fbpx

Od jeseni u Srbiji – nova Honda CR-V

Nova Honda CR-V od jeseni kod nas sa više prostora, komfora, funkcionalnosti i tehnologije

Foto: Honda

Od svog lansiranja 1995. godine, Honda CR-V bila je je reper SUV sektora po prostornoj efikasnosti. Novi model, koji će biti dostupan u evropskom regionu krajem ove godine, nadograđuje ovu osobinu i donosi najpraktičniji i najudobniji CR-V do sada.

Foto: Honda

Na početku stvaranja sasvim novog modela CR-V, Hondini inženjeri iscrpno su revidirali platformu vozila. Točkovi su pomereni dalje prema uglovima automobila, čime je, bez povećanja dužine vozila, obezbeđen prostor za povećanje međuosovinskog razmaka za 40mm. Pored toga, povećan je i klirens od tla za 40 mm. Ova promena međuosovinskog razmaka, zajedno sa povećanjem širine karoserije od 35mm, donela je dodatni prostor za putnike, istovremeno zadržavajući istu ukupnu dužinu vozila.

Foto: Honda

Više prostora za putnike
Unutar automobila ovaj dodatni prostor dobro je iskorišćen. Prostor za suvozača je viši 5mm i širi 16mm. Udaljenost između putnika napred i pozadi dodatno je uvećana za 50mm, dok je tanji rezervoar za gorivo postavljen ispred zadnjih točkova tako da je i prostor za noge veći za 50mm.
Ugao otvaranja zadnjih vrata novog CR-V modela 6 stepeni je veći, što u kombinaciji sa uvećanjem prostora omogućava putnicima lak ulaz i izlaz, kao i olakšan pristup za postavljanje dečijih sedišta. Dodatni element je nova donja ivica vrata koja pokriva pragove i svodi na minimum mogućnost da se putnicima uprlja odeća pri izlasku.

Foto: Honda

Prtljažnik najveći u klasi, i prvi put sedam sedišta
Benzinski modeli Honda CR-V dostupni su i sa opcijom sedam sedišta, u tri reda postoje sedišta koja se mogu spustiti, pa se time obezbeđuje komfor za sve putnike. Drugi red sedišta uzdužno je pomičan za 150mm, te tako stvara veliki otvor za ulazak i komforni položaj za sedenje pozadi, čak i za odrasle. Nasloni sedišta u trećem redu spuštaju se i obaraju napred kako bi stvorila veću zapreminu prtljažnika kada nisu potrebna.
Zapremina prtljažnika je, takođe, vodeća u klasi, sa najvećom do sada površinom utovarnog dela kod CR-V modela. Novi nasloni sedišta podeljeni u odnosu 60:40, spuštaju se jednim pokretom i u kombinaciji sa dvovisinskim podesivim podom prtljažnika, omogućavaju brži, lakši utovar i potpuno ravnu površinu za krupnije predmete sve do drugog reda sedišta kada je pod prtljažnika u gornjem položaju. Ova poboljšanja su stvorila utovarni prostor sa maksimalnom dužinom od 1.830mm u modelu sa pet sedišta (ili 1800mm u modelu sa sedam sedišta) – što je za celih 250mm više nego u prethodnom modelu CR-V, i dovoljno veliko da se smesti „mountain bike“ sa ramom od 48 cm. Još jedna opcija za vlasnike je da podese pod tovara na niži položaj i tako dobiju dublji prostor u prtljažniku.

Foto: Honda

Pogodnosti i tehnološki elementi u celom vozilu
Sasvim novi CR-V donosi dodatne koristi zbog brojnih pogodnosti i tehnoloških elemenata.
Putnici u kabini napred i pozadi mogu koristiti izuzetno prostrane džepove u vratima, koji su dovoljno veliki da u njih stane tablet uređaj pune veličine, ovo je omogućeno pomeranjem zvučnika dalje u panele vrata. Napred, nova centralna konzola sa tri moda prilagođava se različitim potrebama, uključuje i zgodnu poziciju za smartfon ili prostor dovoljno velike zapremine da u njega stane manja ručna tašna. Dvostruki USB portovi dostupni su pozadi, tako da omogućavaju punjenje telefona, tableta i drugih ličnih elektronskih uređaja. Modeli Executive imaju prtljažnik koji se otvara i zatvara bez korišćenja ruku, zajedno sa mogućnošću da se podesi visina otvaranja za upotrebu u skučenom prostoru.
Prve isporuke sasvim novog modela Honda CR-V u Evropu očekuju se u jesen 2018, sa benzinskim motorom od 1,5 litara VTEC TURBO dostupnim pri lansiranju i hibridnim modelom sa pet sedišta koji će uslediti početkom 2019.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Tata Harrier SUV će koristiti Land Roverovu platformu, stiže 2019.

Tata H5X koncept predstavljen u februaru postaje serijski model pod imenom Harrier, i koristiće ...

Koenigsegg One:1 na aukciji za 1.8 miliona dolara suviše jeftin

Tokom septembra će u Ženevi biti održana aukcija super automobila, oduzetih od diktatorovog sina ...

Potpuno autonomni Audi Aicon na putevima 2021. godine

Audi je otkrio da će svoj prvi potpuno autonomni automobil lansirati već 2021. godine, ...

Alonso završio 16. svoj prvi rally-raid nastup za Toyotu

Fernando Alonso je završio svoj prvi rally-raid nastup za Toyotu na 16. mestu sa ...

Volkswagen najavljuje prvi rezultat saradnje sa Fordom

Volkswagen najavljuje prvi opipljiv rezultat saradnje sa Fordom – novu generaciju Amaroka na poznatoj ...

Test: Toyota Yaris Cross 1.5 HSD AWD

Toyota je davno kročila u B SUV segment modelom koji nije uspeo, a da ...