fbpx

Opel Insignia odlazi u penziju do kraja 2022. godine zvanično je saopštio je proizvođač, ali privremeno – sprema se naslednik

Opel Insignia odlazi u penziju i završava svoju karijeru nakon samo dve generacije. Go kraja 2022. godine desiće se ono o čemu se pričalo – biće prekinuta proizvodnja opelove limuzine. Još pre dve godine isto je uradio Buick koji je svoj Regal, američkog pandana Insignije penzionisao još 2020.
PR služba Opela saopštila je da se proizvodnje modela Insignia obustavlje pre svega zbog činjenice da se platforma i pogon ovog modela ne mogu elektrifikovati, a to je pravac u kojem Opel ide najkraćim mogućim putem. Za ljubitelje opela, dobra vest je da će gašenje Insignije ubrzati proizvodnju nove Astre L, koja je predstavljena prošle godine. Razlog tome je proizvodnja Astre koja se odvija u Rüsselsheim, a ne u Poljskoj, kao što je to bio slučaj sa prehodnom Astrom K.
Opel Insigniu zadesila je ista sudbina kao i Ford Mondeo, ali prestanak proizvodnje je samo privremeno opraštanje od ovog imena, obzirom da je već potvrđeno da će stići naslednik, ali električni, tako da to i neće biti direktan naslednik. Sa druge strane svakako se može postaviti pitanje šta će Stellantisovi stratezi odlučiti da urade sa još jednom limuzinom u ponudi, modelom Peugeot 508.
Pored toga što će sledeća Insignia imati isključivo elektro pogon, pitanje je i koja će biti forma karoserija, koja verovatno neće biti limuzina/lift back/karavan, nego nešto drugo. Prema poznatim informacijama, sledeća Insignia će bit malo povišena, ali ne visine uobičajene za SUV, mada nije sigurno da će ići istim putem kao Citroen C5 X.
Ipak, nova Insignia neće stići tako brzo. Aktuelna će se proizvoditi još do jeseni kako bi se ispunile već ugovorene porudžbine, dok će nova, električna Opel Insignia stići sredinom decenije, odnosno možda kako vozilo za modelnu 2025. godinu, obzirom da bi do 2028. Opel trebao postati potpuno električna marka već do 2028. U međuvremenu, može se očekivati i model Manta, ali ne u formi legendarnog kupea kakav je nekada bila, nego će se dobro poznato ime Manta naći na električnoj SUV-u baziranom na Stellantis STLA platformi za vozila srednje veličine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Salon automobila u Njujorku 2020 zvanično otkazan

Salon automobila u Njujorku 2020 je potpuno otkazan, potvrdili su njegovi organizatori Ovaj događaj, ...

Project One bi mogao oboriti rekord postavljen pre 35 godina

Šef AMG-a, Tobias Moers, nagovestio je da bi njihov Project One hiper automobil mogao ...

Aston Martin traži novog šefa umesto Moersa

Manje od dve godine nakon što je angažovao Tobiasa Moersa za CEO-a, Aston Martin ...

Nova Kia Ceed i zvanično

Kia Motors je potpuno razotkrila novoi Ceed, koji će se javnosti premijerno predstaviti na ...

Australijska firma predstavila elektromotor sa 1.340 KS

Australijska kompanije pod imenom “HyperPower Technologies” razvila je elektromotor maksimalne snage 1.340 KS HyperPower ...

Misija završena – peti rekord za Hondu Civic Type R

Honda je završila svoju planiranu misiju. Cvic Type R drži rekorde na pet staza ...