fbpx

BMW i zvanično predstavio novi M5 i M5 Competition

Sedam dana nakon premijere osvežene Serije 5 BMW je prikazao i osvežne perjanice marke M5 i M5 Competition

Foto: BMW

Kao što je i najavljeno, nakon predstavljanja osvežene Serije 5, BMW je odvojeno predstavio i svoju perjanicu M5, i dodatno sportsku verziju M5 Competition. Iako se ne razlikuje dramatično od dosadašnje verzije, osveženi M5 ima podosta novina kako na karoseriji tako i u enterijeru.

Foto: BMW

I na M5 su “bubrezi” porasli, i spustili se niže prema odbojniku koji je dobio oštrije linije, i šestougaone uvodnike vazduha. LED farovi u obliku slova L potpuno su novi, isto kao što je to slučaj sa zadnjim svetlosnim grupama.

Foto: BMW

Zadnji deo M5 takođe “utegnut”. Novi je oblik karakterističnog izduvnog sistema sa prepoznatljive četiri cevi, kao i oblik zadnjeg odbojnika koji je dobio oštrije uglove. Za M5 Competition karakterističan je crni hrom brojnih detalja od grila hladnjaka pa sve do zadnjih svetala, spojlera na poklopcu prtljažnika i oko BMW amblema.

Foto: BMW

Najveća novina u enterijeru je standardni Lice Cockpit sa novom generacijom iDrive7, koji podrazumeva i dva ogromna ekrana od 12.3” za potrebe instrument table i infotejmenta. Apple CarPlay i Android Auto sada su deo standardne opreme i po prvi put u M5 su bežične konekcije. Uz BMW iDrive 7 dolazi i navigacioni sistem baziran na “cloud”-u.

Foto: BMW

Perjanica BMW-a osvežena je i po pitanju bezbednosnih sistema i asistencija, pa su sada standardni sistemi održavanja kolovozne trake sa asistencijom upravljanja, automatsko prepoznavanje prepreke pešaka sa kočenjem, upozorenje na poprečni saobraćaj iza vozila i još dosta toga. Opcioni The Driving Assistance Professional paket dodaje i napredni adaptivni tempomat sa stop & funkcijom, održavanje sredine kolovozne trake itd.

Foto: BMW

Jedino se srce M5 nije menjalo. Za pogon je i dalje zadužen twin-turbo 4.4 V8 sa svojih okruglo 600 KS, koji je u Competition verziji pojačan na 625 KS. “Slabija” standardna verzija do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde, a snažnije za desetinku brže, odnosno 3.1 sekundu. Pogon je standardno xDrive na svim točkovima preko osmostepenog M Perfomance menjača, ali kao i do sada, vozač selektorom pogona svoj M5 može da pretvori u “klasiku” sa zadnjim pogonom. Novina pored dosadašnjih modova vožnje Comfort, Sport i Sport+ je Track mod.
Prodaja osveženih M5 i M5 Competition počinje tokom avgusta meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Zenvo Aurora stiže sa 6.6 Quad turbo V12 motorom

Zenvo Aurora stiže sa 6.6 Quad turbo V12 motorom koji će uz pomoć hibrida ...

Renault predstavio osveženi Megane GrandCoupe

Od lansiranja 2016. godine, prodato je 200.000 Mégane GrandCoupe vozila – veoma cenjenog među ...

Volkswagen Golf R predstavljen osvežen i pojačan

Volkswagen Golf R predstavljen osvežen i pojačan uz unapređenja na karoseriji i u kabini ...

Hiljade Mercedesa GLE čekaju…delove

Daimler je na napušteni vojni aerodrom parkirao hiljade svojih vozila GLE Klase, zbog “problema ...

NCAP zvezdice za velike i za male

Najnoviji EuroNCAP testovi doneli su odlične rezultate a prvi alfin SUV Stelvio, novu Opel ...

Lewis Hamilton ne vozi više super automobile jer štete planeti

Šestostruki svetski šampion Formule 1 Lewis Hamilton poseduje kolekciju super automobila koje više ne ...