fbpx

Novi Porsche Cayenne predstavljen u Srbiji

Novi Porsche Cayenne predstavljen u Srbiji  na ekskluzivnom događaju u klubu Lafayette u Beogradu

Porsche Cayenne u Beogradu

Predstavljanjem novog modela Cayenne na ekskluzivnom događaju u Klubu Lafayette, kompanija Porsche Srbija i Crna Gora je najavila novo poglavlje u svom poslovanju.
Tokom spektakularnog događaja u prestižnom beogradskom klubu Lafayette, kompanija Porsche Srbija i Crna Gora ekskluzivno je predstavila najnoviji model – Porsche Cayenne. Ovo veče je bilo prava poslastica za sve ljubitelje luksuznih automobila i strastvene Porsche entuzijaste.
Gosti su imali prilike da se iz prve ruke uvere u besprekornu eleganciju i izvanredan kvalitet izrade koji karakteriše novi Porsche Cayenne. Ovaj automobil kombinuje vrhunski dizajn, moćne performanse i napredne tehnologije kako bi obezbedio nezaboravno iskustvo u vožnji. Porsche je temeljno izmenio treću generaciju modela Cayenne sveobuhvatnim promenama pogonskog sklopa, karoserije, dizajna i opreme. Ovim su dodatno poboljšane performanse, već i luksuz i udobnost u svakodnevnoj upotrebi.
Organizacijom ovog događaja, Porsche je još jednom potvrdio svoju poziciju kao lider na lokalnom tržištu luksuznih i sportskih automobila.
Porsche Srbija i Crna Gora je gostima priredila i nezaboravan muzičko-scenski performans. Plesači i glumci kluba Lafayette izveli su fantastične nastupe koji su dodali poseban sjaj večeri i stvorili izuzetnu atmosferu.

Porsche Cayenne u Beogradu

Jedan od posebno uzbudljivih trenutaka tokom večeri bio je objava saradnje sa velikanima srpskog i crnogorskog sporta. Dejan Savićević i Miloš Teodosić će u narednom periodu nositi laskavu titulu “Prijatelj marke Porsche”, za tržište Crne Gore i Srbije. Ova saradnja obećava uzbudljive projekte i aktivnosti koje će zajedno unaprediti svet sporta i luksuznih automobila.
Porsche Cayenne je sada dostupan za test vožnje u Porsche Centru Beograd. Spremite se da doživite vrhunski luksuz i performanse u vožnji.
Za dodatne informacije o Porsche vozilima i budućim događajima, pratite nas na našim društvenim mrežama i posetite našu web stranicu www.porsche.rs .

Porsche je temeljno nadgradio svoj uspešni luksuzni SUV model. Novi Cayenne debituje s novim visoko digitalizovanim konceptom ekrana i upravljanja, novom tehnologijom šasije i inovativnim tehnološkim funkcijama. „To je jedna od najsveobuhvatnijih nadgradnji proizvoda u istoriji Porschea“, kaže Mihael Šecle (Michael Schätzle), potpredsednik proizvodnje za liniju Cayenne. HD Matrix LED prednja svetla visoke rezolucije obezbeđuju osvetljen drum bez obzira na situaciju u vožnji, sistem za kontrolu kvaliteta vazduha odstranjuje aero zagađivače u kabini vozila, a sada po prvi put u Cayennu, i suvozač ima svoj lični infotainment ekran – između ostalog i za video „striming“ tokom putovanja. Sa svojim sveobuhvatno unapređenim dizajnom i snažnijom gamom motora, Cayenne naglašava svoju tvrdnju da je „najsportskiji“ automobil u svom segmentu.
Digitalizovan i usmeren na vozača: Porsche Driver Experience
Porsche je u svom novom Cayennu integrisao potpuno revidirani koncept ekrana i sistema upravljanja. Nova verzija sistema Porsche Driver Experience, prvi put viđena u modelu Porsche Taycan, fokusira se na položaj tela vozača i prema tome optimizuje svoj rad. Funkcije koje vozač često koristi nalaze se na upravljaču ili neposredno uz upravljač. Na primer, polugica smeštena levo iza upravljača sada ima dodatne funkcije za upravljanje sistemima asistencije. Ručica menjača u novom Cayennu sada se nalazi na komandnoj tabli. Time se otvara prostor na novoj centralnoj konzoli za pretince i veliki elegantni regulator klima uređaja u verziji „black panel“. Velike, lako dostupne komande u kombinaciji s mehaničkim prekidačima klima uređaja i regulatorom jačine zvuka na dodir obezbeđuju optimalnu operativnost i prefinjen izgled. Ključna odlika novog sistema Porsche Driver Experience je uravnoteženost digitalnih i analognih elemenata.
Po prvi put Cayenne u svojoj kabini predstavlja potpuno digitalnu instrument tablu dijagonale od 12,6 inča zakrivljenog, samostojećeg dizajna s varijabilnim opcijama prikaza. Optimizovani head-up displej dostupan je kao opcija. Standardni 12,3-inčni centralni displej sistema Porsche Communication Management (PCM) skladno je integrisan u novu komandnu tablu i omogućava pristup svim relevantnim funkcijama vozila. Izvorne aplikacije kao što su Spotify® i Apple Music® dostupne su za optimizaciju opcija za povezivanje u novom Cayennu. Ekran od 10,9 inča sada je po prvi put dostupan sa suvozačeve strane. Ovim je iskustvo vožnje za suvozača obogaćeno prikazom podataka o performansama, odvojenim pristupom kontrolama sistema za informisanost i zabavu i, u zavisnosti od tržišta, striming opcijom za prikaz video sadržaja tokom putovanja. Specijalna folija dizajnirana je tako da prikaz sa ovog ekrana ne smeta vozaču.
Matrix LED prednja svetla sada su standardni deo opreme novog Cayenna. HD Matrix LED prednja svetla predstavljaju novi opcioni izbor. S dva modula visoke rezolucije i više od 32.000 piksela po prednjem svetlu, ova inovativna tehnologija prepoznaje druge korisnike u saobraćaju i svojim preciznim pikselima sprečava da ih dugo svetlo zaslepi. Osvetljenost modula može da se reguliše u više od 1.000 koraka, u zavisnosti od same situacije u vožnji. Prilagodljivost svetala povećava bezbednost i udobnost bez obzira na situaciju u vožnji.
Porsche je u novi Cayenne uveo i sistem za kontrolu kvaliteta vazduha. Standardno, vozilo koristi prediktivne navigacione podatke koji označavaju tunele koji se približavaju i automatski aktivira sistem za recirkulaciju vazduha. Opciono, senzor detektuje nivo čestica prašine i propušta ih više puta kroz filter za finu prašinu. Dodatno, jonizator se brine o klicama i polutantima, što je posebno korisno svima sklonim alergijama.
Osim toga, kupcima je na raspolaganju sveobuhvatna ponuda novih, optimiziranih sistema za asistenciju vozaču. Pomenućemo aktivni limiter brzine sa asistencijom pri manevrima izbegavanja, asistenciju pri skretanju i unapređeni Porsche InnoDrive kao deo sistema adaptivnog tempomata. To znači da novi Cayenne još bolje asistira svom vozaču u opasnim situacijama, kao i u saobraćajnim gužvama na autoputevima i magistralama.
Još veći domet uz udobnost u vožnji i performanse
Porsche svoj novi Cayenne fabrički oprema sistemom za oslanjanje sa čeličnim oprugama uključujući sistem Porsche Active Suspension Management (PASM). Nove amortizere odlikuje tehnologija 2 ventila te zahvaljujući odvojenim stepenima odskoka i kompresije omogućava optimalne performanse u svim situacijama u vožnji. Udobnost pri manjim brzinama je osetno unapređena, kao i upravljivost tokom dinamičnog skretanja, naginjanja i zanošenja. Iskustvo u vožnji se može dodatno unaprediti novim prilagodljivim vazdušnim oslanjanjem s dvokomornom, dvoventilskom tehnologijom. Unapređene karakteristike mekog oslanjanja utiču na iskustvo u vožnji jer dodatno stabilizuju vozilo i pojednostavljuju upravljanje i na drumu i na terenu – kada se uporede sa standardnim oslanjanjem i prethodnim modelom. Istovremeno, adaptivni sistem vazdušnog oslanjanja poboljšava preciznost, performanse i smanjuje klizanje tela u dinamičnim voznim situacijama. Sistem oslanjanja takođe nudi još jasniju razliku u režimima vožnje Normal, Sport i Sport Plus.
Više snage u hibridnom modelu i do 90 kilometara električnog dometa
U Evropi novi Cayenne debituje sa tri različite verzije motora. Detaljno unapređeni četvorolitarski V8 biturbo motor koji je razvio Porsche sada menja prethodni V6 motor u Cayennu S. Maksimalne snage od 349 KW (474 KS) i obrtnim momentom od 600 Nm – 25 kW (34 KS) i 50 Nm više od svog prethodnika – ubrzava i SUV i SUV kupe od nule do stotke za 4,7 sekundi. Najveća brzina je 273 km/h. Ulazak u svet Cayenna počinje od optimizovanog trolitarskog V6 turbo motora. Sada proizvodi 260 kW (353 KS) i 500 Nm, što je 10 kW (13 KS) i 50 Nm više nego do sada.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Šestocilindrični motor čini osnovu i za pogonski sklop modela Cayenne E-Hybrid. U kombinaciji s novim električnim motorom koji je unapređen za 30 kW na 130 kW (176 KS), kombinovana snaga sada dostiže 346 kW (470 KS). Kapacitet visokonaponske baterija je povećan sa 17,9 kWh na 25,9 kWh, u zavisnosti od paketa opreme, te sada omogućava čist električni domet do 90 kilometara, mereno prema WLTP. Novi punjač od 11 kW skraćuje vreme punjenja na odgovarajućem izvoru energije na manje od dva i po sata i pored uvećanog kapaciteta baterije. Optimizovani e-hibridni režimi rada povećavaju efikasnost vozila tokom vožnje.
Za većinu tržišta van EU, Turbo GT dizajniran za maksimalne performanse na drumu još uvek je vrhunski model u ponudi Cayenna. Dostupan je isključivo u kupe verziji i koristi sve od optimizacija i inovacija modela iz serije. Uz to, snaga četvorolitarskog V8 biturbo motora Turbo GT povećana je za 14 kW (19 KS) na 485 kW (659 KS). Cayenne Turbo GT od nule do 100 km/h stigne za 3,3 sekunde, i ostvari najveću brzinu od 305 km/h.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Završena proizvodnja Lamborghini Aventadora

Završena je proizvodnja Lamborghini Aventadora po drugi put, ali ovaj put zauvek, do dolaska ...

Jaguar Classic divizija dostojno obeležava jubilej E-Typea

Jaguar Classic divizija će dostojanstveno obeležiti 60. rođendan legendarnog E-Typea parom na fabrički nivo ...

Aston Martin DB 11 sa V8 motorom – pogodite čijim?

Na festivalu brzine u Goodwoodu predstavljen je Aston Martin DB 11 sa V8 agregatom, ...

Peugeot 308 proglašen za Nemački Automobil godine 2022.

Žiri “Nemačkog automobila Godine” (GCOTY) je 26. oktobra 2021. proglasio novi PEUGEOT 308 za ...

Kako se pravilno sedi za upravljačem?

Na žalost, ulice su nam prepune „Šumahera“ koji svojim sedenjem od automobila prave Formulu ...