fbpx

Otkrivena nova Porsche Panamera treće generacije

Otkrivena nova Porsche Panamera koja u trećoj generaciji donosi novi stil, snažnije motore i bolju voznu dinamiku

Porsche Panmera 2024.

Otkrivena nova Porsche Panamera za 2024. godinu koja u trećoj generaciji donosi novi stil, snažnije motore i bolju voznu dinamiku. U trećoj generaciji Porsche Panamera izgleda slično sa svojim prethodnikom, ali sa dovoljno izmena i novina na karoseriji kako bi nedvosmisleno bila prepoznata kao nova generacija. Na prednjem delo uma novi uvodnik vazduha iznad registraske tablice, koji sprovodi više vazduha za nove snažnije pogonske jedinice. Porsche Panamera ima nove linije prozora, a Matrix LED aktivna svetla sada su deo standardne oprememe.

Porsche Panmera 2024.

Kao što smo već pisali, Porsche model Panamera Turbo E-Hybrid odvaja od ostatka ponude jedinstvenim prednjim delom, zadnjim difuzorom i drugačijim završnim cevina izduvnog sistema. Porsche Panamera Turbo E-Hybrid dobija i najavljene detalje u Turbonite specijlanoj boji, koji se pojavljuje i na detaljima u enterijeru vozila.

Porsche Panmera 2024.

U enterijeru nova Porscehe Pamanera ima potpuno drugačije organizovanu centralnu konzolu, zahvaljujući ćinjenici da je kao i na osveženom modelu Porsche Cayenne i modelu Taycan selektor menjača premešten na armaturnu tablu iza upravljača.

Porsche Panamera

Porsche Panamera treće generacije dobija digitalnu instrument tablu dijagonale od 12.6”, centralni ekran osetljiv na dodir i treći ekran koji se nalazi na armaturi ispred suvozača. Na centralnom grebenu su i elektropomični otvori ventilacije i klimatizacije, i pretinac za sitnice veće zapremine nego do sada. Među opcionalima nalazi se i dodatni ekran dijagonale 10.9“ u armaturnoj tabli namenjen suvozaču, a preko kojega može videti podatke o performansama, gledati video striming i upravljati infotejment sistemom i navigacijom.

Porsche Panamera

U zadnjem delu nova Porsche Panamera ima još jedan ekran osetljiv na dodir kojim putnici mogu pristupiti nekim komandama kao sto su multimedialni sistem, navigacija i ambijentalno osvetljanje.
Kao i odlazeći model, nova Panamera će imati i Executive verziju sa povećanim međuosovinskim rastojanjem i više prostora za noge u zadnjem delu kabine, kao i novim, udobnijim konturnim sedištima. Po prvi put u istoriji marke Porsche biće ponuđena verzija bez kože, koja za oplate sedišta i enterijera ima Race-Tex i Pepita štof.

Porsche Panamera

Iak je Porsche Panamera izrazito veliko vozilo sa udobnim smeštajem za četiri osobe, kabina je orijentisana ka vozaču i veliki deo komandi su najzgodnije za korišćenje vozaču. Između ostalog, selektor modova vožnje nalazi se na upravljaču, a prekidačem na upravljaču služi i za biranje menija instrument table. Opcionim HUD sistemom se takođe upravlja komandama na upravljaču.
Kao i kod nedavno osveženog modela Porsche Cayenne, iza upravljača, na armaturi nalazi se prekidač menjača, čime je oslobođen prostor između sedišta i tracionalno mesto za selektor menjača.

Porsche Panmera 2024.

U novoj Panameri, Porsche će nuditi četiri E-Hybrid pogonska sistema, uključujući i (za dasa) najsnažniju verziju Panamera Turbo E-Hybrid, koja pod poklopcen motora ima dorađenui biturbo 4.0 V8, elektromotor od 190 KS i prilično veliku bateriju od 25.9 kWh. Maksimalna ukupna snaga je 680 KS uz 930 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Sasvim dovoljno da Porsche Panamera Turbo E-Hybrid do 100 km/h ubrza za 3.2 sekunde i dohvati maksimalnih 315 km/h.

Porsche Panmera 2024.

Pogon modela Panamera i Panamera 4 je V6 zapremine 2.9 litara, koji sada ima 353 KS i 500 Nm, što je za 23 KS i 50 Nm više nego do sada. Sa ovim pogonom, do 100 km/h Panamera ubrzava za 5.1 sekundu, dok Panamera 4 sa pogonom na svim točkovima to radi još bolje – za 4.8 sekundi, uz maksimalnih 270 km/h.

Porsche Panmera 2024.

Porsche Panamera standardno ima vazdušno ogibljenje koje radi uz dve komore i dva ventila, a deo je Porsche Active Suspension Management sistema. Pojednostavljeno, ovaj sistem potpuno odvaja finkcije sabijanja i odbijanja ogiljenja, čime je postignuta veća udobnost u vožnji. Sa svoje strane opcioni Porsche Active Ride koji se može doplatiti uz E-Hybrid modele karoseriju Panamera zadržava u ravni pri ubrzavanju i kočenju, a u vožnji kroz krivine karoseriju naginje u zaokret poput motocikla. Među opcijama je i upravljanje na zadnjim točkovima. Prve isporuke nove generacije Porsche Panamere najavljene su za sledeću godinu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – promene veće nego ikada u istoriji sporta

Formula 1 prolazi kroz najveće promene ikada u više od 70 godina svoje istorije, ...

Sebastian Vettel dobio ponudu od Ferrarija, ali…

Sebastian Vettel je dobio prvu ponudu za produženje ugovora sa timom Ferrari, ali pod ...

Povezani automobil – à la Bugatti

Tesla je popularizovao daljinsko nadziranje i ažuriranje automobila sa svojim „over the air“ sistemom, ...

Gužva na vrhu startnog reda u Silverstoneu

Tri DRS zone, uključujući i novu na krivini broj 1, nakon startno ciljnog pravca ...

Formula 1 – Red Bull želi Verstappena na duge staze

Max Verstappen je osvojio svoju prvu titulu šampiona sveta Formule 1, a Red Bull ...