fbpx

Enterijer Audija Q6 e-tron je otkriven

Enterijer Audija Q6 e-tron je otkriven, dosta pre nego što će biti otkriven eksterijer prvog modela Audi na novoj PPE platformi

Audi Q6 e-tron

Enterijer Audija Q6 e-tron je otkriven, dosta pre nego što će biti potpuno otkriven eksterijer prvog modela Audi na novoj PPE platformi, koji smo, doduše u još uvek malo kamufliranoj formi, već upoznali. Budući električni SUV za marku Audi veoma je bitan, kako sami priznaju. Iako ima veći broj, Audi Q6 e-tron je u gabaritima aktuelnog modela Q5, a u ponudi iz Ingolštada biće pozoicioniran između modela Q4 i Q8 e-tron porodice.

Audi Q6 e-tron

Ništa manje Audi Q6 e-tron nije bitan ni iz ugla platforme koju će koristiti. Biće prvi Audi koji će koristiti potpuno novu Premium Platform Electric (PPE) platformu o kojoj se mnogo govorilo, a zajednički su je razvili Audi i Porsche, a koristi potpuno novu E3 elektronsku konstrukciju.
Prve zvanične fotografije Q6 e-tron koje je Audi objavio nagoveštavaju da je i enterijer nešto na čemu se mnogo radilo i u šta se mnogo uložilo.

Audi Q6 e-tron

Iz Ingolštada poručuju da je potpuno novi enterijer „skrojen“ u odnosu na potrebe vozača i putnika i to više nego ikada. PPE platforma i E3 arhitektura elektronike poslužili su kao osnova potpuno nove arhitekture enterijera budućeg crossovera, od dizajna, preko raspoloživih funkcija i estetike, pa sve do materijala iz održivih i obnovljivih izvora.

Audi Q6 e-tron

Dizajn eneterijera modela Audi Q6 e-tron ima trodimenzionalnu postavku sa izraženim kontrastima boja i elementima koji su namerno postavljeni u prvi i drugi plan kako bi se postigao utisak trodimenzionalnosti. Kabinom dominira „digitalna pozornica“, kako Audi naziva sitem koji se sastoji od

Audi Q6 e-tron

Audi MMI panoramskog ekrana postavljenog u tablet maniru i MMI ekrana za suvozača. Vozačev ekran je zakrivljen u OLED tehnologiji i sastoji se od 11.9“ ekrana Audi virtual cockpita i 14.5-inch MMI osetljivog na dodir.

Audi Q6 e-tron

Suvozač ima poseban ekran dijagonale od 10.9“ koji je ugrađen u armaturu, na kojem suvozač može uživati u gledanju filma tokom putovanja a bez da ometa ili odvlači pažnju vozača, ali isto tako može da asistira u navigaciji.

Audi Q6 e-tron

Audi će nuditi i opcionu HUD sa unapređenom realnošću koji će projektovati veliku sliku sa najvažnijim informacijama na vetrobran.
Visoka tehnologija u modela Q6 e-tron nastavlja se i sa Interaction light (IAL), zakrivljene LED trakama u enterijeru koje imaju trostruku ulogu informisanju, od statusa vozila, preko bezbednosti do statusa vozila pri punjenju. Nove E3 elektronska platforma omogućava da Audi Q6 e-tron ima potpuno digitalni enterijer, u kojem su razne funkcije povezane.
Na primer, korisnik može kontrolisati brojne funkcije koristeći Audi glasovnu asistenciju koja sama uči i unapređuje se, a koja se po prvi put u vidu avatara pojavljuje na instrunet tabli i HUD projekciji. Aktivacijom putem „Hey Audi“ fraze, digitalni asistent kontinuirano uči korisnikove navike i rutine, proaktivno nudeći predloge, pametne rutine i inteligentne liste. Istovremeno, Audi Q6 e-tron dobija i novi infotejment baziran na Android Automotive, a razvijan u VW Cariard odeljenju za razvoj softvera.
Po pitanju funkcionalnosti, Audi tvrdi da je Q6 e-tron profitirao od nove platforme, nudeći više, bolje organizovanog prostora.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nissan GTR „Copzilla“

  Nissan je odlučio da pred Njujorški auto salon pokaže svoj pogled na policijski ...

Formula 1 – šampion sveta je Max Verstappen

Šampion Sveta u Formuli 1 za sezonu 2021. je Max Verstappen vozač F1 tima ...

Mercedes-Benz C63 AMG zvanično otkriven

Mercedes-Benz C63 AMG zvanično je otkriven i to sa četiri umesto osam cilindara ali ...

Wolff još tri godine šef Mercedes-AMG F1 tima

Nakon dosta spekulacija da bi se Toto Wolff mogao povući sa mesta šefa tima ...

Hamiltonu Monza, Ferrari gubi i kada je najbrži

Lewis Hamilton je pobedio u Monzi, a Ferrari ponovo izgubio i kada je brži ...

Toyota Aygo X 1.0 VVT-i X-Trend Canvas – Test

Toyota Aygo X 1.0 VVT-i X-Trend Canvas potvrđuje da još uvek ima života za ...