Novi Volkswagen Golf stiže već u martu ove godine, ali pod legendarnim imenom pojaviće se potpuno drugačiji model?
Novi Volkswagen Golf stiže već u martu ove godine, ali pod legendarnim imenom pojaviće se potpuno drugačiji model? Prema nezvaničnim ali poprilično proverenim informacijama, ne samo da stiže novi Golf nego i njegova GTI verzija. Samo, za nepokolebljive ljubitelje Golfa stiže i dodatna vest – nije reč o Golfu IX, o kojem se dosta spekuliše. Za sada, sprema se restilizacija Golfa 8, i to nije sporno, ali je VW po svemu sudeći odlučio da globalno više nego dobro poznato ime iskoristi za jedan potpuno drugi model, koji neće biti direktan naslednik Golfa VIII. Zvučaće čudno, ali po onome što se nezvanično čuje, Volkswagen će uporedo imati dva Golfa!?
Kao koncept ovaj novi Golf bi trebao biti predstavljen već sledećeg meseca, a GTI sportska verzija će uslediti u maju mesecu. Serijska verzija bi u salone trebala stići tokom 2025. godine.
Uporedo stižu i informacije koje donekle razjašnjavaju uvi VW „situaciju“. Naime, o novom ulaznom električnom modelu VW-a već se zvanično govorilo ali pod imenom ID.2, koji će biti preimenovan u Golf, ali ID. Golf, kako se ne bi stvarala zabuna sa pravim i još uvek postojećim Golfom VIII. Uz sve ove vesti, navodno je Volkswagen potpuno odustao od uglaste forme budućeg modela koju je prestavio konceptom ID.Life, čime je podsetio koja je svrha koncepata – opipavanje pulsa kupaca.
Iz Wolfsburga stižu informacije da će novi Golf biti dug 4.2 metra, odnosno nešto veći od modela Polo, ali i malo kraći od Golfa VIII. Međutim, obzirom na električnu platformu, ID.Golf (ako se tako stvarno bude zvao), biće funkcionalniji prostraniji od aktuelnog Golfa. U celu priču stiže i oznaka GTI koja se potpuno vraća u opticaj, za modele sportskih performansi, ali sa elektro pogonom, a prvi (novi) GTI biće upravo ID.Golf. Najzanimljivije je da ćemo prave odgovore dobiti već za nekoliko nedelja.
I to je sve što se za sada čuje uglavnom nezvanično. Jedino izvesno je da će se novi Golf, proizvoditi u Španiji u pogonu u Martorelu, gde će se proizvoditi Cupra Urbanrebel i jedan model Škoda.
Show Comments