fbpx

Mercedes-AMG C 63 S je u problemima

Mercedes-AMG C 63 S je u problemima i gubi bitku na tržištu od slabijeg, ali i manje kompleksnog rivala iz Minhena

Mercedes-AMG C 63 S E-Performance je u problemima i gubi bitku na tržištu od manje kompleksnog rivala. Tačnije, prodajni rezultati nesumnjivo tehnološki vrlo naprednog Mercedes-AMG C 63 S E-Performance su očajni i barem u Nemačkoj BMW M3 ima mnogo bolju prodaju. Saloni po Nemačkoj su puni neprodatih Mercedes-AMG C 63 S E-Performance. Evidentno, u segmentu sportskih automobila same brojke ne mogu da zamene činjenice.
Još pri lansiranju (isto kao i model Mercedes SL), Mercedes-AMG C 63 S E-Performance naišao je negodovanje i neodobravanje po pitanju pogona od strane kupaca. Umesto prirodno očekivanog rasnog 6.3 V8 benzinca, pod poklopcem moroea Mercedes-AMG C 63 S E-Performance je četvorocilindraš. Potrentan, ali sa manjkom broja cilindara. Benzinac razvija 476 KS, a za ostatak do maksimalnih 680 KS i čitavih 1020 Nm zadužena je hibridna pomoć.
Brojke i poređenja kažu da je uprkos znatno većoj masi Mercedes-AMG C 63 S E-Performance brži od konkurenta iz Minhena, koji ima i dosta manje snage – 510 KS. Međutim, dominacija Mercedes-AMG C 63 S E-Performance traje samo onoliko koliko traje baterija, a nakon toga performanse padaju dok se baterija ponovo ne napuni. A ni zvuk četvorocilindraša, koji možda ide uz A45 AMG, ne zadovoljava kupce Mercedes-AMG C 63 S E-Performance, a ni preterana masa nije naišla na odobravanje ljubitelja, a pre svega kupaca ovog segmenta automobila. Uz sve to BMW M3 Competition košta 15.000 evra menje od snažno elektrifikovanog takmaca iz Štutgarta.
U svakom slučaju, prodaja Mercedes-AMG C 63 S E-Performance, barem u Nemačkoj i kako pišu nemački specijalizovani automobilski mediji, daleko je ispod očekivane. A da u ovakvim navodima sigurno ima istine potvrđuje i informacija da Mercedes-Benz priprema V8 motor koji će ispunjavati Euro 7 norme, a predviđanja kažu da bi se novi “osmak” mogao naći u C-Klasi i E-Klasi, a biti i osnova PHEV pogona koji će pokretati buduće modele pod značkom Mercedes-Benza, ali i Aston Martina.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Megane RS se otkriva sloj po sloj

Novi Reanualt Megane RS biće otkriven na salonu u Frankfurtu u septembu, ali fabrika ...

JLR razvija beskontaktne ekrane

Jaguar Land Rover i Cambridge univerzitet razvijaju novu generaciju ekrana, kojima neće trebati dodir ...

Škoda najavljuje novi crossover pred ženevski salon

Novim crossover modelom, češki brend će proširiti svoju SUV ponudu koju trenutno prestavljaju modeli ...

Elon Musk već počeo da ismeva Komisiju za hartije na Twitteru

Samo nekoliko dana nakon što se nagodio sa Komisijom za hartije od vrednosti, svima ...

Nissan Leaf obavio kompleksnu autonomnu vožnju

Istraživački projekat sproveden u Britaniji o najnovijim tehnologijama autonomnih vozila završen je autonomnom vožnjom ...

Pininfarina objavio partnere za razvoj EV platforme

Automobili Pininfarina, odsek za proizvodnju automobila čuvene italijanske dizajn kuće, najavio je partnere u ...