fbpx

Mercedes-AMG SL63 S E Performance je najjači

Mercedes-AMG SL63 S E Performance je najjači, najbrži i najskuplji SL sa svojih 816 KS iz hibridnog pogona

Mercedes-AMG SL63 S E Performance

Mercedes-AMG SL63 S E Performance je najjači i najbrži SL ikada, sa svojih 816 KS iz hibridnog pogona, i nema četiri cilindra. Šta više, plug-in hibrid je i uz pomoć baterije, elektromotora perjanica je Mercedes-AMG SL modela.

Mercedes-AMG SL63 S E Performance

Osnova pogona je dobro poznati 4.0 V8 sa dva turbo kompresora, i elekto pogonskog sistema koji je razvio AMG. Udruženim snagama V8 i elektro „pomoć“ stižu do maksimalnih 816 KS i zastrašujućih 1.420 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To je sasvim dovoljno da se Mercedes-AMG SL63 S E Performance katapultira do 100 km/h za 2.9 sekundi i dohvati maksimalna brzina od 317 km/h. Doduše, može se voziti i u čistom EV modu, ali na kratko. Fabrika deklariše 13 kilometara, što u stvarnom životu znači mnogo manje. PHEV sistem u Mercedes-AMG SL63 S E Performance radi na 400 V, baterija je zapravo mala, kapaciteta 6.1 kWh, ima sopstveni sistem hlađenja i zapravo namenjena je za performanse a ne vožnju u elektro modu, a na kraju da pomogne najsnažnijem SL-u ikada u ispunjavanju CO2 proseka. Kako bilo, u Mercedes-AMG SL63 S E Performance V8 je zadužen za ponajveći deo snage. Sam benzinac isporučuje 612 KS, dok je elektromotor zadužen za 204 KS.

Mercedes-AMG SL63 S E Performance

Mercedes-AMG SL63 S E Performance pored ogromne snage ima i aktivnu aerodinamiku, kako bi unapredio performanse u krivinama. Ispod vozila nalazi se skriveni element smešten ispred motora, koji se može spustiti za 40 mm pri brzinama preko 80 km/h, čime se stvara svojevrsni venturi difuzor ispod vozila, koji stvaranjem podpritiska „lepi“ vozilo za asfalt, odnono, smanjiti stvaranje uzgona ispod prednje osovine. Mercedes-AMG je doradio i softver koji kontroliše izvlačenje zadnjeg spojlera, a koji sada ima pet mogućih uglova.
Za Mercedes-AMG SL63 S E Performance standardni su kočioni diskovi od keramičkih kompozita sa čeljustima u bronzanoj boji, a koji imaju po šest klipova napred i jedan klip pozadi. Kočioni diskovi su veći nego na modelu bez hibridnog pogona i prečnika su 420 mm napred i 380 mm pozadi, a sakriveni su iza točkova od 20“.

Mercedes-AMG SL63 S E Performance

U enterijeru Mercedes-AMG SL63 S E Performance ima sportska AMG sedišta, a opcija su još dubra Performance sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, uključujući i jednobojnu ili dvobojnu kombinaciju napa kože. MBUX sistem ima i specifične AMG funkcije i prikaze podataka. Mercedes Manufaktur program će za vrhunski Mercedes-AMG SL63 S E Performance Roadster ponuditi i brojne mogućnosti personalizacije vozila, a koje se prvenstveno odnose na enterijer.
Za Mercedes-AMG SL63 S E Performance standardno je upravljanje na svim točkovima, kao i AMG Performance 4Matic pogon na svim točkovima. Pored toga, za najjsžniji i najskuplji model standardno je i AMG Ride Control ogibljenje, sa poluaktivnim poprečnim stabilizatorima, koji zamenjuje klasične i smanjuje naginjanje vozila u krivinama.
Regenerativno kočenje ima četiri nivoa rekuperacije, uz mogućnost vožnje jednom pedalom.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nema više kamuflaže: Lamborghini Urus

Nakon dosta vremena provedenog pod kamuflažom, Lamborghini je konačno otkrio svoj drugi pokušaj u ...

Predstavljen VW Golf R i najsnažniji je ikada

Predstavljen je najsnažniji Volkswagen Golf ikada, a osim što je najjači tehnološki je najnaprednji ...

Novim CLE Kabrioletom Mercedes-Benz nastavlja tradiciju

Novim CLE Kabrioletom Mercedes-Benz nastavlja svoju dugu tradiciju automobila sa otvorenim krovom i četiri ...

Audi ne odustaje od gorivnih ćelija, novi prototip već ove godine

Iako Audi planira mnoštvo novih električnih automobila, tehnologija gorivnih ćelija je i dalje aktuelna ...

Završen i drugi maratonski dan testova Formule 1

Drugi maratonski dan predsezonskih testova nije ličio na pustinjski reli, a najvredniji su napravili ...

Ženevski salon automobila – da ali ne u Ženevi

Ženevski salon automobila će biti – ali neće biti tamo gde je bio decenijama ...