Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid je predstavljen sa moćnim pogonom i detaljima koji su se pojavili na osveženom modelu Cayenne

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid je predstavljen sa moćnim pogonom i detaljima koji su se pojavili na nedavno osveženom modelu Cayenne. Bilo je nagoveštaja da će Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, koji dolazi na mesto dosadašnjeg Turbo, biti više nego snažan. Ispostavilo se da su nagoveštaji bili potpuno ispravni. Novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid najsnažniji je model Cayenne ikada.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid kupcima će biti dostupan u SUV i Coupe formi karoserije, a pod poklopcem motora je pravi dragulj. Osnova pogona je dobro poznati, ali značajno prerađeni 4.0 V8 sa dva turbo kompresora, koji je zadužen za 599 KS, a pored toga Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid pokreće i elektromotor od 176 KS. Ukupna snaga pogonske grupe je 739 KS uz 950 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Porshe navodi da Cayenne Turbo E-Hybrid do 100 km/h ubrzava za 3.7 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 295 km/h.

Novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid ima povećanu batreriju kapaciteta od 25.9 kWh koja je smeštena ispod prtljažnog prostora, a novi ugrađenu punjač od 11 kW omogućava punjenje za manje od dva i po časa. Povećana je i autonomija vožnje na struju, ali Porsche još nije saopštio koliko.
Adaptivno oslanjanje u Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid je standardno, a amortizeri sa dve komore i dva ventila omogućavaju prigođavanje abijanja i odbijanja, što je onogućilo još veći raspon među modovima vožnje. Porsche Torque Vectoring Plus je standard, dok su Porsche Dynamic Chassis Control i upravljanje zadnjim točkovima na spisku opcionala.
Vizuelno Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid se razliokuje od ostalih modela iz porodice Cayenne po većim uvodnicima vazduha na prednjem odbojniku. Lukovi oko točkova i donji deo zadnjeg odbojnika sada su u boji karoserije, a crvene kočione čeljusti i dve dvostruke izduvne cevi nemenjene su samo za nasnažniji Poresche Cayenne. Među standadnim elementima su HD-Matrix Design LED prednja svetla.

U eneterijeru ovaj možni SUV ima opalatu krova od Race-Tex materijala, grejani sportski GT upravljač, aluminijum na vratima i na armaturi, kao i kožom presvučena sportska sedišta podesiva po 18 elemenata. Porsche kupcima nudi i bežični punjač od 15W sa sopstvenom klimatizacijom. Očekivano u Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid ugrađeni su i izmenjena armatura i instrument tabla sa dva ekrana pod zajedničkim zakrivljenim staklom, a instrument tabla i infotejment imaju ekrane dijagonale od 12.6“ i 12.3“.

Isporuke Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid predviđene su za prvu polovinu 2024. godine. Cene još nisu objavljene, ali zanimljivo je da je Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid jeftiniji od dosada najsnažnijeg Cayenne Turbo GT sa 650 KS.
Show Comments