fbpx

Seat predstavio svoj osveženi bestseler Ibizu

Seat je uporedo osvežio i predstavio svoja dva najpopularnija modela Ibizu i kompaktni crossover Aronu

Seat je završio važan posao za svoje odlično prodavane modele. Osvežio je i predstavio Ibizu i komapktni crossover, koji će se u doteranom ruhu deklarisati kao modeli za 2022. godinu. Ono što je po kupce najvažnije, oba modela nisu toliko menjani vizuelno po pitanju karoserije, ali jesu svojim enterijerima i novim tehnologijama.
Seat Ibiza, predstavnik klasičnog B segmenta, spolja nema preterano velikih izmena i možda će najprepoznatljivija biti po rukopisom ispisanoj oznaci modela na vratima prtljažnika. Pa ipak, tu je novina koja je važnija od estetike, a tiče se bezbednosti – svi paketi opreme Ibize sada dobijaju LED farove. Pored toga, kupci će na raspolaganju imati i tri nova dizajna naplataka, i dve nove boje karoserije: “Safir plavu” i “Asfalt plavu”.
Ako spolja nisu toliko vidljive izmene, u enterijeru svakako jesu. Nova Ibiza za 2022. godinu ima novi 20% višenamenski ekran, koji nije integrisan u armaturu nego je kao kod modela Leon postavljen na armaturu u tablet stilu. Kupci će birati između ekrana dijagonale 8.25” ili 9.2”, a u svakom slučaju, ekran je sada više u ravni očiju vozača, što olakšava njegovu upotrebu.
Seat Ibiza u najvišim FR i Excellence paketima opreme dobija novu digitalnu instrument tablu sa velikim 10.25” ekranom visoke rezolucije. “Smartphone mirroring” funkcija sada je deo standardne opreme, a za lakše povezivanje sa vozilom i komuniciranje, Ibiza je uz “Hola Hola” dobila i glasovne komande. Među nocine spadaju i dva USB-C porta napred, kao i skrivena SIM kartica koja omogućava pristup Seat’s eCall centru za vanredne situacije, kao i funkcije bazirane na internetu kao što je stanje u saobraćaju i cene goriva na pumpama.
Po pitanju vozačkih asistencija, Ibiza je dobila napredni sistem poluautonomne vožnje, održavanje kolovozne trake, automatska duga svetla, prepoznavanje saobraćajne signalizacije i upozorenje na saobraćaj u mrtvom uglu. U motorskoj ponudi nema previše izbora i svakako je veza za trocilindarski benzinac radne zapremine 1.0 litara. Izbore je u snazi koja može biti 80 KS, 95 KS ili 112 KS. Dva slabija motora imaju standardni petostepeni manuelni menjač, a najsnažnija izbor između šestostepenog manuelnog ili DSG menjača sa sedam stepeni prenosa.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Stiže vožnja preko žice

„Steer by wire“ kamen temeljac tehnologije za samovozeća vozila, može postati uobičajna pojava u ...

SSC Tuatara baš nema sreće sa rekordom

SSC Tuatara je postavila rekord za najbrži serijski automobil koji je osporen, a u ...

Jaguar E-Pace – porodična mačka

Tesko da je za marku Jaguar SUV tipičan segment. Barem sigurno nije ako se ...

U Stellantisu ima budućnosti za marku Lancia

Pojavilo se svetlo na kraju tunela za marku Lancia – Stellantis je imenovao novog ...

Debitovao Abarth 500e sa 155 KS

Debitovao je Abarth 500e, električni hot hatch sa 155 KS i veštačkim zvukom motora ...

Evans u Yarisu WRC dominantan na Švedskom Relju

Elfyn Evans je u Toyoti WRC od početka do kraja skraćenog Švedskog Relija bio ...