Porsche je predstavio baznu verziju Taycana za sada samo za kinesko tržište, ali nije isključeno i za druga
Porsche je predstavio “skromnu” verziju Taycana, za sada namenjenu samo za kinesko tržište, ali ne treba isključiti mogućnost da dođe i do kupaca drugih zemalja. Ulazna verzija električnog sportiste ma samo jedan elektromotor koji preko dvostepenog reduktora pokreće zadnje točkove. Uz snagu od 402 KS, kupac može da bira između Performance baterija kapaciteta 79.2 kWh ili Performance Plus paketa od 93.4 kWh uz koji ide i veća snaga motora od 469 KS. Obe maksimalne snage su raspoložive samo pri uključenom “Lounch control” modu, dok je nominalna snaga motora 322 KS i 375 KS. U oba slučaja, Taycan sa zadnjim pogonom do 100 km/h ubrzava za 5.4 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 230 km/h.
O ovom “skromnom” izdanju, Taycan ima čelične spiralne opruge, ali sa podesivim amortizerima, točkove od 19” i LED svetlosne grupe. Kolorni HUD, veći točkovi i vazdušno ogibljenje nalaze se na spisku dodatne opreme. Za sada ne postoje ni EPA ni WLTP podaci kolika je autonomija vozila, ali obzirom da Taycan 4S sa dva motorom i većom baterijom ima autonomiju od 320 kilometara po EPA normi, sasvim je opravdano da malo slabija verzija i sa manjim potrošačima ima osetno veći domet. Šta više, testiranja u praksi su pokazala da su merenja i podaci koji se rade po EPA normi realni, ali praksa je pokazala da prvi električni Porsche pokazuje veoma ustaljenu autonomiju bez obzira na spoljnu temperaturu i stil vožnje, što kod drugih nije slučaj, obzirom da autonomija ume da varira i do 30% u zavisnosti od uslova vožnje.
Iako kompanija navodi da je ova bazna verzija Taycana namenjena samo za kupce u Kini, postoji mogućnost da bude ponuđena i drugi tržištima kao što su Amerika i Evropa.
Show Comments