fbpx

Formula 1 – u timu Alpine je vruće

Formula 1 – u timu Alpine je vruće a šef Renaulta Luca de Meo je digao ozbiljnu uzbunu tražeći bolje rezultate

Foto: Alpine Global Media Website

Formula 1 – u timu Alpine je vruće a šef Renaulta Luca de Meo je digao ozbiljnu uzbunu. Kako se može saznati iz izvora bliskih Formula 1timu Alpine, de Meo je izgubio strpljenje i pritisnuo je dugme za „reset“ celog tima.
Iz tima su oterani ili su sami otišli neki od glavnih ljudi (Otmar Szafnauer i Alan Permane). Laurent Rossi koji svojim stavom nije bio ni najmanje omiljen lik je premešten na „specijalne projekte“ u okviru Renaultove sportske marke Alpine. Svakako mnogo bolja vest je da F1 tim Alpine lakše diže uz dolazak novih investitrora, holivudskih zvezda Roba McElhenneya i Ryana Reynoldsa, ali od Alpine svi očekuju mnogo više i to ne samo navijači nego i šefovi.

Foto: Alpine Global Media Website

Mark Gallagher, nekadašnji šef tima Jordan i proizvođača motora Cosworth ima jasnu sliku događanja, i kaže: “ Szafnauer i Permane su dugi niz godina bili u Formuli 1 i bilu su dragi i rado viđeni likovi, za razliku od Rossija koji je tu bio samo dve i po godine i svoj tim nazvao amaterima, što svakako nije primer dobrog vođenja tima. Ipak, ono što je meni najintrigantnije je činjenica da je Luca de Meo skinuo rukavice. On je čovek koji vodi jednog od najvećih proizvođača automobila na svetu i on je odlučio sa stvori Alpine kao sportsku marku Renaulta. Do 2030. godine, Alpine će lansirati čak sedam novih modela, što je neverovatan cilj, uz plan da u naredne tri godine marka Alpine ostvari zaradu od dve milijarde evra, a do kraja decenije čak osam milijardi evra. To znači da de Meo marku Alpine podiže iznova i želi da ga pozicionira među ozbiljne igrače u segmentu automobila visokih performansi. Glavni marketing celog projekta Alpine je kroz Formulu 1, koja je vrh autosporta, a nije čudo da de Meo nije zadovoljan onim što dobija iz Formule 1. Želi da vidi napredak i izgubio je strpljenje. To može biti problem – svi znamo da dostizanja rezultata u Formuli 1 traži strpljenje. Sa druge strane, de Meo ne može da se pomiri sa gledanjem svog tima Alpine u sredini tabele, dok drugi napreduju“.

Foto: Alpine Global Media Website

Gallagher smatra da de Meo Alpine vidi kao dragulj u kruni Renaulta, pogotovo uz činjenicu da u Formulu 1 pristižu Ford i Audi, i kaže: „ Na sastanku koji je nedavno održan u Parizu tim nije imao šta optimistično da ponudi de Meu, a šefu su dosadile priče i veliki „El plan“, „100 trka“ i „trebaće godine“, od kojih ne dobija očekivano. Želi nešto konkretnije. Ove godine je gledao kako se Aston Martin preporodio, ali i kako tokom sezone može da se napreduje kroz F1 tim McLaren, ali uz prave ljude i prave inovacije. Mislim da je Otmar oteran pre vremena i bez da je dobio pravu priliku. Bio je šef, ali uz previše „šefova“ oko njega. Još uvek ne znamo pravi razlog odlaska Permanea i biće zanimljivo čuti ga jednog dana. Možda se samo zasitio, a možda je samo video šta se sprema. U celoj priči, nikje bitno šta misle mediji ili šta se diskutuje na društvenim mrežama ne šta ljudi u Enstonu misle o promenama, a u krakom periodu desile su se velike promene. Glavni investitori sada su iz Amerike, koja će biti i glavni tržišni cilj Alpine. Mislim da je de Meo komandovao reset, pokušavajući da od Alpine Formula 1 tima naparavo izazivača za titulu, a ne samo učesnika šampionata“.
Prošle nedelje de Meo je okupio ekipu iz Enstona i Viry-Chatillona, kako bi „izrazio svoju punu podršku“ timu i projektu Alpine Formula 1. Međutim, L’Equipe tvrdi da je izlaganje de Mea trajalo 40 minuta, i da je na ceo okupljeni tim delovalo kao strujni udar, uključujući i informaciju da je privremeni šef tima Bruno Famin (privremena zamena za otpuštenog Szafnauera, inače šef Alpine motorsport programa) postao stalni šef tima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Bloodhound LSR se priprema za novi rekord

Nakon brojnih problema, bankrota i odustajanja, tim oko Bloodhound LSR projekta je na punom ...

Land Rover ponovo u “kombinaciji” sa BMW-om

Novi Land Rover Freelander, Discovery Sport i Evoque naredne generacije će biti na BMW-ovoj ...

Toyota Camry – povratak limuzine na velika vrata

Trozapreminska limuzina D segmenta gotovo da je nestala sa radara kupca. Ipak, rano je ...

BMW Z4 spreman za premijeru

BMW je na Twitteru objavio siluetu novog Z4, i time praktično najavio da je ...

Karma i Pininfarina najavili da će zajedno raditi na EV

Karma, startup za električne automobile rođen iz ostataka originalnog Fiskera, se udružio sa italijanskom ...

GKN Twinster – inteligentni AWD za Opel

Multi nacionalana kompanija GKN Driveline, isporučivaće inteligentni pogon na svim točkovima za nove Opelove ...