Novi CEO Lancie, Luca Napolitano, potvrdio je da će Lancia ponovo imati legendarni model Delta Integrale, ali ne baš kakav bi mnogi poželeli
Pre tri godine italijanska Automobili Amos firma uskrsnula je model Lancia Delta Integrale, i to njegovu modernu verziju po pitanju tehnologije, ali sa klasičnim vrednostima automobilizma – analognu, sirovu, snažnu i beskompromisnu. Razumljivo, i po ceni jednog pravog Ferrarija.
Međutim, prema zvaničnoj potvrdi novog prvog čoveka marke Lancia, Delta Integrale se vraća u prodajne salone, i to 2026. Iako smo navikli na ispunjena obećanja nekadašnje Fiat Grupe, sada su stvari unutar Stellantisa malo drugačije postavljene, pa ovu zvaničnu zjavu možemo uzeti zdravo za gotovo. Samo, na žalost mnogi ljubitelja klasičnih vrednosti automobila, buduća Lancia Integrale naš neće biti po njihovom ukusu – biće potpuno električna, i to je rekao Napolitano.
Više detalja za sada nema, ali je logično očekivati da će nova Delta koristiti neku od platformi Grupe Stellantis, i to najverovatnije eVMP, koju je razvio PSA, a evoluiraće u STLA Medium. Italijanski Corriere della Sera ide daleko sa optimističnim najavama da će ova platforma omogućiti čak i ugradnju čvrstih baterija, koje bi trebale Delti doneti autonomiju od čitavih 700 kilometara, sa jednim punjenjem.
Ono što je sigurno, jedan komercijalniji model marke Lancia će doživeti konačno novo izdanje, a to je Ypsilon, već 10 godina stari model, koji se prodaje samo u Italiji. Trebao bi se pojaviti 2024. i biće poslednja Lancia sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Od 2026. i Lancia postaje potpuno električna marke, koja će cilajti kupce nešto zrelije starosne dobi. Prema Napolitanovoj izjavi, Lancia će u novi pohod ka kupcima, pored novih modela, krenuti i potpuno novom dilerskom mrežom, ali u saradnji sa postojećom mrežom Alfa Romea i DS-a.
Show Comments