Od 2016. Peugeot je prodao preko 800.000 komada svog modela 3008 koji je stigao do zasluženog osvežavanja
Peugeot je svojim crossoverom 3008 postigao respektabilan uspeh od kada se pojavio 2016. Pored toga što je osvojio Car of the Year priznanje 2017., važnije je da je našao put do preko 800.000 kupaca. U skladu sa već postignutim, a i da bi odolevao mnogobrojnoj konkurenciji, Peugeot 3008 je prošao kroz fazu osvežavanja.
Spolja vrlo uočljive promene na znatno većem grilu hladnjaka, prednjem odbojniku i svetlosnim grupama jasno poručuju da se rai o novoj evoluciji aktuelnog crossovera, koji sada više podseća na “sabraću” iz kuće kao što su 508 i 2008.
Što se enterijera tiče, novine nisu samo “materijali i dugmići”, nego mnogo značajnije. Dobro poznati i-Cockpit je dobio novi veliki ekran dijagonale 12.3” koji vozaču prenosi sve potrebne informacije, dok je dosadašnji 8 inčni višenamenski ekran infotejmenta osetljiv na dodir zamenjen većim dijagonale od 10”. Modeli sa automatskim menjačem sada će u standardnoj opremi imati selektor modova vožnje sa Normal, Sport i Eco modovima, dok će ovaj isti selektor kod hibridnih modela imati još značajniju ulogu sa Electric, Hybrid, Sport i 4WD postavkama.
Osveženi, odnosno novi 3008 kako ga Peugeot naziva će imati zanimljiv izbor pogonskih jedinica. Ulazni pogon će biti benzinska trocilindarska turbo jedinica sa 1.2 litre zapremine i 130 KS, uz koju će izbor prenosa biti šetostepeni manuelni ili osmostepeni automatski menjač. Ako se odluči za cilindar više, 1.6 litarski turbo četvorocilindraš ima 180 KS koji do prednjih točkova stižu isključivo preko osmostepenog automatika. I dizel ostaje u ponudi sa četiri cilindra, 1.5 litara zapremine i 130 KS, uz koji će ići i manuelni i automatski menjač. Peugeot 3008 dobija i dve hibridne verzije.
Slabija kombinuje benzinac sa 180 KS, sa jedni elektromotorom od 110 KS, koji osmostepenom menjaču zajednički isporučuju 225 KS i 360 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uz koje 3008 do 100 km/h sprinta za 8,7 sekundi. Najsnažniji 3008 kombinuje benzinac od 200 KS uz dva elektromotora, od kojih prednja osovina ima 110 KS, a zadnja 112 KS. Preko osmostepenog automatika ova pogonska grupa isporučuje maksimano 300 KS, i 520 Nm, uz koje 3008 do 100 km/h stiže za ubedljivih 5.9 sekundi. Oba hibridna modela imaju litijum-jonsku bateriju od 13.2 kW, koja je dovoljna za više od 50 kilometara vožnje na struju u obe varijante sa hibridnim pogonom.
U prodaji bi se osveženi 3008 trebao naći do kraja ove godine.
Show Comments