fbpx

Predstavljeno posebno izdanje Nissan Juke-a

Nissan se udružio sa studijem Warner Bros. Pictures kako bi promovisao posebne performanse JUKE-a

Za tu priliku je pripremljena i posebna lokalna verzija sa paketom spoljašnje personalizacije Hiiro kao i posebna Juke kampanja koja najavljuje bioskopsku premijeru novog Betmena, najiščekivanijeg filma ove godine.
Novo izdanje Jukea temelji se na paketu opreme N-Connecta ili Tekna a ističe se, u zavisnosti od boje karoserije, kontrastnim crvenim ili srebrnim umetcima na donjem delu prednjeg i zadnjeg branika. Ovi kontrastni ukrasni elementi doprinose dinamičnosti i izazovnosti posebnog izdanja, a ime paketa spoljašnje personalizacije Hiiro inspirisana je japanskom rečju za heroja.
„Predstavljanje privlačnih opcija za personalizaciju originalnog Jukea pomoglo nam je da shvatimo koliko kupci cene njegov izgled i slobodu da ga prilagode svom ukusu. Želeli smo da napravimo posebnu verziju koja izgleda karakterno i smelo, što priliči heroju gradskih ulica. Siguran sam da će se srpskoj publici dopasti JUKE sa specijalnim paketom „Hiiro“, dodao je David Kušanić, direktor prodaje i marketinga Nissan Adriatic regije.
JUKE sa paketom spoljašnje personalizacije Hiiro nije samo lepotan. Kao i ostatak ponude, pokreće ga snažan, efikasan i odzivan 3-cilindarski benzinski motor. 1,0-litreni motor opremljen je turbopunjačem i razvija 114 KS i 200 Nm obrtnog momenta. Šesterostepeni ručni menjač je deo serijske opreme, a posebno izdanje dostupno je i sa automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i polugicama za promenu brzina. Intuitivna i praktična tehnologija obilno je zastupljena u Juke-u! Bezbednosne karakteristike uključuju Inteligentni sistem kočenja u nuždi sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, Inteligentni tempomat, Prepoznavanje saobraćajnih znakova, Inteligentni sistem upozorenja i korekcije izlaska iz voznog traka, Upozorenje na nadolazeći saobraćaj pozadi te Nadzor mrtvog ugla koji upozorava vozače na vozilo koje se kreće uz njih, ali koje ne mogu videti te vraća JUKE nazad u voznu traku kako bi sprečio sudar. Multimedija sistem NissanConnect omogućuje kupcima da se služe uslugama Apple CarPlay® ili Android Auto za prikazivanje omiljenih aplikacija sa pametnog telefona na integriranom 8-inčnom dodirnom ekranu u vozilu. Za više informacija o Nissanu JUKE i Nissanovim proizvodima posetite stranicu www.nissan.rs.
Saradnja Nissana i studija Warner Bros. Pictures promovisaće se u kampanji u kojoj će fotografije Juke-a biti upotpunjene motivima iz kultnog filma The Batman. Premijera filma u Beogradu održala se 2. marta kada je i osvanuo Bat-sign, svetlosni znak koji u filmu služi kao sredstvo za hitno prizivanje superheroja Betmena, a upalio ga je niko drugi nego sam Nissan Juke.
Za kampanju je kreirana i posebna stranica sa zagonetkama https://riddler.nissan.rs/ gde posetioci kroz igru mogu osvojiti ulaznice za film sve do 21. marta. Film The Batman, u distribuciji Blitz filma, možete pogledati u svim bioskopima od 3. marta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Studenti ponovo dizajniraju Škodu – Spyder

20 studenata škodine strukovne akademije ove godine je uključeno u ambiciozan projekat – otvoreni ...

General Motors se zahvalio Facebooku

General Motors se pridružio Fordu i Hondi i zahvalio Facebooku na saradnji i povukao ...

Zbog Brexita modelima Mini produžen život

Velika Britanija je 31. januara i službeno izašla iz EU, a auto industrija pokušava ...

Renault ovog meseca predstavlja novi logotip

Prvi logotip u obliku romba pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925. Njegov dizajn ...

Kupiš Embraer “dobiješ” Porsche 911 Turbo S

Navikli smo na razne kombinacije tipa platiš jedan – dobiješ dva, ali najnovija kombinacija ...

Rekordni gubici za Teslu

Teslin prvi pokušaj masovne proizvodnje ne ide kako su se nadali, sudeći po rekordnom ...