Lamborghini se vratio na vodu, ali ne samo motorima nego projektom luksuzne jahte od 19 metara sa mnogo konja, ali tuđih
Nije velika novina da proizvođači automobila sa druma, svojim projektima siđu do vode. Primera je dosta, od AMG-a, preko Lexusa i Aston Martina, do Porschea i drugih. Za marku Lamborghini, prisustvo na vodi nije strano. Šta više, imala je dosta nautičkih iskustava ali kao dobavljač V12 pogonskih jedinica za off-shore glisere, kako trkačke, tako i turističke, ali visokih performansi.
Dok čekamo 8. jul i najavljeni novitet na četiri točka, za najnoviji projekat Lamborghini se udružio sa italijanskom komanijom Technomar. Službena oznakaka jahte je Tecnomar for Lamborghini 63, i sasvim je jasno da se radi o plovili dužine 63 stope, odnosno 19.2 metra.
Stilskim elementima sa koncepta Terzo Millenio kako trupa tako i palube, sasvim jasno je dato do znanja na koga ova jurilica asocira, mada je je već najavljeno da će kupci imati brojne mogućnosti personifikacije svog luksuznog i brzog plovila po pitanju eksterijera, mada će u enterijeru biti izbor sužen na samo dve konfiguracije. Međutim, kokpit je više nego namerno dizajniran da podseća na Laborghini automobile.
Poneko će se možda razočarati podatkom da pogon Lamborghini 63 nije V12 ove marke, pa čak i da nema površinske elise kakve za brze jahte radi Arnesson i drugi. Pogon su dva MAN V12 motora od po 2.000 KS. Brzinom ovaj vodeni „Lambo“ neće razočarati, iako ga ne pogoni „Lambo“. Uz dosta karbonskih kompozita u konstrukciji masa plovila je relativno skromnih 24 tone, pa će elise na klasičnim osovinskim vodovima moći da poteraju Lamborghini 63 do 60 čvorova, odnosno, za ovakvu klasu brodova velikih 110 km/h.
Isporuke prvih primeraka kupcima najavljene su za 2021. ali cena nije sopštena ni okvirno, obzirom da će sigurno veoma zavisiti od dodatnih želja i prohteva kupaca.
Show Comments