fbpx

Zvanično predstavljen novi Subaru BRZ za 2022.

Subaru je za modelnu 2022. godinu predstavio potpuno novu generaciju svog malog sportskog kupea

Foto: Subaru

Na prvi pogled, spoljni izgled novog Subaru BRZ-a ne izgleda mnogo drugačije nego pre. Dugačak poklopac motora i kratak rep su odlike malog kupea sa motorom postavljenim napred i pogonom na zadnjim točkovima. Ipak, uz malo bolji pogled novi BRZ jasno pokazuje pokazuje novine koje ga razlikuju od prethodnika.

Foto: Subaru

Funkcionalni otvori postavljeni na prednjim krilima sprovode vazduh koji ulazi kroz rešetku hladnjaka i bočne otvore odbojnika preko bočnih spojlera integrisanih u pragove automobila. Zadnji deo karakteriše spojler u obliku patkinog repa nalik onome koji krasi zadnji deo Toyote Supre. Tu je i “double-bubble” dizajn krova BRZ-a koji ćemo najverovatnije videti na novoj generaciji Toyote 86. Sto se tiče dimenzija, međuosovinsko rastojanje Subarua BRZ je blago poraslo na 2575 mm, dužina za oko 25 mm na 4264 mm,dok se visina smanjila za oko 12 mm na 1310 mm.

Foto: Subaru

Centar težšta novog modela je spušten, a tu je i “gotovo savršena” raspodela težine. Sistem oslanjanja novog BRZ-a čine MacPherson opružne noge napred i dvostruka trouglasta ramena sa poprečnim stabilizatorom pozadi. Diferencijal sa ograničenim proklizavanjem je i dalje deo serijske opreme, dok su Limited modeli prešli sa 17 inčnih točkova na 18 inčne. Detalji o kočionom sistemu nisu još objavljeni. Iz Subarua tvrde da je torziona krutoća novog modela veća za 50% zahvaljujući raznim ojačanjima karoserije.

Foto: Subaru

Subaru BRZ je 2022. dobio i novi agregat. Stari 2.0 litarski Boxer sa 205 KS je zamenjen 2.4 litarskim Boxerom koji proizvodi 228 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Maksimalni obrtni momenat je dostupan već od 3.700 o/min, tj. 3.000 o/min ranije nego pre, što je starom BRZ-u bila velika zamerka – maksimalni obrtni moment na ogromnih 6.300 o/min.

Foto: Subaru

Maksimalna snaga novog BRZ-a je i dalje dostupna tek na visokih 7.000 o/min kao i ranije. Izbor menjača se svodi na šestostepeni manuelni i opcioni šestostepeni automatik. Sve ove novine znače da je novi Subaru BRZ teži od modela koji nasleđuje – 17.5 kg za model za manuelnim menjačem i 18.6 kg više u opcioni automatik.

Foto: Subaru

Enterijer novog modela je zadržao stil izgleda i osećaj starog. Najveća novina su potpuno digitalna instrument tabla dijagonale 7 inča sa centralno postavljenim obrtomerom i centralno postavljeni infotejment ekran čija dijagonala sada iznosi 8 inča. Novi Subaru BRZ stiže u salone na jesen 2021. godine kao model za 2022. godinu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Umesto Rapid, sada je Škoda Scala

Škoda je saopštila da se novi kompaktni hatchback zvati Scala, srećom pa nije Skala ...

Zagađenje od trošenja pneumatika 1.000 puta veće od emisija gasova

Zagađenje od trošenja pneumatika može biti i 1.000 veće od emisija štetnih gasova koje ...

Mercedes-Benz bi mogao da ugasi neke od modela

Mercedes-Benz bi mogao da ugasi neke od modela u cilju štednje i oslobađanja sredstava ...

Mercedes CLA 200 – evolucija sa logikom

Mercedes CLA na prvi pogled deluje kao besmislena evolucija sedan verzije, ali na drugi ...

Citroen 2022. siguno neće biti u WRC-u

Iako je pitanje da li će Citroen uopšte početi WRC sezonu 2020. sada je ...

Toyota počela proizvodnju motora u Poljskoj

Toyota Motor Europe je započeo proizvodnju novog 1.5 litarskog motora u svom pogonu u ...