to učiniti na stazi pre prvih vožnji na stazi Silverstone danas, dok će Renault svoj RS20 i to samo putem slike svoj bolid predstaviti na događaju u Parizu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

VW I.D. R uništio sve rekorde Pikes Peak-a

Volkswagenov I.D. R je uništio dosadašnji rekord Pikes Peak International Climb-a, a Romain Dumas ...

Formula 1- nova pravila, nove nade, nove boje

Još malo pa će se i zatišje u Formuli 1 završiti. Počela su predstavljanja ...

Volvo Cars i Varjo uvode mešovitu realnost u automobil

Volvo Cars i Varjo predstavljaju prvu upotrebu mešovite realnosti za razvoj automobila u svetu ...

Dizel na mukama

Pre 30 godina VW je u reklamnim kampanjama koristio slogan “Fahrvergnuegen” u slobodnom prevodu: ...

Toyota – oprezno do autonomne vožnje

Japanski gigant Toyota ima oprezan pristup prema autonomnoj vožnji, i umesto jurnjave za prvim ...

Kako radi SF90, najjači Ferrari ikada?

Ferrari SF 90 Stradale je prvi ikada hibrid iz Maranella, ali i najjači serijski ...