fbpx

Bavaria u visokom društvu

U januaru 2016. Bavarija je bila zvezda najvećeg evropskog nautičkog sajma u Dizeldorfu. Odlukom da u jednu halu smesti svoj ceo program motrnih brodova i jedrilica, Bavaria je zauzela veći deo hale do sada namenjene isključivo krstašima. Ovaj poduhvat je koštao vtroglavih 1,3 milona evra (za nastup na sajmu), ali se verovatno i bogato isplatio, obzirom da su prodali ukupno 130 brodova.

I u januaru ove godine, Bavaria je izvukla keca iz rukava predstvljanjem najveće jedrilice koji je ikada napravila, modela C 57. Nista manje iznenađenje je i podatak da je dosadašnji Farr Yacht Design zamenjen italijanskim studiom Cossutti Yacht Design, poznatom po trkčkim brodovima i orijentaciji ka performansama. Ova promena je vidljiva i u stilu C57, koji je mnogo više orijentisan ka sportskom stilu od svih ostalih modela nemačkog brodogarditelja popularnog kod čateraša.

Kokpit sa dva kormila je odabran radi lakše kontrole izdašno dimenzionisanog jedrilja. Kao i većina danas aktuelnih modela iz klase paluba je relativno ravna kako pu pružila maksimalnu udobnost. Na krmi se našlo dovoljno prostora za baražu potpuno naduvanog pomoćnog čamca Williams Jet.
Pod palubom može se birati između tri konfiguracije sa tri, četiri ili pet kabina, kao i kabinom za posadu u pramčanom delu.
Odluka da uđe u klasu brodova preko 16 metara bila je nužna, obzirom da sva komkurencija iz klase ima brodove ove pa i veće dužine od 60 stopa. Zbog toga je u pogonu Bavarie morala biti promenjena i linija proizvodnje, tako da C57 deli proizvodnu liniju sa E serijom Bavaria motornih brodova. U proizvodnji se sada koristi modularna tehnologija, što znači da se interijer, paluba i trup rade na tri paralelne linije, a da se spajaju nakon puta digog 125 metara. Kako navode prodstavnici fabrike, dve dve kabine i dva pripadajuća kupatila se skalpaju van trupa, i to sa kompletnim elektro i vodovodnim instalacijama, zbog čeka se garantuje visok kvalitet.
Još jedna novina u proizvodnji je činjenica da se trup i paluba sada rade tehnologijom vakuumske infuzije, što donosi manju masu i veću čvrstinu i stabilnost odlivenog proizvoda. Sve skupa, 2017. bi mogla da se pokaže kao veoma revolucionarna i plodonosna za jednog od najvećih proizvođača plovila na svetu.

 

Bavaria C57: Specifikacije

Dužina preko svega: 16.73m (54ft 10in)
Dužina vodene linije: 15.50m (50ft 10in)
Širina: 5.25m (17ft 2in)
Gaz: 2.52m (8ft 2in)
Deplasman: 17,130kg
Kobilica: 5,785kg

Cena €374,900 + PDV

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Motojet H2O Adrenalin 2018. startovao u Beogradu

Motojet H2O Adrenalin program obuke u vožnji vodenih skutera za omladinu uspešno počeo u ...

Održana još jedna Aquabike škola u Žitištu

U Žitištu je održana još jedna uspešna Aquabike škola za najmlađe, čime je nastavljena ...

Stiže V8 XTO Offshore, vanbrodski monstrum iz Yamahe

U septembru na nautičkom salonu u Đenovi, Yamaha će premijerno predstaviti svog vanbrodskog monstruma ...

Poleteo prvi avion sa održivim gorivom

Prvi, istorijski let sa 100% održivim vazduhoplovnim gorivom regionalnog komercijalnog aviona ATR Proizvođač aviona ...

Terrafugia Transition leteći automobil već sledeće godine

Američka firma Terrafugia je objavila nekoliko novih detalja o svom Transition letećem automobilu, koji ...

Norveška gradi prvi tunel za brodove na svetu

Norveška vlada je odobrila izgradnju prvog tunela za brodove na svetu, koji će obezbediti ...