fbpx

Sudbina marke Alpine neizvesna – za sada

Sudbina marke Alpine koju je Renault oživeo ponovo je neizvesna u svetlu velike reorganizacije matične kuće ali i novog prvog čoveka

Foto:  ALPINE

Renault je u jednoj od najvećih reorganizacija u svojoj istoriji. Od skandala sa Carlosom Ghosnom pa na ovamo francuski gigant je naišao na brojne izazove koji su samo kulminirali krizom koju je izazvala pandemija virusa Covid-19. Dok je sa jedne strane Renault postigao dogovor sa državom koja je garant i bankama kojim je obezbedio kredit od pet milijardi evra kako bi savladao krizu, i dalje stoji najava ukidanja čitavih 15.000 radnih mesta širom sveta.

Foto: Alpine

A čemu da se nada jedan maleni Alpine, nedavno oživljena legendarna trkačka i sportska marka, sa samo jednim, mnogo hvaljenim, modelom A110. Lagani sportski kupe sa motorom u sredini i pogonom pozadi proizvodi se u pogonu Dieppe, koji je u stanju da proizvede 5.000 komada godišnje.

Foto: Alpine

Trenutno, sudbina Alpine potpuno je neizvesna, a finalnu odluku će doneti novi čovek koji stupa na kormilo Renaulta. Predsednik Renaulta Jean-Dominique Senard je izjavo da je Alpine divna marka i da donosi dodatnu vrednost celom Renaultu, ali da se njenom budućnošću treba ozbiljno baviti. A Senard neće biti osoba koja će doneti krajnju odluku. Na mesto CEO-a Renaulta 1. jula dolazi Luca de Meo, koji bi mogao biti više nego pogodna osoba za dobru odluku o Alpine, ali i ostalim izazovima pred Renaultom. Luca de Meo u Pariz dolazi sa visoke pozicije u VW Grupi, tačnije, sa kormila (sportske) marke Cupra, koju je na iznenađenje mnogih uspešno lansirao i odvojio od matičnog Seata. Nezvanično, može čuti da bi Alpine mogao postati električna marka visokih performansi, koja bi EV tehnologije delila sa modelima Renault,a koja bi se prodavala prvenstveno u Kini, gde Renault planira da prestane sa prodajom vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Možda strast prema sportskim automobilima i performansama Luce de Mea spase Alpine u formi u kojoj je sada.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Zavšen Dakar i za Romu

Dakar reli je završen i za Nanija Romu, koji je u prevrtanju svojim X-Raid ...

Mercedes-AMG One se konačno proizvodi

Mercedes AMG One sa pogonom iz Formule 1 se konačno, nakon pet godina razvoja, ...

ZF E-Mobility gradi novu proizvodnu lokaciju u Pančevu!

Odeljenje kompanije ZF, E-Mobility, gradiće novu proizvodnu lokaciju u Pančevu, potvrđeno je 11. aprila ...

Hibridizacija „boli“ Ferrari

Stradale SF90 je prvi PHEV Ferrari, ali njegova hibridizacija nije prošla ni lako ni ...

Uhapšen prvi čovek Audija Rupert Stadler

Zbog opasnosnosti od prikrivanja dokaza u vezi istrage sa dizel skandalom, prvi čovek Audija ...