fbpx

Palmer out – Sainz in!

Jolyon Palmer sutra vozi svoju poslednju trku u bolidu Renaulta, a najverovatnije i svoju poslednju F1 trku ove sezone

Foto: Renault Sport

Renault je saopštio da Jolyon Palmer napušta tim nakon sutrašnje trke u Japanu, a da će preostale četiri trke do kraja sezone u njegovom bolidu voziti Carlos Sainz.
O nezadovoljstvu Palmerovim rezultatima govori se već dve godine, od kada je došao u fabrički tim Renault, a veći deo sezone govorilo se o njegovom mogućem odlasku čak i pre završetka šampionata. Iako je takva mogućnost negirana, desila se. Palmer više neće voziti nakon trke u Japanu, a na njegovo mesto sešće Carolos Sainz.

Foto: Renault Sport

U celoj ovoj priči pokazalo se da u F1 ništa nije nemoguće, a pogotovo da gde ima dima ima i vatre. Iza transfera ova dva vozača ipak stoji i novac i uticajni očevi, a i transfer motora Renaulta i Honde. Ne treba zaboraviti da se u Engleskoj Jonathan Palmer, otac Jolyona, bivši F1 vozač mnogo pita, a pogotovo Carlos Sainz, dvostruki šampion sveta u reliju i aktuelni Dakar vozač, otac Carlosa Juniora. Po svemu sudeći, Sainz se konačno rešio nekonkurentnog bolida Toro Rossa, koji uz nepouzdanu Hondu ima šanse da sledeće godine bude još nekonkurentniji. Uspeo je da uđe u fabrički tim što je odavno želeo i sada će imati priliku da se u njemu i dokaže. Jolyon Palmer je ostao bez sedišta, ali verovatno jako dobro zaradio – pominje se cifra od pet miliona evra za upražnjavanje mesta. Realno, Palmer iako uz dosta otkazivanja bolida, što nije njegova greška, nije mnogo pokazao, a i mali su izgledi da će za narednu sezonu sebi obezbediti sedište. Sainz je sa druge strane debelo nadmašio svog timskog kolegu Daniila Kvyata, koji će se na sledećoj trci u Americi vratiti na svoje radno mesto uz novajliju Pierrea Gaslya.

Foto: Renault Sport

U svakoj kombinaciji, još se samo očekuje potpis Alonsa na ugovor sa McLarenom, i možemo smatrati da je spisak vozača i timova za narednu sezonu zaključen, ali će naredne sezone krenuti lov na zvezde, obzirom da će brojni dobri vozači ostati bez važećih ugovora, od Ricciarda i Verstappena pa nadalje. Mada, i ove sezone se pokazalo da ugovor i ne mora da znači kraj sveta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford Pro Electric Super Van ima snagu hiperautomobila

Ford Pro Electric SuperVan se sa svojom ogromnom snagom pojavio na stazi imanja u ...

F1 pauza je završena

Letnja pauza u šampionatu Formule 1 je završena, a sezona se nastavlja trkom za ...

U Audiju RS Q e-tron za Dakar reli je kao u avionu

Dakar Reli 2022. se približava, a mi imamo priliku da zavirimo u kokpit Audija ...

Škodin povratak na Le Mans Classic

Škoda je imala jedan jedini nastup na 24 časa Le Mansa 1950. godine, a ...

Nissan priprema revolucionarni e-4ORCE pogon

Nissan je pri kraju razvoja revolucionarnog e-4ORCE sistema za električna vozila sa AWD pogonom ...

“Deki 5” kreće iz Peugeot-a

Proslavljeni srpski fudbaler i dugogodišnji reprezentativac naše zemlje, u radu sa decom imaće podršku ...