fbpx

Porsche V8 motor će nastaviti u sledećoj deceniji

Porsche V8 motor će nastaviti svoj život u sledećoj deceniji ali stroži propisi o buci će ga učiniti tišim

Porsche Panmera 2024.

Porsche V8 motor će se nastaviti u sledećoj deceniji ali stroži propisi o buci će ga učiniti tišim. Smanjenje je možda u punom zamahu, ali Porsche još nije spreman da povuče svoj V8. Uprkos sve strožijim propisima o emisiji štetnih gasova, inženjeri iz Zuffenhausen su uvek korak ispred. Osmocilindarski motor se već prilagođava kako bi zadovoljio Euro 7 standard, iako je njegova primena odložena. Trebalo je da stupi na snagu 2025. godine, ali je odložena do 2030. godine. U intervjuu za australijski magazin Car Sales, šef linije modela Porsche Panamera Thomas Freimuth je otkrio da se razvijaju nove komponente kako bi motor bio usklađen sa Euro 7 normom i kaže: „Znamo da je ovaj motor spreman za EU7, nije problem. Moramo da dodamo neke delove koji su u razvoju, tako da smo spremni sa ovim V8 da pređemo na EU7 propise.”

Porsche Panmera 2024.

Porše neće nužno morati da se oslanja na hibridnu postavku da bi održao V8 u životu pošto Euro 7 norma neće biti tako strog kao što je prvobitno predloženo. Ali drugi propisi će naterati inženjere da naprave neke neželjene promene. Freimuth je pomenuo maksimalni dozvoljeni nivo buke izduvnih gasova, za koji veruje da će nastaviti da opada tokom godina. Stroži zakoni koji se odnose na nivoe buke „komplikuje dobijanje dobrih emocija u našoj Panameri V8“. Iako će V8 doživeti 2030-e godine, smatramo da Porsche neće praviti toliko automobila sa 4.0-litarskim motorom sa twin-turbo motorom do kraja decenije. U godišnjem izveštaju i izveštaju o održivosti za 2023. objavljenom ovog meseca, nemački proizvođač automobila je ponovio svoju projekciju da će električna vozila činiti više od 80 odsto godišnjih isporuka do 2030. godine. Međutim, kaže da postizanje tog cilja zavisi „od potražnje naših kupaca i razvoj elektromobilnosti u odgovarajućim regionima sveta“.

Porsche Taycan

Napad električnih vozila započeo je sa Taycanom 2019. i nastavio se početkom 2024. sa drugom generacijom Macana samo na električni pogon. 718 Boxster/Caiman EV bi trebalo da izađu 2025. godine, verovatno sa kabrioletom prvo i kupeom ubrzo nakon toga. Već je potvrđeno da će naslednik današnjeg Cayennea biti EV, dok će novi veliki SUV sa tri reda sedišta takođe preskočiti benzinske motore. Model 911 neće dobiti potpuno električni tretman barem ove decenije, ali će hibridna postavka debitovati početkom leta sa osvežavanjem generacije 992.2. Porsche se nada da će svoje motore sa unutrašnjim sagorevanjem i to benzince održati živim sintetičkim gorivom koje je skoro neutralno, a koje trenutno proizvodi u Čileu. Cilj je povećati godišnju proizvodnju sintetičkog goriva na 145 miliona galona do 2030. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mini Yours po svom ukusu

Mini je lansirao do sada neviđenu mogućnost vizuelnog prilagođavanja automobila po sopstvenoj želji vlasnika ...

Unikatni ključ za automobil koji košta kao nekoliko kuća?

Za one koji imaju više novaca nego što mogu da potroše, firma iz Dubaija ...

Ferrari zaradi $80.000 po prodatom automobilu, najviše u industriji

Prema studiji nemačkog profesora ekenomije, Ferrari napravi profit od 80,000 dolara svaki put kada ...

McLaren Senna – najsnažniji P1 ikada

Otkriveno je McLaren Senna, najsnažnije izdanje P1 do sada, a verovatno i najradikalnije koje ...

U Srbiji predstavljen Renault Rafale

U Srbiji predstavljen Renault Rafale nakon predpremijere na Sajmu automobila u Beogradu u martu ...

Ferrari hybrid sa 1000 KS debituje 31. maja

Ferrari je brže usvojio hibridni pogon nego što je priznavao da će se dogoditi ...