fbpx

Teniska akademija Tipsarević i Peugeot objavili saradnju u Srbiji

Potpisan je sponzorski ugovor između Teniske akademije Tipsarević I uvoznika Peugeot vozila za Srbiju I Crnu Goru, kompanije Euroimpex autogroup

Na teniskim terenima sportskog centra Olimp potpisan je sponzorski ugovor između Teniske akademije Tipsarević I uvoznika Peugeot vozila za Srbiju I Crnu Goru, kompanije Euroimpex autogroup. Saradnja je dogovorena na period od dve godine tokom kojih će članovi akademije imati obezbeđen prevoz u automobilima francuskog proizvođača.
Peugeot je prisutan u svetu tenisa preko 30 godina. Danas, francuski brend je zvanični partner ATP asocijacije, Roland Garrosa I preko 30 turnira širom sveta. Uspešna aktuelna saradnja sa Otvorenim prvenstvom Francuske je uspostavljena još 1989. Godine, a saradnja sa ATP organizacijom od 2016.
Logičan nastavak ovih poslovnih odluka predstavljao je uspostavljanje saradnje sa najboljim igračima ATP turneje. Od 2014. godine Peugeot promoviše najbolji igrač sveta Novak Đoković, i ova saradnja je pokazala sjajne rezultate tokom perioda od tri godine. Novi ugovor sa Đokovićem potpisan je prošle godine – kojim je Novak postao ambasador game električnih I hibridnih Peugeot vozila. Pored Novaka , dugačak je spisak bivših I aktivnih tenisera sa kojima su potpisani ugovori : Huan Martin del Potro, Fernando Verdasko, Aleksandar Zverev, Žil Simon, Gustavo Kuerten I mnogi drugi.
Osnovana 2013. godine Teniska akademija Tipsarević se za vrlo kratak period pozicionirala u sam vrh teniskih akademija u regionu i širom teniskog sveta. Osnovana je od strane našeg teniskog asa Janka Tipsarevića sa ciljem razvoja tenisa kroz rad sa mladim talentima ovog sporta iz celog sveta I njihove takmičarske afirmacije, kroz koju Janko Tipsarević prenosi svoja dragocena iskustva iz bogate teniske karijere.
U timu profesionalnih teniskih asova sa ovih prostora koje vodi Janko Tipsarević nalaze se neka od najzvučnijih imena našeg tenisa: Filip Krajinović, Dušan Lajović, Laslo Đere, Mate Pavić, Danka Kovinić, I mnogi mladi teniseri sa sjajnim potencijalom da budu u samom vrhu svetskog tenisa.
“Renome i energija Janka Tipsarevića koje smo zapamtili tokom njegove sportske karijere najbolja su garancija da će sa istom strašću I entuzijazmom biti posvećen poslovnim aktivnostima, što već I dokazuje. Vrednosti koje karakterišu naš brend su emocija, posvećenost I kontinuirana želja da budemo u samom vrhu, sve ono što Janko svakodnevno prenosi na igrače u svojoj akademiji. Kao kompanija u kojoj važno mesto zauzima društveno-odgovorno poslovanje, partnerstvo sa akademijom bila je za nas prilika koja se ne propušta “, istakao je Nemanja Živojinović , direktor marketinga kompanije Euroimpex autogroup.
“Teniska akademija Tipsarević i ja lično smo ponosni na uspostavljanje ove ekskluzivne saradnje sa Peugeotom – jednom od najslavnijih, statusnih robnih marki u svetu automobilizma I istaknutom partneru profesionalnog tenisa širom sveta. Aktivno prisustvo i simbolika Peugeota u konceptu naše teniske Akademije predstavlja veliku prednost I inspiraciju za sve uključene u njen svakodnevni rad I razvoj, čije vrednosti delimo sa velikim zadovoljstvom – sa ciljem da ih kroz našu saradnju I dalje afirmišemo – na terenu I van njega, u Srbiji I šire!” izjavio je Janko Tipsarević, naš proslavljeni teniski as I osnivač Akademije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Hyundai Srbija na ECO EXPO 2018.

Privredna komora Zelena Srbija organizuje ”ECO EXPO 2018” Međunarodni sajam zaštite životne sredine, u periodu ...

“Plus 1” Dacia specijalna letnja ponuda

Dacia svojim kupcima uvek daje više, pa tako je i sada za sve one ...

Specijalni uslovi finansiranja za Hondu HR-V

U susret predstojećem, 54. Međunarodnom salonu automobila, Honda Srbija je pripremila posebne pogodnosti za ...

Zimska servisna akcija u Hondi

Tradicionalna Honda zimska servisna akcija, koja vozačima Honda modela obezbeđuje mnogobrojne pogodnosti kada je ...

Be there with Hyundai – nagradno takmičenje ulazi u završnicu

Hyundai Motor Company, službeni partnera FIFA-e, primio je oko 160.000 prijava na takmičenju za ...

Toyotini hibridi nikada dostupniji

Uz akcijske cene i državne subvencije Toyota hibridni modeli nikada nisu bili dostupniji Toyota ...