fbpx

Nova Honda Civic stiže u Evropu 2022.

Honda je objavila prve službene fotografije novog Civica koji će do evropskih kupaca stići, ali tek sledeće godine

2022 Honda Civic Hatchback

Honda je objavila službene fotografije nove generacije modela Civic, koji po ustaljenoj praksi japanskog proizvođača kasni u odnosu na kupce u Americi. Novi Civic stiže u Evropu i to ne tako brzo – tek od jeseni sledeće 2022. godine, a pored toga što moraju da ga čekaju, neće sv kupci biti oduševljeni pogonskim opcijama.

2022 Honda Civic Hatchback – verzija za japansko tržište

Na svom putu do potpune karbonske neutralnosti zacrtanom do 2050. Honda će novi Civic isporučivati isključivo sa hibridnim pogonskim e:HEV grupama, koje već ugrađuje u modele Jazz i HR-V. Hondin pogonski sistem je specifičan po tome što kombinuje 1.5 litarski benzinski motor koji radi po Atkinson ciklusu i dva elektromotora, a u hibridnom modu vožnje, benzinac je samo pokretač generatora struje, a samo kada se traži maksimalna snaga ili je veliko opterećenje pogona, benzinac uskače u pomoć pogonu preko jednostepenog menjača, tačnije reduktora. Za sada e:HEV ima 110 il 130 KS koliko ima u Jazzu i HR-V-u, dok u većem modelu CR-V hibridni e:HEV pogon ima 2.0 benzinac i 147 KS. Za sada, Honda nije navela koje od tri opcije snage e imati Civic kada (konačno) bude stigao u Evropu.
Na radost mnogih sportski orijentisanih, ali retkih koji spremnih i da ga kupe Civic Type R će zadržati unapređeni K20C1 2.0 turbo motor koji je i u još uvek aktuelnoj verziji sa 320 KS, što ga čini još uvek jednim od najsnažnijih modela sa pogonom samo na prednjoj osovini.
Za 11. generaciju Civica, Honda je odabrala evolutivni pristup, pa se u osnovi prepoznaje odlazeća verzija koja će se ipak prodavati još više od godinu dana. A stubovi u osnovi fastback karoserije su pomaknuti unazad, a međuosovinski razmak je povećan za 35 mm. Navodno, vrata prtljažnika su lakša i postavljena na manje lakše šarke. Šta više, već predstavljena verzija za američko tržište manje-više je ono što će stići i do Evropljana, i ponajveća razlika je u narandžastim pokazivačima pravca, obaveznim u SAD.
Enterijer ima snažnu analogiju sa minimalističkim stilom kakav već imaju HR-V i Jazz. Armatura u stilu saća sa integrisanim otvorima ventilacije je prominentna. Standardni će biti tablet infotejment dijagonale 7”, a za više pakete opreme porašće na 10.2”. Za američke kupce, viši paketi opreme podrazumevaju digitalnu instrument tablu od 10.2”, infotejment od 9.0” i Bose audio sistem, ali konfiguracije paketa opreme za Evropu tek će biti obavljeni.
Iako će se aktuelna 10. generacija prodavati još vše od godinu dana, Honda lagano zaustavlja svoj pogon u Swindonu u Engleskoj, i pretpostavlja se da će aktuelni modeli, a i novi model kada bude krenuo u prodaju biti proizvedeni u pogonima Honde u severnoj Americi.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Fiat prekida prodaju modela 500 na tržištu SAD

Fiat je najavio da model 500 hatchback neće nastaviti da se prodaje u SAD ...

Izgoreo prototip Chevrolet Corvette E-Ray

Tokom razvojnih testova u Španiji potpuno je izgoreo prototip Chevrolet Corvette E-Ray modela koji ...

Ford Mustang Mach-E se obrukao na testu severnog jelena

Ford Mustang Mach-E se propisno obrukao na testu severnog jelena koji ne može da ...

Kako protiv centrifugalne sile na točku Tuatare

Retki kupuju hiperautomobile, ali tehnologija u njima može biti zanimljiva mnogima kao na primer ...

AMG otkrio odavno najavljeni novi PHEV pogon

AMG, divizija Mercedes-Benza za visoke performanse otkrila je dugo najavljivane PHEV pogone koji idu ...