fbpx

Mercedes-AMG C 63 S je u problemima

Mercedes-AMG C 63 S je u problemima i gubi bitku na tržištu od slabijeg, ali i manje kompleksnog rivala iz Minhena

Mercedes-AMG C 63 S E-Performance je u problemima i gubi bitku na tržištu od manje kompleksnog rivala. Tačnije, prodajni rezultati nesumnjivo tehnološki vrlo naprednog Mercedes-AMG C 63 S E-Performance su očajni i barem u Nemačkoj BMW M3 ima mnogo bolju prodaju. Saloni po Nemačkoj su puni neprodatih Mercedes-AMG C 63 S E-Performance. Evidentno, u segmentu sportskih automobila same brojke ne mogu da zamene činjenice.
Još pri lansiranju (isto kao i model Mercedes SL), Mercedes-AMG C 63 S E-Performance naišao je negodovanje i neodobravanje po pitanju pogona od strane kupaca. Umesto prirodno očekivanog rasnog 6.3 V8 benzinca, pod poklopcem moroea Mercedes-AMG C 63 S E-Performance je četvorocilindraš. Potrentan, ali sa manjkom broja cilindara. Benzinac razvija 476 KS, a za ostatak do maksimalnih 680 KS i čitavih 1020 Nm zadužena je hibridna pomoć.
Brojke i poređenja kažu da je uprkos znatno većoj masi Mercedes-AMG C 63 S E-Performance brži od konkurenta iz Minhena, koji ima i dosta manje snage – 510 KS. Međutim, dominacija Mercedes-AMG C 63 S E-Performance traje samo onoliko koliko traje baterija, a nakon toga performanse padaju dok se baterija ponovo ne napuni. A ni zvuk četvorocilindraša, koji možda ide uz A45 AMG, ne zadovoljava kupce Mercedes-AMG C 63 S E-Performance, a ni preterana masa nije naišla na odobravanje ljubitelja, a pre svega kupaca ovog segmenta automobila. Uz sve to BMW M3 Competition košta 15.000 evra menje od snažno elektrifikovanog takmaca iz Štutgarta.
U svakom slučaju, prodaja Mercedes-AMG C 63 S E-Performance, barem u Nemačkoj i kako pišu nemački specijalizovani automobilski mediji, daleko je ispod očekivane. A da u ovakvim navodima sigurno ima istine potvrđuje i informacija da Mercedes-Benz priprema V8 motor koji će ispunjavati Euro 7 norme, a predviđanja kažu da bi se novi “osmak” mogao naći u C-Klasi i E-Klasi, a biti i osnova PHEV pogona koji će pokretati buduće modele pod značkom Mercedes-Benza, ali i Aston Martina.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Dan pre kraja na Dakar Reliju sve otvoreno

Nakon današnje 11. etape Dakar Relija i sa samo jednom preostalo deonicom, još uvek ...

FCA skresao ambiciozne planove za Alfa Romeo

Iako se na ujedinjavanju sa PSA uveliko radi, u FCA se bave samim sobom, ...

Formula 1 – Leclercu pol pozicija u Americi

Formula 1 – Leclercu pol pozicija u Americi na stazi COTA, Norris u prvom ...

44. Dakar Reli startuje 1. januara 2022.

Dakar Reli počinje 1. januara 2022. kada će preko 1.000 takmičara krenuti u nepoznato, ...

Volvo predstavio novi S60 – u Americi

Nakon elegantnog karavana V60, Volvo je podmladio porodicu limuzina za novi S60 Volvo postaje ...