fbpx

Porsche V8 motor će nastaviti u sledećoj deceniji

Porsche V8 motor će nastaviti svoj život u sledećoj deceniji ali stroži propisi o buci će ga učiniti tišim

Porsche Panmera 2024.

Porsche V8 motor će se nastaviti u sledećoj deceniji ali stroži propisi o buci će ga učiniti tišim. Smanjenje je možda u punom zamahu, ali Porsche još nije spreman da povuče svoj V8. Uprkos sve strožijim propisima o emisiji štetnih gasova, inženjeri iz Zuffenhausen su uvek korak ispred. Osmocilindarski motor se već prilagođava kako bi zadovoljio Euro 7 standard, iako je njegova primena odložena. Trebalo je da stupi na snagu 2025. godine, ali je odložena do 2030. godine. U intervjuu za australijski magazin Car Sales, šef linije modela Porsche Panamera Thomas Freimuth je otkrio da se razvijaju nove komponente kako bi motor bio usklađen sa Euro 7 normom i kaže: „Znamo da je ovaj motor spreman za EU7, nije problem. Moramo da dodamo neke delove koji su u razvoju, tako da smo spremni sa ovim V8 da pređemo na EU7 propise.”

Porsche Panmera 2024.

Porše neće nužno morati da se oslanja na hibridnu postavku da bi održao V8 u životu pošto Euro 7 norma neće biti tako strog kao što je prvobitno predloženo. Ali drugi propisi će naterati inženjere da naprave neke neželjene promene. Freimuth je pomenuo maksimalni dozvoljeni nivo buke izduvnih gasova, za koji veruje da će nastaviti da opada tokom godina. Stroži zakoni koji se odnose na nivoe buke „komplikuje dobijanje dobrih emocija u našoj Panameri V8“. Iako će V8 doživeti 2030-e godine, smatramo da Porsche neće praviti toliko automobila sa 4.0-litarskim motorom sa twin-turbo motorom do kraja decenije. U godišnjem izveštaju i izveštaju o održivosti za 2023. objavljenom ovog meseca, nemački proizvođač automobila je ponovio svoju projekciju da će električna vozila činiti više od 80 odsto godišnjih isporuka do 2030. godine. Međutim, kaže da postizanje tog cilja zavisi „od potražnje naših kupaca i razvoj elektromobilnosti u odgovarajućim regionima sveta“.

Porsche Taycan

Napad električnih vozila započeo je sa Taycanom 2019. i nastavio se početkom 2024. sa drugom generacijom Macana samo na električni pogon. 718 Boxster/Caiman EV bi trebalo da izađu 2025. godine, verovatno sa kabrioletom prvo i kupeom ubrzo nakon toga. Već je potvrđeno da će naslednik današnjeg Cayennea biti EV, dok će novi veliki SUV sa tri reda sedišta takođe preskočiti benzinske motore. Model 911 neće dobiti potpuno električni tretman barem ove decenije, ali će hibridna postavka debitovati početkom leta sa osvežavanjem generacije 992.2. Porsche se nada da će svoje motore sa unutrašnjim sagorevanjem i to benzince održati živim sintetičkim gorivom koje je skoro neutralno, a koje trenutno proizvodi u Čileu. Cilj je povećati godišnju proizvodnju sintetičkog goriva na 145 miliona galona do 2030. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Novi Sorento sa sistemom ‘Terrain Mode’ još bolji

Unapređeni sistem optimizuje sporuku pogona i doprinosi boljem prijanjanju u blatu, pesku i na ...

Hiper automobil iz Austrije ima čudno ime i 1,325 KS

Austrija možda nije poznata po automobilima, ali nova firma, sa pomalo zbunjujućim imenom, Milan ...

Volkswagen ID.3 je pred osvežavanjem

Volkswagen D.3 je pred osvežavanjem za 2023. godinu a kompanija je objavila zvanične skice ...

Emilia 4, automobil koji morate da vidite na Sajmu automobila

Kad god na sajma automobila čujete da je prisutan i naš industrijski dizajner prof. ...

Celodnevni štrajkovi u fabrikama na pomolu u Nemačkoj

Najjača nemačka unija radnika eskalira proteste i spor oko plata i fleksibilnih radnih sati ...

Serijska Škoda Fabia naspram trkačke – koja je razlika?

Iako je Škoda Fabia RS Rally2 sofisticiran reli automobil do poslednjeg zavrtnja, ima ponešto ...