Prvi logotip u obliku romba pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925. Njegov dizajn je od tada neznatno izmenjen kako bi se prilagodio različitim modelima
Renault ovog meseca predstavlja novi logotip. Prvobitno je predstavljen u januaru, tokom predstavljanja nove strategije Renaulution, i već tada je krasio prednju masku modela Renault 5 Prototype. Svojim inovativnim, živopisnim i savremenim dizajnom odražava Renaultov „Novelle vague“, zaokret kojim marka unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao tehnološka i uslužna marka koja se zasniva na čistoj energiji.
Dok je prethodni logotip (predstavljen 2015.) bio vizuelno složeniji, a njegovi obrisi ponekad nejasni u manjim dimenzijama, novi dizajn romba veoma je jasan i prepoznatljiv u svim dimenzijama i načinima izrade – bio logotip izvezen, prošiven ili ugrađen na prednji kraj automobila. Ravan dizajn je u skladu sa duhom vremena, iako Renault već odavno neguje tradiciju logotipa oštrih linija, počevši od verzije iz 1946. do novog 3D logotipa koji je 1992. dizajnirao Style Marque. Ali, Renault nije nostalgičan za sedamdesetima. „Novelle vague“ je izraz savremenosti marke i okrenutosti tehnološkom napretku.
Novi logotip se već prikazuje na televizijskim reklamama za Renault Zoe u Francuskoj i upotrebljava na društvenim mrežama, a od aprila ove godine će se naći i na različitim internet platformama. Što je najvažnije, od sledeće godine će ponosno krasiti nove Renaultove modele i prodajne salone.
Renaultov logotip u obliku romba odnosno dijamanta je jedan od najlegendarnijih i najprepoznatljivijih u automobilskom svetu.
Prvi logotip u obliku romba pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925. Njegov dizajn je od tada neznatno izmenjen kako bi se prilagodio različitim modelima. Nakon nacionalizacije Renaulta i nastanka kompanije Regie Nationale des Usines Renault (RNUR), 1946. godine, nastaje logotip čistih i oštrih linija. Od 1959. natpis „Régie Nationale” je uklonjen sa logotipa Renault, a sam logotip modernizovan je novim fontom. Zatim je 1972. predstavljen vrlo upečatljiv logotip koji su zajedno dizajnirali modernista, slikar i vajar Yvaral i njegov sin Victor Vasarely. Taj logotip se zadržao na prednjim maskama Renaultovih modela punih 20 godina, a 1978. upotpunjen je fontom Wolffa Olinsa. Godine 1992. Style Marque je odlučio da pojača 3D efekt legendarnog dijamanta upotrebom hromiranog okvira koji se savršeno slagao sa fontom Wolffa Olinsa, zadržanog sve do 2004. Dijamant se zatim našao unutar žutog četvorougaonika, a pratio ga je i novi font. Tri godine kasnije, 2007., natpis je postavljen unutar žutog četvorougaonika, tik ispod dijamanta.
Logotip je posljednji put promenjen 2015. godine, a obeležili su ga novi dizajn i font koji je razvio Renaultov dizajnerski studio u saradnji sa kompanijom Interbrand.
Show Comments