fbpx

Električni automobili će imati sve manju autonomiju!?

Markus Duesmann CEO Audija izneo je zanimljivi postavku koja na drugi pogled ima mnogo logike

Foto: Audi

Audi je nedavno predstavio e-tron GT, elegantnu i snažnu jurilicu sa četvora vrata, koja svoju mehaničku i pogonsku platformu deli sa Porsche Taycanom. Samo, cela porodica e-tron, uključujući i GT, razvijena je u pravcu postizanja sto veće autonomije između punjenja. Ali, ako se stvarno dogodi novi Audi R8 ali kao električni sportista, a i A6 i A4 postanu električni automobili u bliskoj budućnosti, postoji mogućnost da imaju manju autonomiju od današnjih modela, što na prvi pogled zvuči suludo, ali na drugi ima logike i smisla.
Markus Duesmann, CEO marke Audi, priznajući da Tesla po pitanju autonomije ima prednost u odnosu na sve ostale marke, izneo je zanimljivu postavku: “ Ugradnju gigantskih baterija koje će obezbediti velike autonomije preko 1.000 kilometara ne vidim kao budućnost električnih automobila. Vremenom autonomija će se smanjivati u odnosu na današnju uz povećanje gustine stanica za punjenje i skraćivanje vremena potrebnog za punjenje”.

Foto: Audi

Duesmann kaže da prelazak sa goriva na struju neće biti jednostavan – vozači su navikli da svrate na pumpu, natoče gorivo za par minuta, i završili su posao. Sa EV to tako ne ide, i moraće se menjati i prilagoditi navike vezane za dopunu izvora energije u automobilu. A stav da će se baterije zapravo smanjivati ima logike. Duesmann objašnjava: “Jednog dana kada se vozači budu navikli na punjenje strujom, baterije će početi da se smanjuju. Više neće biti potrebe da se ugrađuju ogromne baterije koje automobil čine teškim, velikim i svakako skupim”.
Postavka koju je izneo Duesmann zvuči zaista logično, i ne vezana za daleku budućnost obzirom kojom brzinom niču stanice za punjenje električnih vozila. A prvi čovek Audija dodao je i još jednu informaciju koja će obradovati sve ljubitelje ove marke – svi budući električni modeli biće namenski građeni, što znači da do kupaca neće doći modeli koji su imali SUS motore, a na čije mesto su ugrađeni elektromotori, a umesto rezervoara goriva baterija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Travis Kalanick napustio Uber

Travis Kalanick je napustio upravni odbor Ubera, prodao više od 90% svojih akcija i ...

Ford USA najavljuje velike investicije

Ford USA najavljuje velike investicije u proizvodnju uključujući i sedmu generaciju modela Mustang Ford ...

Formula 1 – kvalifikacije za VN Japana pripale Verstappenu

Formula 1 – kvalifikacije za Veliku nagradu Japana 18. trku sezone 2022 pripale su ...

Formula 1 – Verstappenu prve kvalifikacije sezone 2024

Formula 1 – Verstappenu prve kvalifikacije sezone 2024. na stazi Bahrain International Circuit Formula ...

Audi se vraća na Leman i ulazi u Dakar reli

Audi je otkrio svoj novi bolid za takmičenje u Formuli E sa sopstvenim pogonskim ...

Hennessey predstavio Goliath 6×6 baziran na Silveradu

Za sve ljubitelje Hennessey Performance Engineering vozila, koji ne mogu da pređu preko činjenice ...