fbpx

Predstavljena je nova Toyota C-HR

Predstavljena je nova Toyota C-HR u svojoj drugoj generaciji koju je 2022. najavio koncept Prolog

Predstavljena je nova Toyota C-HR u svojoj drugoj generaciji koju je 2022. najavio koncept Prolog. Iako je zadržala osnovni koncept karoserije prve generacije, nova Toyota CH-R donosi potpuno drugačiji dizaj i stil, što je delom posledica činjenice da je razvijena i projektovana u Evropi, a gde će se i proizvoditi.
Toyota za novi CH-R tvrdi da ima profil super kupea, a da bi stil bio potpuno zaokružen, ima točkove od 20“ i dvobojnu kolornu šemu karoserije. Pored samog stila, inženjeri Toyote kažu da je trebalo dosta rada kako bi se u nove linije što bolje uklopili senzori, kamere, pa čak i prskalice za farove, a ceo paket bio još aerodinamičniji od prethodnika. Nova Toyota CH-R 4.360 mm, a međosovinski razmak je 2.640mm, čime je praktično u milimetar ostala u dimenzijama odlazećeg modela.
Enterijer nove Toyote CH-R donosi potpuno novi stil i opremu. Upadljiva je velika digitakna instrument tabla dijagonale 12.3“, pored koje je u tablet stilu, visoko na armaturu postavljen višenamenski ekran osetljiv na dodir, takođe dijagonale od 12.3“. Uz više pakete opreme CH-R dobija i HUD, ambijentalno osvetljenje u 64 boje, panoramski krov i kvalitetan JBL audio sistem.
Za razliku od mnogi proizvođača automobila, Toyta se nije odrekla klasičnih prekidača za osnovne funkcije provetravanja kabine i klimatizacije.
Kao što se moglo i pretpostaviti, nova Toyota CH-R na tržište stiže isključivo sa hibridnim pogonima. Verzije sa 1.8 hibridnim i 2.0 PHEV pogonom imaju pogon na prednjim točkovima, dok če uz 2.0 Hybrid među opcijama biti i AWD. Po pitanju snage, 1.8 Hybrid ima 140KS, 2.0 Hybrid 198KS, a 2.0 PHEV obećavajućih 223 KS.
Podaci o performansama kažu da najslabija verzija do 100 km/h ubrzava za 9.9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 170 km/h, snažnija 2.0 isto ubrzanje završeva za 8.1 sekundu sa prednjim a 7.9 sekundi sa AWD pogonom. Toyota CH-R 2.0 PHEV, obzirom da je najsnažnija do 100 km/h stiže za 7.4 sekunde, ima maksimalnu brzinu od 180 km/h i samo na struku može preći do 70 kilometara.
Toyta već prima porudžbine i to za dve vrhinski opremljene GR Sport Premiere Edition i High Premiere Edition verzije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes EQA – konkurent Tesli Model 3

Mercedes je objavio video koncept verzije EQA, modela koji bi trebao konkurisati Tesli Model ...

Hyundai pretvara Ioniq u posebnu marku

Nakon svoje luksuzne marke Genesis, Hyundai stvara još jednu odvojenu marku za svoja električna ...

WRC pobeda Evansu, Loeb na podijumu

Na 5. WRC događaju sezone 2020. u Turskoj, pobeda je pripala voaču Toyote, a ...

SUV za 2 miliona evra na platformi kamiona

Na salonu u Dubaiju krajem prošle godine prikazan je najskuplji SUV na svetu, postavljen ...