fbpx

Pagani Imola Roadster ima V12 i lagan je kao pero

Pagani Imola Roadster ima V12 i lagan je kao pero, tačnije, teži kao automobil B segmenta iako ima preko 800 KS

Pagani Imola Roadster

Pagani Imola Roadster ima V12 i lagan je kao pero, tačnije, teži kao automobil B segmenta iako ima preko 800 KS. Zapravo, Pagani je predstavio pre četiri godine Imola Coupe, i potrajalo je do otvorene verzije istog supšersportiste baziranog na modelu Huayra, koji očigledno još nije završio svoju misiju. Ruku na srce, to i jeste praksa Paganija. I Zonda je nakon formalnog gašenja modela nastavila da se pojavljuje u raznim verietetima. Za Pagani Imola Roadster proizvođač tvrdi da je nabolji ikada napravljeni otvoreni supersportista sa znakom Pagani.

Pagani Imola Roadster

Postoji mnogo razloga zbog čega Pagani Imola Roadster ima karoseriju sa tako agresivnom aerodinamikom. Pre svega, svoju osnovu ima u modelu Huyara R, najradikalnijoj eveoluciji tog modela, namenjenoj za stazu. Velika je razlika u činjenivi da je Pagani Imola Roadster jegalan za drum. A najspekatkularniji podatak je masa ovove jurilice. Takozvana suva težina (bez goriva ulja i rashladne terčnosti) je samo 1.260 kilograma, kolika je masa gotovo svakog modela iz B segmenta, samo što Pagani Imola Roadster nema trocilindarski motorčić nego veliki 6.0 V12.

Pagani Imola Roadster

Kao i do sada, za dobavljača pogonske jedinice zadužen je Mercedes-AMG. Svoj biturbo V12 bavio je na 838 KS i 1.100 Nm, a sva ta snaga se do zadnjih točkova isporučuje preko sekvencijalnog sedmostepenog menjača, koji je Xtrac razvio upravo za Pagani. Maksimalna brzina Pagani Imola Roadster je elektronski ograničena na 350 km/h.

Pagani Imola Roadster

Pneumatici i kočioni sistem su agekvatni. Točkovi od 20 i 21“ Pagani Imola Roadstera „obuveni“ su u Pirelli P Zero Trofeo R pneumatike, a Brembo kočioni sistem ima karbon-keramičke kočione diskove. Još jedna zanimljivost Pirelli P Zero Trofeo R su i dvostruka trouglasta ramena sa elektronski kontrolisanim amortizerima.

Pagani Imola Roadster

Pagani nije saopštio koliko košta Imola Roadster, ali jeste ograničio proizvodnju – napraviće ih samo osam komada, što je mnogo naspram Imola Coupea, kojih će na planeti biti samo pet komada.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Elektrifikovani turbo kompresori stižu u velikoserijske automobile

Garrett Advancing Motion, vodeći dobavljač turbo kompresora, najavio je da će uskoro lansirati elektrifikovane ...

Seat postavio svoj istorijski rekord u prodaji 2018. godine

Napori su se pokazali opravdani a strategija isplatila – Seat je u 2018. ostvario ...

Apple otpustio 200 radnika sa Project Titana

Američki tehnološki gigant, Apple, otpustio je 200 radnika sa svog polutajnog projekta za autonomne ...

Vettel prvi preko cilja, pobeda ipak Hamiltonu

Iako je vodio u trci od starta do cilja i prvo prešao liniju cilja ...

Zanardi nestabilno i ponovo na intenzivnoj nezi

 Alex Zanardi je nakon pogoršanja kliničke slike vraćen na intenzivnu negu u nestabilnom stanju ...

Cupra proslavlja treći rođendan uz novi model Cupra Born

U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila novi model ...