Još u februaru su počele da pristižu informacije, a sada je i službeno – Audi je zvanično pokazao novi S3 u obe karoserijske verzije
Još u februaru, Audi je “izdaleka” najavio nove vatrene S3 modele, ali smo morali sačekati do avgusta da bi ih i zvanično videli. Novi sportski hatchback i limuzina za razliku od standardnog A3 imaju dosta detalja koji već izgledom eksterijera najavljuju da se radi o ozbiljnom pogonu – povećani su uvodnici vazduha na izmenjenom prednjem delu, a pozadi je stigao i, za S modele, neizbežni četvorostruki izduv.
Ipak, sve se svodi na srce, odnosno ono što je skriveno pod poklopcem motora. Oba nova S3 pokreće dobro poznati 2.0 turbo, sa zdravih 310 KS i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Da bi se iskoristilo sve što agregat može tu je i standardni Quattro pogon, a promene stepena prenosa proverene su sedmostepenom S Tronic menjaču.
Obe karoserijske verzije od 0 do 100 km/h ubrzavaju za 4.8 sekundi, a maksimalna brzina je morala biti elektronski ograničena na 250 km/h.
Za razliku od A3, moćni S3 je spušten za 15 mm, a standardni su naplatci od 18 cola, dok su među opcijama još veći od 19”. Među opcijama se nalaze i Matrix LED farovi sa 15 individualnih LED segmenta. Kupci će svoje S3 moći da poruče i sa adaptivnim S Sport ogibljenjem, uz koje se naglašava vozna dinamika.
I u enterijeru ima dosta tipičnih S dodataka, kojima se ove snažne verzije odvajaju od standardnog A3. Svakako su najupadljivija dublja sportska sedišta i upravljač sa “podsečenim” donjim delom i perforiranom kožom. Audi S3 standardno ima veliki 10.25” ekran digitalne instrument table, dok je opcioni još veći Virtual Cockpit sa ekranom od 12.3”. U oba slučaja standardni je 10.1” infotejment sa ubrzanim i unapređenim MMI sistemom.
U Nemačkoj prodaja počnje krajem avgusta, sporuke tokom oktobra, a posebne Edition One verzije dobijaju ekskluzivnu “Python” žutu boju za hatchback i “Tango” crvenu za limuzinu, točkove od 19” i sedišta presvučena napa kožom.
Show Comments