fbpx

Sebastien Ogier se (ipak) povlači iz WRC-a

Sebastien Ogier je osvojio svoju osmu WRC titulu i pojavile su se vesti da bi se mogao povući pre isteka ugovora sa Toyotom

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // SI202110020394 // Usage for editorial use only //

Sebastien Ogier je za volanom Toyote Yaris GR došao do svoje osme titule šampiona sveta u reliju. Ogier ima važeći ugovor sa fabričkim WRC timom Toyota i za sezonu 2022. uz koji bi mogao napasti i dostići i izjednačiti fascinantni rekord njegovog zemljaka i imenjaka Sebastena Loeba, koji je osvojio devet naslova WRC šampiona sveta.
Iako je ove sezone pokazao da ništa nije izgubio na brzini i motivaciji Ogier po službenim informacijama iz tima neće biti u prilici da napadne i famoznu devetu titulu. Sledeće sezone, koja počinje već u januaru, Ogier će Toyotu GR Yaris Hybrid, i nikoga ne treba da iznenadi ako pobedi na prvom reliju koji se vozi u brdima iznad Monte Carla – to je do sada uradio već osam puta, pa zašto ne bi i deveti.
Međutim, prema zvaničnom programu tima Ogier neće voziti na svim relijima sezone. Sveo ja na određen boj nastupa, a automobil će deliti sa Esapekkom Lappijem. O kojim trkama je reč, još nije saopšteno.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // SI202111210223 // Usage for editorial use only //

Niko ne može zameriti Ogieru na želji da izjednači Loebov rekord po broju titula, tek mu je 37 godina, samo u životu Ogiera još neko se pita – TV voditeljka, Andrea Kaiser, privatno Ogierova supruga i majka njihovog sina Tima Ogiera. Njen stav je jasan i želi da Sebastien završi sa WRC karijerom potpuno. A možda je i u pravu čak i iz perspektive rezultata koje će njen suprug postizati, obzirom da niko od elitnih vozača uz delimično povlačenjem više nije postizao tako zvezdane rezultate.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // SI202111210125 // Usage for editorial use only //

Sam Ogier već duže vreme priča o povlačenju. Šta više, da nije bilo pandemijom iskrojene sezone, to bi verovatno učinio još na kraju prošle godine, pa je prva faza (za sada delimičnog) povlačenja sada došla na red, dok se njegov dugogodišni suvozač Julien Ingrassia oprostio od WRC-a. Ogier je dobio drugog suvozača Benjamina Veillasa i testirao je Toyotu GR Yaris Hyubid koja, kao i svi ostali, po novim WRC pravilima ima hibridni pogon. Ali, zanimljiva je mogućnos da bi Ogier svoj trenutni WRC „dvosed“ mogao zameniti jednosedom. U Bahreinu je testirao Toyotin novi Leman Hiperautomobil, i ne krije da bi bi se rado oprobao i u ovoj kategoriji takmičenja.
Jasno je da bi svi ljubitelji WRC-a voleli da gledaju Ogiera još neko vreme na stazama, ali isto tako, uopšte ne bi bilo loše po samog Ogiera, da posluša suprugu i povuče se kao aktuelni šampion i pobednik poslednjeg relija u karijeri.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Audi e-tron na granici perpetuum mobile

Izraz perpetuum mobile označava beskonačno kretanje. U automobilskom svetu, značio bi da vozilo beskonačno ...

Renault Grand Kangoo predstavljen u Minhenu

Renault Grand Kangoo predstavljen u Minhenu sa spektakularnih 1024 mogućih konfiguracija sedišta Renault Grand ...

Aston Martin je platio visoku cenu za probleme

Aston Martin je platio visoku cenu za probleme sa softverom koji je uslovio kašnjenje ...

GM patentirao više elemenata aktivne aerodinamike

General Motors je podneo patente za nove aerodinamičke elemente, koje ćemo najverovatnije videti u ...

Ralf Brandstätter novi šef Volkswagena

Došlo je do promene na kormilu Volkswagena, ali malo drugačije nego što su kolege ...

Skrivena blaga – tajne Renaultovih gluvih komora

U Renaultovim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipovi ...