fbpx

Palmer out – Sainz in!

Jolyon Palmer sutra vozi svoju poslednju trku u bolidu Renaulta, a najverovatnije i svoju poslednju F1 trku ove sezone

Foto: Renault Sport

Renault je saopštio da Jolyon Palmer napušta tim nakon sutrašnje trke u Japanu, a da će preostale četiri trke do kraja sezone u njegovom bolidu voziti Carlos Sainz.
O nezadovoljstvu Palmerovim rezultatima govori se već dve godine, od kada je došao u fabrički tim Renault, a veći deo sezone govorilo se o njegovom mogućem odlasku čak i pre završetka šampionata. Iako je takva mogućnost negirana, desila se. Palmer više neće voziti nakon trke u Japanu, a na njegovo mesto sešće Carolos Sainz.

Foto: Renault Sport

U celoj ovoj priči pokazalo se da u F1 ništa nije nemoguće, a pogotovo da gde ima dima ima i vatre. Iza transfera ova dva vozača ipak stoji i novac i uticajni očevi, a i transfer motora Renaulta i Honde. Ne treba zaboraviti da se u Engleskoj Jonathan Palmer, otac Jolyona, bivši F1 vozač mnogo pita, a pogotovo Carlos Sainz, dvostruki šampion sveta u reliju i aktuelni Dakar vozač, otac Carlosa Juniora. Po svemu sudeći, Sainz se konačno rešio nekonkurentnog bolida Toro Rossa, koji uz nepouzdanu Hondu ima šanse da sledeće godine bude još nekonkurentniji. Uspeo je da uđe u fabrički tim što je odavno želeo i sada će imati priliku da se u njemu i dokaže. Jolyon Palmer je ostao bez sedišta, ali verovatno jako dobro zaradio – pominje se cifra od pet miliona evra za upražnjavanje mesta. Realno, Palmer iako uz dosta otkazivanja bolida, što nije njegova greška, nije mnogo pokazao, a i mali su izgledi da će za narednu sezonu sebi obezbediti sedište. Sainz je sa druge strane debelo nadmašio svog timskog kolegu Daniila Kvyata, koji će se na sledećoj trci u Americi vratiti na svoje radno mesto uz novajliju Pierrea Gaslya.

Foto: Renault Sport

U svakoj kombinaciji, još se samo očekuje potpis Alonsa na ugovor sa McLarenom, i možemo smatrati da je spisak vozača i timova za narednu sezonu zaključen, ali će naredne sezone krenuti lov na zvezde, obzirom da će brojni dobri vozači ostati bez važećih ugovora, od Ricciarda i Verstappena pa nadalje. Mada, i ove sezone se pokazalo da ugovor i ne mora da znači kraj sveta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Dakar Reli 2022 – već druga deonica pokazala zube

Nakon prologa Dakar Relija 2022 od samo 19 kilometara, već prvi pravi trkački dan ...

PSA je sada “bogatiji” za 6 fabrika…

Preuzimanje brendova Opel i Vauxhall od General Motorsa znači da PSA grupa sada deli ...

Cupra kao zasebna marka

Pred zvaničnu objavu 22. februara, Seat je izdao prvo saopštenje o odvajanju marke Cupra ...

Luca de Meo i Renault otkrili svoje vizije

Luca de Meo i Renaultov brand tim podelili su svoju viziju marke kao predvodnice ...

Audi “osvežava” softvere na 850.000 dizela

Kako bi vlasnici vozila Audi sa dizel motorima izbegli zabrane koje su najavljene u ...