Hondina luksuzna marka Acura predstavila je novu generaciju flagship SUV modela MDX
Sedam godina nakon što je predstavljena treća generacija Acurinog flagship SUV-a stiže potpuno nova generacija sa evoluiranim dizajnom eksterijera, potpuno novim enterijerom i mnoštvom novih tehnologija. Četvrta generacija popularnog luksuznog sedmoseda produžena je za 56 mm, proširena za 35 mm, dok je međuosovinsko rastojanje poraslo za 71 mm u poređenju sa prethodnom generacijom. Produženi poklopac motora i uspravljeni dizajn prednjeg dela daju velikom SUV veoma privlačan celokupan nastup.
Kada krene u prodaju u februaru 2021., novu Acuru MDX će pokretati poznati i dokazani 3.5 litarski V6 agregat sa 290 KS i 362 Nm obrtnog momenta u kombinaciji sa desetostepenim automatskim menjačem. Snaga će se prenositi na prednje točkove, dok će SH-AWD sistem morati da se doplati 2.000 američkih dolara.
Unapređeni pogon na svim točkovima sada može da isporuči do 70% snage na zadnje točkove. Dobra vest je da na leto stiže i Type S verzija modela MDX sa 3.0 litarskim twin-turbo V6 agregatom sa oko 355 KS i 480 Nm obrtnog momenta. AWD pogon će biti deo serijske opreme, kao i 21 inčni točkovi i Brembo četvoroklipne kočione čeljusti.
Vredno je napomenuti da novi MDX koristi novu platform koja je, prema rečima šefa razvoja ovog modela Toma Nguyena, razvijena isključivo sa fokusom na Type S verziju. Ovo znači dvostruka trouglasta ramena napred i multilink osovinu pozadi.Prosečna krutoća svih komponenti platforme je navodno povećana za 35%.
U kabini se lako mogu primetiti dizajnerska rešenja slična onim kod NSX super automobila i nove TLX limuzine. Nova digitalna instrument tabla je dijagonale 12.3 inča, a isto toliki je i centralno postavljeni infotejment ekran osetljiv na dodir.
Za razliku od mnogih proizvođača koji u potpunosti uklanjaju fizičke prekidače i dugmiće, Acura je nastavila tradiciju preglednih i jednostavnih za korišćenje tastera.
Dodatno, enterijer krase paneli i elementi prekriveni kožom u kombinaciji sa aluminijumskim i drvenim detaljima. Prednja duboko profilisana sportska sedišta sa podešavanjem u 12 pravaca dolaze kao deo osnovne opreme, a za podešavanje u čak 16 pravaca će morati da se doplati. Srednji deo klupe drugog reda se može potpuno izvaditi čime se dobijaju dve “kapetanske fotelje” i prolaz do trećeg reda sedišta.
Iako je treći red i dalje rezervisan za decu, on nudi dodatnih 10 mm prostora za glave, 60 mm više mesta za noge, ali i poziciju sedenja povišenu za 50 mm. Iza trećeg reda sedišta ostaje 460 litara prtljažnog prostora, a preklapanjem drugog i trećeg reda sedišta čak 2.020 litara. Osnovna verzija Acure MDX košta 47.925 dolara sa uključenom cenom isporuke.
Show Comments