Alfa Romeo za je predstavio za unapređene Quadrifoglio modele Stelvio i Giulia za 2020. godinu, u posebnim bojama
U vreme kada su okolnosti zahtevale pauzu od uobičajenog brzog tempa, Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio, sa svojim 2,9-litarskim Bi-Turbo V6 motorom od 510 KS, ne usporavaju, već povećavaju svoje performanse koje su na super-automobila za verziju MY2020 uz ekskluzivne, potpuno nove funkcije i širok izbor unapređenja tehnologije, povezanosti i sigurnosti.
Njihove performanse koje su vodeće u klasi garantuje snažni 2,9-litarski V6 Bi-Turbo motor od 100% aluminijuma, sposoban da razvije čak 510 konjskih snaga i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 2.500 obrtaja po minutu. Za isporuku snage točkovima odgovoran je Alfa ™ Active Torque Vectoring sistem, kojem u modelu Stelvio Quadrifoglio pomaže inovativni Q4 sistem pogona na sve točkove. 8-stepeni automatski menjač je kalibrisan da optimizuje promene stepena prenosa i udobnost tako da se vozila mogu lako lako pri svim uslovima i režimima vožnje. Samo u RACE režimu, automobili izražavaju svoj puni potencijal menjajući brzine brzinom munje, za samo 150 milisekundi. Svaki model Quadrifoglio je opremljen nizom sistema dizajniranih da poboljšaju zadovoljstvo u vožnji, a vozaču nude najaktivnije i najprivlačnije iskustvo za volanom. Ovde su uključeni Alfa ™ Active Suspension, Alfa ™ DNA Pro selector sa RACE režimom vožnje, i Alfa™ Active Aero splitter u modelu Giulia. Sve sisteme u stvarnom vremenu koordinira i prilagođava Alfa ™ Chassis Domain Control jedinica, neprekidno obezbeđujući idealne uslove za vozilo i vozača kako bi maksimalno iskoristili izvanredne performanse modela Giulia i Stelvio Quadrifoglio.
Tehnologija u automobilu obuhvata potpuno novi sistem za informacije i zabavu sa centralnim displejem od 8,8 inča koji je osetljiv na dodir, kao i uslugama povezanosti i novim dizajnom interfejsa. Drugi ekskluzivni elementi modela Quadrifoglio su i Performance Pages, posebni prikazi za vozača koji pokazuju status vozila u realnom vremenu – od temperatura glavnih mehaničkih komponenti do isporuke obrtnog momenta, turbo pritiska i snage koja se koristi u realnom vremenu, a prisutni su i digitalni hronometri koji mere nivoe ubrzanja i performansi pri maksimalnoj brzini.
Giulia i Stelvio Quadrifoglio uvode nove ADAS (Advanced Drivers Assistance Systems – napredni sistemi za pomoć pri vožnji), razvijene u saradnji sa kompanijom Bosch za 2. nivo autonomnog sistema vožnje; time je zadovoljstvo sedenja za volanom ostalo nepromenjeno, a sistem interveniše samo kako bi se osigurala potpuna bezbednost i povećala udobnost tokom vožnje u gustom saobraćaju ili tokom dugih putovanja. Najveći nivo autonomnog sistema vožnje u savršenoj ravnoteži zadovoljstva tokom vožnje i sistema pomoći: to je 2. nivo, koji se postiže samo po sebi kada vozač u određenim uslovima prepušta automobilu da upravlja jačinom gasa, kočnicama i upravljanje volanom. Ova funkcija koristi električne sisteme koji zahtevaju neprestani nadzor vozača, dok istovremeno pruža podršku veće udobnosti tokom dugih putovanja. Bez obzira na to, vozač neprestano mora da ima kontrolu tako što će ruke uvek držati na volanu.
Glavne tehnologije koje su suštinski deo modela Quadrifoglio MY2020 su:
Lane Keeping Assist (održavanje trake): otkriva da li vozilo izlazi iz svoje trake ako jedan od indikatora za skretanje nije uključen, i pomaže vozaču pomoću vizuelnih i dodirnih upozorenja, s aktivnom intervencijom radi povratka vozila u traku.
Active Blind Spot Assist (pregled mrtvog ugla): omogućava pregled mrtvog ugla pozadi, i takođe upozorava na vozila koja se približavaju i koriguje skretanje kako bi se izbegao sudar.
Active Cruise Control (aktivni tempomat): automatski koriguje brzinu automobila kako bi se održala bezbedna distanca od vozila ispred. Zajedno sa sistemom za prepoznavanje saobraćajnih znakova, ova tehnologija ograničava brzinu na propisan nivo, radi komfornije vožnje.
Traffic Sign Recognition (prepoznavanje saobraćajnih znakova) i Intelligent Speed Control (pametna kontrola brzine): ovaj sistem koristi kameru automobila, prepoznaje saobraćajne znakove, prikazuje ih na displeju, i obaveštava vozača o trenutnom ograničenju brzine.
Sistem vozaču sugeriše da smanji brzinu na nivo ograničenja koje je detektovano. Ako vozač pristane, podešavanja tempomata se automatski koriguju.
Traffic Jam Assist (podrška u zastoju) i Highway Assist (podrška na autoputu): Kao dodatak aktivnom tempomatu, ovi sistemi prate lateralnu poziciju, i omogućavaju da automobil ostane u sredini trake u uslovima zastoja (Traffic Jam Assistant) ili na autoputu (Highway Assist), dok takođe koriguje brzinu da odgovara trenutnim ograničenjima.
Driver Attention Assist (podrška za pažnju vozača): prati zamor vozača i aktivira alarm, ako je neophodno.
Show Comments