fbpx

Mercedes vidi veliku zaradu u online servisima

Mercedes vidi online servise i AI sisteme za automobile profitabilne podjednako kao i prodaju automobila već do 2025. godine

Mercedes predviđa da će do 2025. godine tržište AI sistema za automobilsku industriju eksplodirati i sa današnjeg prometa od oko dve milijarde dolara za pet godina dostići 25 milijardi. Drugim rečima, ko danas investira, za pet godina će biti u situaciji da dobro zaradi. Zbog takvih procena i nije iznenađujuće da je Mercedes već uložio i ulaže ogroman novac u istraživanje i razvoj ovakvih sistema.
Mercedes-Benz User Experience, poznatiji pod skraćenicom MBUX ili je deo standardne opreme u skupljim ili se može poručiti u gotovo svim jeftinijim modelima. Ovaj sistem iza čijeg velikog i živopisnog ekrana (zapravo sastavljenog iz dva ekrana) se nalazi složena mreža interfejsa stvoren je u kući Mercedes. U Štutgartu tvrde da je upravo zbog vizije o rastu tržišta AI sistema MBUX razvijen sopstvenim znanjem i novcem, a nije angaživan neki od IT giganata kao što je Google.
Potencijali MBUX-a ni izbliza nisu dostigli svoje granice i već sada nudi brojne komercijalne sadržaje čiji izbor i operativne mogućnosti tek treba da rastu. A ne treba mogo logike da bi shvatilo i da će Mercedes sa svojim MBUX sistemom izaći na tržišet i ponuditi ga drugima koji nemaju nti kadra niti novca, a ni vremena za razvoj ovako kompleksnog sistema. A upravo zbog toga, neka predviđanja i procene kažu da će AI sistemi za primenu u automobilima donositi podjednaki, ako ne i veći profit od same prodaje automobila.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Continental razvio 3D digitalnu instrument tablu

Continental je razvio novu generaciju 3D digitalne instrument table koja će stići u serijskim ...

Volkswagen akcijska ponuda u Srbiji

Nakon što je sa puno pažnje osluškivano tržište i potrebe klijenata, Volkswagen tim  je ove ...

Mercedesovi vozači brzi, a tim pametan

Poprilično dosadna trka u Barseloni, pokazala je da treba biti brz i pametan. Svi ...

Kia namerava da preoblikuje mobilnost u Evropi

Na posebnom događaju »Kia Brand Summit« Kia je predstavila model EV9 i prikazala inovacija ...

Honda i Nissan se udružuju u alijansu

Honda i Nissan se udružuju u alijansu kako bi zajednički radili na razvoju novih ...

Porsche je u ponudu dodao i Macan T

Porsche je u svoju ponudu dodao Macan T koji je smešten u sredinu ponude ...