fbpx

Koenigsegg Gemera uz opcioni V8 do 2.300 KS

Koenigsegg Gemera uz opcioni V8 stiže do 2.300 KS, ali dodatnih 600 KS koštaju papreno mnogo

Foto: Koenigsegg

Koenigsegg Gemera uz opcioni V8 stiže do 2.300 KS, ali dodatnih 600 KS koštaju papreno mnogo. Kada je Koenigsegg Gemera predstavljena u martu 2020. švedska marka hipersportskih automobila najavila je egzotičan i moćan pogon od 2.0 twinturbo trocilindraša i dodatna tri elektromotora. U ukupnom bilansu, ova četiri motora Koenigsegg Gemeri su doneli 1.700 KS i 1.355 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Samo, tada iz Koenugsegga nisu rekli sve, a to je da će Gemera moći da ponudi i više, mnogo više.
Uporedo sa proširenjem proizvodnog pogona, Koenigsegg je saopštio da Gemera kao opciju umesto trocilindraša može imati i V8 motor, sa 5.0 litara radne zapremine. A pomenuti V8 sa 1.700 KS, raspoloživu snagu Gemere podiže na 2.300 KS i 2.750 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Sa ovim pogonom Gemera ima devetostepeni Light Speed menjač, a doplata za dodatnih 600 KS je malo manja od broja novih konjskih snaga – 400.000 dolara, odnosno 366.500 evra.
Novi, mnogo veći benzinski motor nije jedina novina za Koenigsegg Gemeru. Umesto kamera koje propisima nisu dozvoljene u svim zemljama, Gemera dobija klasična ogledala za pogled unazad, a među opcionalima je i „Ghost Package“, koji podrazumeva produženi prednji spliter, S-duckt sprovodnik vazduha, i dodatna aerodinamička unapređenja na karoseriji. Upravo zbog nekih od modifikacija Gemera je ostala bez prednjeg prtljažnika.

Foto: Koenigsegg

Do isporuka svojih Koenigsegg Gemera kupci će morati malo da sačekaju, obzirom da prve isporuke neće biti pre 2025. godine. Koenigsegg detaljno i studiozno razvija model Gemera. U martu prošle godine predstavljen je prvi prototip čiji egzotični 2.0 motor se verteo samo do oko 4.500 o/min, što je praktično polovina od maksimalnih 8.500 o/min koje treba da dogvati u finalnoj formi. Iako sa samo tri cilindra, Gemera bi iz velikodušnu pomoć elektromotora trebala da dohvata 100 km/h za 1.9 sekundi i maksimalnu brzinu od 400 km/h, ali i pređe oko 100 kilometara samo na struju.
Za uobičajene standarde hiperautomobila, Koenigsegg Gemera ima poprilično luksuzno opremljenu kabinu. Sva četiri sedišta su sa grejačima, ima čak osam držača sa čase od kojih su neki hlađeni i grejani, ima prednje i zadnje ekrane infotejmenta, trozonsku klimatizaciju, i bežične punjače napred i pozadi.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kia EV6 debitovala sa novom dizajnerskom filozofijom

Kia se nalazi usred transformacije dizajna, a prvi model dizajniran po novoj “Opposites United” ...

BMW će lansirati 6 Neue Klasse EV modela

BMW će lansirati 6 Neue Klasse EV modela na potpuno novoj platformi, a prvi ...

Novo poglavlje za Apollo

Apollo IE je automobil fokusiran na trkačku stazu, a biće proizveden u samo 10 ...

Velika promena na čelu Opela – otišao Lohscheller

Za nas iznenadna, a svakako značajna promena dogodila se u Opelu – Michael Lohscheller ...

Elektrifikovani turbo kompresori stižu u velikoserijske automobile

Garrett Advancing Motion, vodeći dobavljač turbo kompresora, najavio je da će uskoro lansirati elektrifikovane ...

Volkswagen Grupa prodaje četvrtinu Porschea?

Oko gigantske Volkswagen Grupe često kolaju glasine o mogućim prodajama marki, a najnovija se ...