Bentley je predstavio Continental GT Speed, najjači model ikada u 101 godini istorije luksuzne marke
Nije prvi put, ali je najjači. Bentley je ponovo posegao za oznakom Speed za voj Continental GT, ali ovaj put označava najsnažniji automobil koji je ikada izašao iz pogona luksuzne marke. Bentley Continental GT Speed pokreće W12 agregat radne zapremine od 6.0 litara koji dostiže 659 KS i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
To znači da je novi Continental GT Speed snagom nadmašio do sada najsnažniji Bentley za nekih 25 KS. Uz ovakav motor i pogon na svim točkovima, superluksuzni kupe može da stane na crtu specijalisti za brzinu Lamborghini Hurácanu, tačnije njegovoj verziji samo sa zadnjim pogonom. To znači da Bentley Continental GT Speed do 100 km/h stiže za samo 3.5 sekundi uz maksimalnu brzinu od 335 km/h.
Fabrika ga opisuje kao svoj najdinamičniji automobil u 101 godinu dugoj istoriji i tvrdi da u sport modu vožnje potpuno menja karakter i krivu snage motora, mapiranje menjača ali i zvuk koji stiže iz izduvnog sistema. I donji postroj je u odnosu na standardni Continental GT doživeo značajne modifikacije, a posebno sistem ogibljenja.
Za usporavanje i zaustavljanje služe karbon keramičke disk kočnice sa desetoklipnim čeljustima u standardnoj opremi, a koristi i AWS sistem upravljanja na svim točkovima, koji izvorno preuzima od modela Flying Spur. Continental GT Speed je još po nečemu prvi u istoriji marke Bentley – zadnji diferencijal je elektronski kontrolisan i ograničenog proklizavanja, a fabrika tvrdi da unapređuje uzdužnu i poprečnu stabilnost vozila i stabilnost „na gasu“, kao i da poboljšava trakciju pri vožnji u lošim uslovima podloge. Pored toga, vozaču je elegantno saopšteno da Speed dozvoljava i udobno driftovanje na stazi koja to bezbedno dozvoljava, opisujući ga kao velike “uzdužne otklone vozila”.
Za Continental GT Speed standardni su točkovi od 22“, a od ostalih Continental GT kupea razlikuje se po crnom grilu hladnjaka, specifičnim pragovima hromiranim oznakama na prednjim krilima. Zanimljivo je da enterijer nije doživeo gotovo nikakve izmene u odnosu na standardni GT. Za sada, fabrika nije saopštila cenu za ovu luksuznu jurilicu.
Show Comments