fbpx

Bugatti Rimac otvara novi centar u Berlinu

Bugatti Rimac se širi i otvara novi centar u Berlinu, a za direktora dizajna imenovao je Achima Anscheidta

Bugatti Rimac, kompanija koja nastala ujedinjenjem dve marke hiper sportskih automobila dobija još jedan projektni i dizajn centar, koji nije nu i Zagrebu ni u Molsheim. Novo odeljenje zove se Bugatti Rimac GmbH i biće smešteno u Berlinu. U novom Bugatti Rimac poslovnom centru u Nemačkoj biće smešten dizajn centar na čijem čelu je nedavno postavljeni Achim Anscheidt, koji će zajedno za Emiliom Scervom koji je CTO kompanije, sa kolegama iz Zagreba raditi na razvoju budućih Rimac i Bugatti hiperautomobila.
Dve, verovatno najpoznatije marke hiper automobila na svetu, otvaranjem novog centra u Berlinu ujedinjene ulaze u potpuno novu eru. Pored odeljenja za dizajn u Nemačkoj će Bugatti Rimac GmbH imati tim za nabavku, IT sektor, pravne poslove i marketing. Prema informacijama koje stižu iz kompanije, Berlin je kao lokacija odabran zbog toga što je evropski umetnički i kulturni centar koji decenijama unazad neguje nove “start up” kompanije i nove poslovne ideje.
Uporedo, Rimac Grupa uz investiciju od 200 miliona evra gradi Rimac Campus, svoj globalni poslovni centar u blizini Zagreba sa preko 100.000m² prostora, dok će Bugatti zadržati svoje proizvodne pogone koji su i do sada bili u Molsheimu u Francuskoj. Pored već imenovanog tehničkog i direktora dizajna, Bugatti Rimac je u potrazi za rukovodiocima koncepata, visokonaponskih sistema i fine mehanike, kao i za specifične pozicije u dizajnu enterijera, eksterijera i virtuelne realnosti.
Dosadašnji direktor dizajna Rimca Adriano Mudri, čije delo je model Rimac Nevera, postao je direktor dizajna rimčeve kompanija koja se fokusira na mobilnost budućnosti, gde radi na projektima sledećih generacija koji će vremenom biti otkriveni.
Mater Rimac CEO kompanije Bugatti Rimac i njegovi najbliži saradnici poručuju da je najnovije proširenje na Bugatti Rimac GmbH novi pravac razvoja kompanije i tima koj će raditi na mnogo uzbudljivih projekata hiperautomobila. Anscheidt i Scervo podsećaju da su modeli Bugatt Veyron i Chiron bili iz jedne porodice čije vreme je prošlo, ali da je došlo novo vreme za uspostavljanje nove loze, koja će udružiti iskustva koje je Rimac ugradio u svoj električni pogon modela Nevera, ali i inovacije pogona sa unutrašnjim sagorevanjem koje su razvijene za Chiron.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

U autoindustriji vlada borba za Hi-Fi prevlast

Continental, Dolby, Bose, Bowers & Wilkins, Focal, Bang & Olufsen, Harman Cardon i ostala ...

Alonsu peta startna pozicija

Fernando Alonso je uspeo da osvoji petu startnu poziciju za trku 500 milja Indianapolisa, ...

Ford izaziva prednjim delom novog Mustanga Shelby GT500

Nakon više meseci čekanja, Ford je objavio teaser sliku prednjeg dela novog Mustanga Shelby ...

Automobili sa vraćenom kilometražom preskup

Automobili sa vraćenom kilometražom u Srbiji mogu koštati skoro četvrtinu više nego što zaista ...

Jaguar F-Type je otišao…zauvek

Jaguar F-Type je otišao…zauvek, a jedan je od najlepših i najpotcenjenijih sportskih automobila našeg ...

Mazda je predstavila CX90 svoj najveći SUV

Mazda je predstavila CX90 svoj najveći SUV koji kao osnovu ima platformu sa zadnjim ...