fbpx

Zvanično predstavljen novi Subaru BRZ za 2022.

Subaru je za modelnu 2022. godinu predstavio potpuno novu generaciju svog malog sportskog kupea

Foto: Subaru

Na prvi pogled, spoljni izgled novog Subaru BRZ-a ne izgleda mnogo drugačije nego pre. Dugačak poklopac motora i kratak rep su odlike malog kupea sa motorom postavljenim napred i pogonom na zadnjim točkovima. Ipak, uz malo bolji pogled novi BRZ jasno pokazuje pokazuje novine koje ga razlikuju od prethodnika.

Foto: Subaru

Funkcionalni otvori postavljeni na prednjim krilima sprovode vazduh koji ulazi kroz rešetku hladnjaka i bočne otvore odbojnika preko bočnih spojlera integrisanih u pragove automobila. Zadnji deo karakteriše spojler u obliku patkinog repa nalik onome koji krasi zadnji deo Toyote Supre. Tu je i “double-bubble” dizajn krova BRZ-a koji ćemo najverovatnije videti na novoj generaciji Toyote 86. Sto se tiče dimenzija, međuosovinsko rastojanje Subarua BRZ je blago poraslo na 2575 mm, dužina za oko 25 mm na 4264 mm,dok se visina smanjila za oko 12 mm na 1310 mm.

Foto: Subaru

Centar težšta novog modela je spušten, a tu je i “gotovo savršena” raspodela težine. Sistem oslanjanja novog BRZ-a čine MacPherson opružne noge napred i dvostruka trouglasta ramena sa poprečnim stabilizatorom pozadi. Diferencijal sa ograničenim proklizavanjem je i dalje deo serijske opreme, dok su Limited modeli prešli sa 17 inčnih točkova na 18 inčne. Detalji o kočionom sistemu nisu još objavljeni. Iz Subarua tvrde da je torziona krutoća novog modela veća za 50% zahvaljujući raznim ojačanjima karoserije.

Foto: Subaru

Subaru BRZ je 2022. dobio i novi agregat. Stari 2.0 litarski Boxer sa 205 KS je zamenjen 2.4 litarskim Boxerom koji proizvodi 228 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Maksimalni obrtni momenat je dostupan već od 3.700 o/min, tj. 3.000 o/min ranije nego pre, što je starom BRZ-u bila velika zamerka – maksimalni obrtni moment na ogromnih 6.300 o/min.

Foto: Subaru

Maksimalna snaga novog BRZ-a je i dalje dostupna tek na visokih 7.000 o/min kao i ranije. Izbor menjača se svodi na šestostepeni manuelni i opcioni šestostepeni automatik. Sve ove novine znače da je novi Subaru BRZ teži od modela koji nasleđuje – 17.5 kg za model za manuelnim menjačem i 18.6 kg više u opcioni automatik.

Foto: Subaru

Enterijer novog modela je zadržao stil izgleda i osećaj starog. Najveća novina su potpuno digitalna instrument tabla dijagonale 7 inča sa centralno postavljenim obrtomerom i centralno postavljeni infotejment ekran čija dijagonala sada iznosi 8 inča. Novi Subaru BRZ stiže u salone na jesen 2021. godine kao model za 2022. godinu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kako provesti noć na krovu MINI Countrymana?

MINI Countryman svakako kupuje neko ko u sebi nosi dozu jedinstvenosti, pa čak i ...

Uz nove motore, Hamiltonu i Bottasu prvi red u Francuskoj

Mercedes je svojim vozačima konačno dostavio nove motore, a oni se odužili prvim startnim ...

Hyundai Veloster već pozira

Novi Hyundai Veloster već pozira pred kamerama, a to znači samo jedno – spreman ...

Brabham BT62 spreman za piste

Ser Jack Brabham je preminuo 2014. ali njegovo ime vraća se na trkačke staze ...

Definitivno zbogom za Fiat Punto, proizvodnja je zaustavljena

Nakon čak 13 godina proizvodnja Fiat Punta je obustavljena. Punto je živeo dugo i ...

AMG je nastao kao skromna operacija dva inženjera

AMG je danas Mercedes-Benzov odsek za vozila visokih performansi, ali je nastao kao skromna ...