fbpx

Problemi sa Mazepinom na ulasku u Formulu 1

Nikita Mazepin, novi vozač Formule 1 tima Haas već se našao u problemima zbog neprimerene objave na društvenoj mreži

Foto: Haas F1 Team

Nikita Mazepin, mladi ruski vozač samo što je imenovan kao vozač tima Formule 1 za sezonu 2021. već se našao u problemima. Na jednoj društvenoj mreži objavio je neprimeren snimak na kojem pipka grudi ženske osobe, za koju se ispostavilo da je Ruskinja Andrea D’IVal. Iako ona tvrdi da je samo prijatelj sa Mazepinom da on nije imao nikakvu lošu nameru, video sa Instagrama, koji je brže bolje obrisan brzo je postao viralan.
Jedni inkriminisani video mogu tolerisati i posmatrati kao mladalačko ludiranje, a drugi moralisati, to što je mladi vozač uradio nije naišlo na razumevanje i odobravanje kako od njegovog tima Haas, tako i od FIA, koji su radnju na videu okarakterisali kao uvredljivu po žene.
U nastavku cele ove sage, šef tima Formule 1 Haas je oštro izjavo da je takvo javno ponašanje člana tima neprihvatljivo, u čemu ga je podržala i FIA, pozivajući na norme i standarde u skladu sa kojima se moraju ponašati svi članovi zajednice u auto moto sportu. Gunther Steiner nije više želeo da elaborira svoje naredne korake prema svom budućem vozaču, ali je rekao da će se time tim Haas baviti iza zatvorenih vrata. Mazepin se sa svoje strane, prilično neuverljivo, izvinio za celu situaciju, za koju je rekao da je neprimerena kao vozaču Formule 1. Takvim stavom je samo pogoršao stvari, pa su ga brojni komentari podsetili da je takvo javno ponašanje neprimereno čoveka uopšte, a ne samo vozača Formule 1, koji de facto on tek treba da postane.
U celoj priči koja nema nikakve veze sa automobilizmom, teško je odupreti se utiscima koji se sami nameću. Nikita Mazepin je pokazao da ima vozačkog talenta, ali i da je sklon incidentima. Još 2016. bio je kažnjen nastupom na jednoj trci Formule 3 nakon što je udario i povredio kolegu i konkurenta Calluma Ilotta. Umesto da se bori za drugo mesto u ovogodišnjem šampionatu Formule 2, Mazepin je završio na petom mestu, sa dve kazne i samo jednim kaznenim poenom manje od zabrane trkanja. Tim Haas je odlučio da otpusti svoje iskusne vozače Grosjeana i Magnussena i poverenje ukaže mladim vozačima Micku Schumacheru i Nikiti Mazepinu, sa argumentom da sezonu 2022. i nova pravila želi da dočeka sa novom vozačkom postavom, koja će se lakše prilagoditi, i biti opcija na duže staze. Međutim, iza kulisa ove odluke, sa jedne strane stoji Ferrari koji Haas snabdeva motorima ali i protežira Schumachera, dok je sa druge strane novac – otac Nikite Mazepina je ruski milijarder, koji se često spominje kao potencijalni kupac celog tima, ali i kao aktuelni suvlasnik tima. Nije neka prevelika tajna niti novina da Gena Haas razmišlja o prodaji tima, ali za sada ima malo konkretnih informacija o promeni vlasnika.
Mazepin bi trebalo da bude deo testa mladih vozača sledeće nedelje u Abu Dabiju, a mnogi na pomolu već vide probleme u kojima će se tim Haas naći između očevih miliona i neobuzdanog sina, a isto tako tek ostaje da se vidi kako će kao timski tandem funkcionisati Schumacher i agresivni Mazepin.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford GT – iz salona na aukciju, pa na sud

Kako zaraditi lep novac preko ekskluzivnog automobila? Proizvođači limitiranih serija ekskluzivninih automobila, obično imaju ...

Kazne, izletanja i rekord staze

Lewis Hamilton je osvojio pol poziciju za sutrašnju Veliku nagradu Japana, a po ostvarenim ...

Iz Stellantis pogona Mirafiori izlaziće i dva Maseratija

Stellantis Grupa pravi gigantsku reorganizaciju, a čuveni Mirafiori pogon u Torinu dobija sasvim novu ...

Test – BMW X4 xDrive 20d

BMW X4 je dokazao da je pretvaranje praktično klasičnog SUV-a u SAC pogodak isto ...

BMW sa brojnim novitetima u sopstvenoj hali na Salonu u Beogradu

Na 54. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, BMW Srbija nastupa u svojoj hali, na ...

BMW se ne okreće ka električnim platformama

BMW-ov novi menadžment neće menjati kurs i potpuno se okrenuti namenskim platformama za električna ...