Sudbina marke Alpine koju je Renault oživeo ponovo je neizvesna u svetlu velike reorganizacije matične kuće ali i novog prvog čoveka
Renault je u jednoj od najvećih reorganizacija u svojoj istoriji. Od skandala sa Carlosom Ghosnom pa na ovamo francuski gigant je naišao na brojne izazove koji su samo kulminirali krizom koju je izazvala pandemija virusa Covid-19. Dok je sa jedne strane Renault postigao dogovor sa državom koja je garant i bankama kojim je obezbedio kredit od pet milijardi evra kako bi savladao krizu, i dalje stoji najava ukidanja čitavih 15.000 radnih mesta širom sveta.
A čemu da se nada jedan maleni Alpine, nedavno oživljena legendarna trkačka i sportska marka, sa samo jednim, mnogo hvaljenim, modelom A110. Lagani sportski kupe sa motorom u sredini i pogonom pozadi proizvodi se u pogonu Dieppe, koji je u stanju da proizvede 5.000 komada godišnje.
Trenutno, sudbina Alpine potpuno je neizvesna, a finalnu odluku će doneti novi čovek koji stupa na kormilo Renaulta. Predsednik Renaulta Jean-Dominique Senard je izjavo da je Alpine divna marka i da donosi dodatnu vrednost celom Renaultu, ali da se njenom budućnošću treba ozbiljno baviti. A Senard neće biti osoba koja će doneti krajnju odluku. Na mesto CEO-a Renaulta 1. jula dolazi Luca de Meo, koji bi mogao biti više nego pogodna osoba za dobru odluku o Alpine, ali i ostalim izazovima pred Renaultom. Luca de Meo u Pariz dolazi sa visoke pozicije u VW Grupi, tačnije, sa kormila (sportske) marke Cupra, koju je na iznenađenje mnogih uspešno lansirao i odvojio od matičnog Seata. Nezvanično, može čuti da bi Alpine mogao postati električna marka visokih performansi, koja bi EV tehnologije delila sa modelima Renault,a koja bi se prodavala prvenstveno u Kini, gde Renault planira da prestane sa prodajom vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Možda strast prema sportskim automobilima i performansama Luce de Mea spase Alpine u formi u kojoj je sada.
Show Comments