fbpx

Volkswagen ID. Buzz je uporedo predstavljen u putničkoj i kargo verziji, pa nije čudo da je teretna verzija nepravedno zanemarena

Volkswagen je predstavio odavno najavljeni ID. Buzz, kombi koji treba šarmom prošlosti da vrati nekadašnju slavu VW T1, i Microbusa. Međutim, uporedo predstavljanje putničke i kargo verzije, po običaju u senku je bacilo komercijalnu verziju modela koji može biti vrlo zanimljiv gradski i prigradski transporter, pogotovo kada lokalni zakoni i zabrane širom sveta uskoro potpuno zabrane SUS motore.
Volkswagen ID. Buzz Cargo koristi MEB platformu koju deli ne samo sa svojim putničkim pandanom, nego i sa modelima ID.3, ID.4 i ID.5. I u osnovi to je odlična vest za ovo dostavno vozilo. Uz kompaktne spoljnje dimenzije, zahvaljujući specifičnosti elektro pogona, nudi visoku upotrebljivost. VW ID. Buzz Cargo dug je 4.71 metar, ali ima velik međuosovinski razmak od 2.988 mm i ekstremno kratke prepuste preko točkova. To je konstuktorima otvorilo mogućnost za stvaranje tovarnog prostora zapremine koja se meri sa mnogo dužim dostavnim vozilima.
Volkswagen se sa ID. Buzz Cargo uopšte nije „šalio“. Predviđene su brojne opcije u konfiguracijama. Moći će mati dva ili tri sedišta, jedna ili dvoja bočnih kliznih vrata, kao i zadnja jednodelna vrata sa otvaranjem nagore ili dvodelna sa bočnim otvaranjem. Pregradni zid između putničkog i teretnog dela moći će mati prozor, ili otvor za ubacivanje stvari.
Zapremina tovarnog prostora je 3.900 litara, a maksimalna dozvoljena masa vozila je 3.000 kilograma. Standardno, pod vozila je drveni i maksimalno otporan na habanje uz brojna mesta za fiksiranje tereta. Ukoliko se odluči za verziju sa dva sedišta, između vozača i suvozača smešten je mobilni boks. Da bi vozač i suvozač imali dovoljno struje na raspolaganju za svoje mobilne telefone ili tablete, na raspolaganju je čak pet USB-C utičnica.
Iako je za svetsku premijeru održanu u Hamburgu pripremljen atraktivni dvobojni VW ID. Buzz Cargo sa atraktivnim točkovima od 18“, koji mogu da porastu i do 20“, u serijskoj proizvodnji biće manje raskošni modeli čiji akcenat je na upotrebljivosti. Ipak, među opcijama će biti i električno otvaranje zadnjih vrata, kamera za vožnju unazad, kao i bežične konekcije ja Apple CarPlay i Android Auto sisteme.
Pogon VW ID. Buzz je na zadnjim točkovima, a jedan elektromotor isporučuje 150 kW (204 KS) uz 310 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Baterija je kapaciteta bruto 82 kW, odnosno neto 77 kW, ali Volkswagen za sada ne navodi autonomiju, osim podataka da se ID. Buzz Cargo može puniti na brzim punjačima do 170 kW. Maksimalna brzina je ograničena na 145 km/h, a ovaj kombi sa 11.1 metara ima dosta mali prečnik punog okreta, zahvaljujući činjenici da nema prednje poluosovine.
Predprodaja Volkswagen ID. Buzza Cargo počinje od maja ove godine, a serijska proizvodnja u pogonu u Hanoveru počinje u prvoj polovini ove godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

VW grupa će testirati električne kamione bez baterija

Omogućiti električnim kamionima dovoljno struje za velike relacije predstavlja problem već neko vreme, pa ...

Volkswagen za septembar priprema mini kamper

Iako je najavljen crtežima, biće spreman za septembar – Mini-Camper iz Volkswagena za brzinski ...

Atraktivna ponuda Opel komercijalnih vozila – BG Car Show

Atraktivna ponuda Opel komercijalnih vozila tokom BG Car Show-a Tokom BG Car Show-a koji ...

VW Amarok će preživeti zahvaljujući Fordu

VW Amarok će doživeti drugu generaciju, ali mogao je postati prvi i jedini Volkswagen ...

Volkswagen Multivan T7 debitovao kao naslednik Caravelle

Volkswagen je sa predstavljanjem potpuno novog modela Multivan T7 penzionisao dosadašnje, dobro poznato ime ...