fbpx

Renault Scenic E-Tech Electric zvanično

Renault Scenic E-Tech Electric zvanično je otkriven na IAA Mobility u Minhenu i najavljuje do 620 kilometara autonomije

Renault Scenic E-Tech Electric

Renault Scenic E-Tech Electric zvanično je otkriven na IAA Mobility u Minhenu i najavljuje do 620 kilometara autonomije. Peta generacija popularnog francuskog monovolumena nosi, kod Renaulta, sve prisutniju E-Tech oznaku, a postavljen je na CMF-EV platformu, koju koriste Renault Megane E-Tech i Nissan Ariya.

Renault Scenic E-Tech Electric

Renault Scenic E-Tech Electric će u salone stići već početkom sledeće godine, a kao i sve više modela, kupcima će biti ponuđen sa opcijama izbora dva pogona, i dve veličine Nikl-Mangan-Cobaltne (NMC) baterije. Renault Scenic E-Tech Electric će se proizvoditi u Francuskoj u pogonu Douai ElectricCity.

Renault Scenic E-Tech Electric

Verzija sa standardnom autonomijom ima elektromotor od 170KS sa 280 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a uz bateriju od 60 kWh imaće autonomiju od 420 kilometara po WLTP ciklusu merenja. Brzo punjenje moćiće se obavljati na punjačima do 130 kW, ubrzanje do 100 km/h Renault Scenic E-Tech Electric će završavati za 9.3 sekunde, a maksimalna brzina je ograničena na prilično skromnih 150 km/h.

Renault Scenic E-Tech Electric

Renault Scenic E-Tech Electric sa većim dometom ima snažniji elektromotor od 220 KS sa 300 Nm. Baterija je znatno veća, kapaciteta od 87 kWh, koja bi prema WLTP ciklusu trebala doneti pristojnu autonomiju od 620 kilometara. Snažniji „High range“ Renault Scenic E-Tech Electric može prihvatiti brze DC punjače do 150 kW, a do 100 km/h ubrzava za 8.4 sekunde uz maksimalnu brzinu od 170 km/h. Obe verzije moćiće se puniti i na AC punjačima do 22 kW. Važan detalj je da su baterije oba modela modularne konstrukcije i u slučaju potrebe moduli se mogu nezavisno menjati. Renault tvrdi da u motorima, baterijama i kontrolnoj elektronici nema retkih materijala, kao što važi i za modele Megane E-Tech i Zoe.

Renault Scenic E-Tech Electric

Renault Scenic E-Tech Electric ima armaturu izrađenu od čak 80% recikliranih materijala, 26% u celoj kabini, patosnice su 97% od recikliranih plastičnih boca, dok je „nebo“ od čak 99.5% recikliranih plastičnih boca. Solarbay panoramski krov koji se zatamljuje takođe je izraćen 50% od recikliranih materijala, a i čelične kompnente imaju 37% recikliranih materijala u sebi.

Renault Scenic E-Tech Electric

U kabini novi Renault Scenic E-Tech Electric ima potpuno ravan pod i čak 38.7 litara zapremine boksova za sitnice. Karoserija je duga 4.470 mm, zapremina prtljažnika je 545 litara, a masa vozila sa većom baterijom je iznenađujuće mala (za električna vozila) i iznosi 1.843 kg.
Renault Scenic E-Tech Electric ima digitalnu postavku odomaćenu za aktuelne model, i kombinuje 12.3“ instrument tablu i portretno orijentisan multimedijalni ekran od 12“, na kojem će se naći do 50 aplikacija uključujući i Google Maps. Podrazumeva se da Renault Scenic E-Tech Electric ima i bežične konekcije za Android Auto i Apple CarPlay. Po pitanju bezbednosti, Renault Scenic E-Tech Electric će među standardnim i opcionim asistencijama imati do 30 funkcija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nissan Leaf, najprodavanij EV u Evropi u Beogradu

Leaf, najprodavanije električno vozilo u Evropi na štandu Nissana Nissan Leaf proglašen za električno ...

Test: Dacia Duster 1.3 TCe – snagom do zadovoljstva

Dacia Duster je u aktuelnom izdanju pred kupcima već više od tri godine, kao ...

Toyota sa stilom i novitetima na Salonu

Toyota je na Salon u Beogradu stigla sa stilom, novitetima i velikim ambicijama Lako ...

Nissan prestaje sa razvojem SUS motora za Evropu

Nissan je zvanično saopštio da prestaje sa razvojem motora sa unutrašnjim sagorevanjem za svoje ...

Formula 1 – novi format kvalifikacija na Hungaroringu

Formula 1 – novi format kvalifikacija biće uveden na Hungaroringu, mada je planiran za ...

Karma i Pininfarina najavili da će zajedno raditi na EV

Karma, startup za električne automobile rođen iz ostataka originalnog Fiskera, se udružio sa italijanskom ...